Kaikki Gambian matkat myyty

bakau

Meinasin varata matkan sinne taas pariks viikkoo tällai äkkiseltään,vaan ei ole yhtä ainoaa myynnissä (kahdelle). Eiku kyttäämään,jos tulis äkkilähtöjä.

15

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistasuojaus

Joudut tyytymään matuun!

• bakau

Totanoin,mä kirjaimellisesti ällöän niitä miehiä (kohtelias,mutta napakka silti olen. En mene Gambiaan ärhentelemään),joten huomioiden putkinäkösi,voinen kertoa,että jotkut matkustavat jopa ilman seuranhakutarkoitusta. Tyydy sä kätees.

• manzungu

Olen nähnyt suomalaisten naisten kiimaa loma matkoillani. Kaikki potun istuttajat kelpaa! Itse on pysynyt "joutsen" merkissä ja hyvää on ollut!

• Kakakambia

Tais kaikki mennä jo!

• duiddu

Gambian suosio on räjähdysmäisessä kasvussa ,sen näkee Senegambiassa,hotelleja pian kymmeniä.

• Hkyu

Hotelli bijilo ja cape point puolillaan,ainakin toissa päivänä,jos saat lennot kyllä tänne mahtuu,paikalliset valittaa ettei ole turisteja.

• duiddu

Yllätyin kun kuulin esim. Hotel Bakotun olevan täys koko kesä-heinäkuu..!?En olis uskonu et tohon aikaan kaikki huoneet täys...

• helmimaalis

Meillä on tänään varattu huone Bakotu hotellista, kyllä siellä vielä tilaa on, samoin kuin Bakaun puolella Cape Point hotellissa. Muita emme katsoneet joten niistä en tiedä. Omatoimisesti mennään kolmeksi viikoksi, tuttu paikka on meille molemmille.

• bakau

Vain tjären matkoja olen selanut. Omatoimisesti löytää aina useita majoittumispaikkoja,mutta lasten kanssa haluan päästä mahd.nopeinta reittiä suoraan.

• arlanda

Ruotsin kautta.ving

• bakau

Tjäre myy reittilentoja hotellin kans. Halvin kahdelta 5001e kaks vkoa. Buahahhahhaa!! Pysyn täällä pakkasissa.

• mustaarmastaja

Sinnekkö ne suomen femakot on menny ? Onhan täällä vokit täynnä maahantunkeutujia. Ei tarvi lähteä merta edemmäs kalaan.

• bakau

Ihme käsitys suomijunteilla gambiaan matkustavista naisista. Ihan sama,kun yhden tollasen paskanjauhajan myötä leimaisin kaikki suomimiehet ääliöiksi,vaan en niin tee. En välitä gambiamiehistä tuon taivaallista. Maa itsessään,huoleton meininki ja elämä,lämpö ja meri ja edullisuus,ne ne vetää. Kannattas käydä.

• Hessuhobo

Pääseehän sinne ja paljon halvemmakin kun ottaa lennot esim. norveijakin kayutta. Välilasku voi olla englannissa tai Espanjassa mutta mitä se haittaa, saapahan oikoa jäseniä.

• duiddu

Kuules mustamastaja,Gambia on missä miehetkin viihtyy.lapset myös ihan kuten naisetkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4431
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      74
      2862
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2403
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1687
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1379
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      75
      1114
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      860
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      832
    Aihe