google arvonta?

B83

Okei siis aamulla kun olin menossa youtubeen ni mun tabletti rupes lagii ihan sikana enkä päässyt sinne youtubeen. No sitten yhtääkkiä mulle tuli siihen näytölle joku että onneksi olkoon joka päivä valitaan 1 onnekas suomalainen joka saa 1€:lla jonkun hienon palkinnon ja mä valitsin iphone 6s:än mut siinä oli kysely missä kysyttiin 3 helppoa kysymystä googlen keksiä milloin google perystettiin ja ynm no mä menin ne kysymykset läpi ja sit siihen piti laittaa nimi osote ja posti numr enkä vielä laittanu onko se huijausta ja kannattaako mennä siihen mukaan?? Auttakaa. Ps mä jätin sen sivun auki

25

3523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zyz1

      On huijaus, menetät ainankin sen euron ehkä enemmänkin

      • 6NlVjZV

        Koneestasi on tullut matopurkki. Toivottavasti koneesi on vain surfailuun eikä tosikäytössä.


    • Asenna Ublock Origin niin noita ei enää tule..

    • Mietityttää

      Itselläni tuli tänään juuri samanlainen juttu. 4 helppoa kysymystä ja sitten sai valita palkinnon ja siinä luki että vain 9 on saanut tämän viestin. Ja alhaalla oli jotain kommentteja joiltai jotka muka olis voittanu jotaki yks oli laittanu ihan kuvan iphonesta jonka väitti voittaneensa. Mielestäni sivu näytti aidolta mutta en kyllä tiiä... ja siin oli vielä et keskiviikko arvonta. Kyllä laittaa mietityttämään...

      • Anonyymi

        Mulle alkoi tulemaan kanssa, kun oli ongelmia nettiyhteyden sähköpostin kanssa. Veikkaan, että se on joku googlen probe..


    • hfdrt

      Roskapostia tuollainen. "Olet voittanut." "Vastaa vielä oikein lisäkysymyksiin ja anna yhteystietosi, niin olet mukana arvonnassa. jne..."

      p.s. Pilkkujen käyttö on suotavaa tai kirjoitaseuraavallakerrallkaikkiputkeen.

    • gkoyb

      Mistähän noi mainokset on peräisin? Onko ne jotain viruksii?

      • tietenkinheiltä

        Mainostajilta..


      • Ulkomaalaiset kriminaali tekee noita sivuja kymmeniä päivässä ja ainoa mitä he hakevat on tilinumerosi jotta älä ikinä anna tilinumeroasi kenellekkään jota epäilet edes ! Nyt on lisääntyneet Englantilaiset ja Ruotsalaiset huijausviestit eurilla televisio ja puhelin tai jompikumpi yksin


      • fryjdfyjdyju

        "ainoa mitä he hakevat on tilinumerosi jotta älä ikinä anna tilinumeroasi kenellekkään jota epäilet edes !"
        Ja mitähän ne sillä tekisivät?


    • Ykstyyppivaa

      Mulle tuli tuo sama juttu ihan äsken ja vaikka pitäisi saada tuote 1€ ni pyytää nyt kuitenkin jo 5€.. Näyttää ihan uskottavalta sivulta kun on kommenttejakin ja kaikkea mutta väittää että olen esimmäisten joukossa suomalaisista joka tämän nyt saisi tilata, ja tääkin alkuperäinen kommentti on jo kuukauden vanha ni tuskin on totta.. Eikä ainakaan äkkiseltään löytynyt mihin niitä kommenttejä sitte vois näpytellä

      • Anonyymi

        Mä ki sain ton tänään äsken


    • Nokia108rulez

      Mulle ilmaantui googlettaessa jotain hakusanaa ihan sama tarjous kanssa.
      Olisi pitänyt vastata kysymyksiin, joihin en kumminkaan vastannut, ja silti olisi voinut valita palkinnon iPhonen tai android tabletin väliltä, valitsin android tabletin, silti tyrkytettiin iphonea.

      Kun ei ole moiselle luurille käyttöä en antanut yhteystietoja. Varsinkin kun samalla olisin liittynyt johonkin kuukausimaksulliseen, jonka maksu jäi määrältään epäselväksi, samoin kuin että mitä sen maksun vastineeksi olisi saanut.

      Ehkä kyseessä oli joksikin muuksi naamioitu iPhonen osamaksukauppa 1 euron käsirahalla?

    • Tässä yksi esimerkki Rehelliselle sivustolle lisätty Googlen :https://reittikartta.net/ kilpailu ja vastaa 3n kysymukseen ja seuraava sivu http://google.com.redeem-reward.com/fi_samsung_s8_google_survey_cct/index2.html osoite ja pankki yhteystiedot ja jossain pienellä että saat esim49€/kk radiokanavat puhelimeesi ehkä englanniksi tai jollain muulla kielellä että et ymmärrä mikä on oston kohde !Radokanavan ja tämän tarjous sivun tekijä on sama mutta sitä ei voi oikeudessa todistaa ja Puhelinta et saa ikinä firma jonka radiokanavat on kanavien myyjä vain veloittaa tililtäsi heidän sopiman summan jonka sinäkin olet huväksynyt tilatessasi sen euron tuotteen (tässä tapauksessa Samsung galaxy s8) ja jonka veloitusta et ehkä huomaa pitkiin aikoihin jos et tarkasta tiliäsi veloittaneita....laskua ei tule sinulle tai ehkä voi tulla Lindotffilta tai joltain muulta yksityiseltä perintäfirmalta ja summat voi olla tuhansia ekejäJotka menee sinun maksettaviksi jos et ilmoita minulle niin yritän tehdä niistä ryhmäkanteen ! Eli kaikki joila mennyt maksetavaksi olematon puhelin tai televisio tai jokin muu kalliimpi tavara

      • Jenski_87

        Hei. Mua huijattiin tältä kyseiseltä sivulta äskettäin. Näytti tosi aidolta Googlen ja Elisan nimissä. Suljin luottokorttini heti kun heräsi epäilys, noin 5 min sisään.. joten toivottavasti huijarit eivät saaneet tililtäni mitään.

        Älkää siis antako luottokortin tietoja mihinkään epäilyttäviin sivustoihin!!
        Pistää kyllä vihaksi tällaiset huijausviestit... 😠


    • Miuku_nauku

      Ne myy mainos tarkoituksiin niitä yhteystietoja. Tosin ne saa niitä muualtakin.
      Ja rahaahan ne haluaa, tyrkyttävät jotain turhaketta.
      Mun toiseen sähköpostiin tulee päivittäin varmaan kymmenkunta viestiä vippifirmoilta, millon on voittoa tulossa tai paketti on jo matkalla. Esim. markettiketjujen nimissä tulee viestiä, mutta tuon @ miukumaukun jälkeen on joku epämääränen sivuosoite. Roskapostiin menee ne avaamatta.

      • vippaamullevitonen

        Ei minulle tule sähköposteihin mitään vippifirmojen mainoksia.
        Johtuu varmaan siitä etten ole asioinut kyseisten firmojen kanssa .


    • ekulo13

      ONKO TÄMÄ HUIJAUSTA? kun menin iltalehdestä mtv sivuille välissä tuli tieto että olet voittanut apple iphone 7 . arvomme niitä joka maanantai vain niille joilla on samsungs galaxy j5 puhelin ja piti vastata kolmeen kysymykseen. En vastannut

    • jopppi

      ei kannata

    • Anonyymi

      Ei ne tilinumeroa kysy vaan pankkikortin numeroa. Tätä jos kysytään, kyse on aina huijauksesta. Jos ehdit jo antaa sen niin parasta kuolettaa koko kortti välittömästi. Mitä noihin viesteihin facebook käyttäjiltä tulee tyyliin: "Voitin ensimmäistä kertaa! Kannattaa osallistua"" niin nuo profiilit eivät ole edes toimivia linkkejä.

    • Anonyymi

      "mä menin ne kysymykset läpi ja sit siihen piti laittaa nimi osote ja posti numr"

      Kannattaa laittaa omat yhteystiedot, ettei palkinnot mene kaverille. Kun sinulla sitten joskus riittää virtaa, opettele kirjoittamaan.

    • Anonyymi

      Huijarit on nyt erityisen aktiivisia, tarkkana saa olla että ei klikkaile mitään.

    • Anonyymi

      Se oon huijausta

      • Anonyymi

        Kaikki nämä 1-5 euron voitot ON HUIJAUTA.
        Jopa isommatkin tarinat kuten nämä rakkaus luritukset tai koti myyjien tarjoukset
        .niitähän on kaiken maailman putki, hormi, ikkuna tai muu remontit, kun tullaan mm vanhusten omakotitalon oville, puhumaan palturia, myös puh soittaja myyjissä samoja piirteitä.


    • Anonyymi

      Sen 1€ palkinnon täytyy maksaa luottokortilla ja ne luultavasti ottaa huomattavasti enemmän kortilta kuin sen euron. Lisäksi jos ilmoitat sähköpostin niin alat saada roskapostia. Eli kaikki on huijausta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5749
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      495
      3636
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      169
      3453
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2674
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2459
    6. 275
      2100
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1543
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1462
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1409
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1190
    Aihe