Meinasin varata matkan sinne taas pariks viikkoo tällai äkkiseltään,vaan ei ole yhtä ainoaa myynnissä (kahdelle). Eiku kyttäämään,jos tulis äkkilähtöjä.
Kaikki Gambian matkat myyty
15
169
Vastaukset
- Muistasuojaus
Joudut tyytymään matuun!
- bakau
Totanoin,mä kirjaimellisesti ällöän niitä miehiä (kohtelias,mutta napakka silti olen. En mene Gambiaan ärhentelemään),joten huomioiden putkinäkösi,voinen kertoa,että jotkut matkustavat jopa ilman seuranhakutarkoitusta. Tyydy sä kätees.
- manzungu
Olen nähnyt suomalaisten naisten kiimaa loma matkoillani. Kaikki potun istuttajat kelpaa! Itse on pysynyt "joutsen" merkissä ja hyvää on ollut!
- Kakakambia
Tais kaikki mennä jo!
- duiddu
Gambian suosio on räjähdysmäisessä kasvussa ,sen näkee Senegambiassa,hotelleja pian kymmeniä.
- Hkyu
Hotelli bijilo ja cape point puolillaan,ainakin toissa päivänä,jos saat lennot kyllä tänne mahtuu,paikalliset valittaa ettei ole turisteja.
- duiddu
Yllätyin kun kuulin esim. Hotel Bakotun olevan täys koko kesä-heinäkuu..!?En olis uskonu et tohon aikaan kaikki huoneet täys...
- helmimaalis
Meillä on tänään varattu huone Bakotu hotellista, kyllä siellä vielä tilaa on, samoin kuin Bakaun puolella Cape Point hotellissa. Muita emme katsoneet joten niistä en tiedä. Omatoimisesti mennään kolmeksi viikoksi, tuttu paikka on meille molemmille.
- bakau
Vain tjären matkoja olen selanut. Omatoimisesti löytää aina useita majoittumispaikkoja,mutta lasten kanssa haluan päästä mahd.nopeinta reittiä suoraan.
- arlanda
Ruotsin kautta.ving
- bakau
Tjäre myy reittilentoja hotellin kans. Halvin kahdelta 5001e kaks vkoa. Buahahhahhaa!! Pysyn täällä pakkasissa.
- mustaarmastaja
Sinnekkö ne suomen femakot on menny ? Onhan täällä vokit täynnä maahantunkeutujia. Ei tarvi lähteä merta edemmäs kalaan.
- bakau
Ihme käsitys suomijunteilla gambiaan matkustavista naisista. Ihan sama,kun yhden tollasen paskanjauhajan myötä leimaisin kaikki suomimiehet ääliöiksi,vaan en niin tee. En välitä gambiamiehistä tuon taivaallista. Maa itsessään,huoleton meininki ja elämä,lämpö ja meri ja edullisuus,ne ne vetää. Kannattas käydä.
- Hessuhobo
Pääseehän sinne ja paljon halvemmakin kun ottaa lennot esim. norveijakin kayutta. Välilasku voi olla englannissa tai Espanjassa mutta mitä se haittaa, saapahan oikoa jäseniä.
- duiddu
Kuules mustamastaja,Gambia on missä miehetkin viihtyy.lapset myös ihan kuten naisetkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477725
- 334283
- 573755
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642508
- 582459
- 402349
- 162306