päivää minä ege123 olen erkkimerkkiesimerkin palkkaama agentti joka soluttautui "söpöjen"joukkoon etsimään heistä tietoa ja haluan vielä sanoa LOLIHENTAILLE(HOMOHENTAI), että en pitänyt sinua lainkaan söpönä minun oli pakko väittää niin jotta operaatio onnistuu. Muhhahahaaaa
Vastaukset 16
Ja tämähän kannatti kertoa. Nyt ette varmasti pääse soluttautumaan uudelleen.
Vai teettekö te nyt saman, kuin jenkit tekivät lavastaessaan 9/11 iskut? Et sinä ole Ege. Sinä olet Lolihentai itse. ;)- ege123
En ole
- HOMOHENTAI
Aivan
- ege123
Vapise homohentai tiedän sun heikkoudet ja olinpaikan
- Tunkkapussi_
Niin minäkin tiedän lolihentaista jotain.
- ege123
Tunkkapussi_ kirjoitti:
Niin minäkin tiedän lolihentaista jotain.
Mitä
- Tunkkapussi_
ege123 kirjoitti:
Mitä
lolihenta o 17v mies lahdesta ja se o syrjäytyny ja kiusaa kaikkia
- ege123
Tunkkapussi_ kirjoitti:
Mistä sielt
Tunkkapussi_ kirjoitti:
en mää asu lahdessa..
minä oon oikeesti ege123
no gg ege123 mut luuleks oikeesti et toi haittaa mua et viet mun nikin koska voinhan määkin pistää päälle adminlogin.asp ja siitä sää tuskin tykkään
- ege123
LOLIHENTAI_ kirjoitti:
no gg ege123 mut luuleks oikeesti et toi haittaa mua et viet mun nikin koska voinhan määkin pistää päälle adminlogin.asp ja siitä sää tuskin tykkään
Mitä sä ny höpiset
ege123 kirjoitti:
Mitä sä ny höpiset
et siis ymmärrä edes helppoa hakkerointia no jaa joka tapauksessa mää pistin keskustelun josta näät mihin se johti se sun tekos
- hauka.villi.homo
En ole tissu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44887Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45672
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498