Toivotaan

IltaTähti

Myöhäistä iltaa teille kaikille..Sri lanka on yksi suosituimmista matkailu kohteista..Mietin tässä vain että miten sen mahtaa nyt käydä!?Mitäs jos ihmiset alkavat pelätä jä jättävät tämän kohteen miltei kokonaan!?onhan se nykyään aivan mahdollista..Minä olen aina halunnut käydä siellä,en ´kä aio nyt lannistua vaan ensi kesänä minä ja minun perheeni menemme..Siis jos he suostuvat..Mutta kuitenkin,toivvotaan että sri lanka pysyy yhä suosiossa..

5

969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedätkin

      Niin tiedätkin kokemuksesta, että maa on tosi köyhä ja heidän palkkatason. Niinpä varmaan voit kantaa kortesi kekoon ensikesänä ja maksaa matkastasi 2000e enemmän kuin aikaisemmilla reissuilla. En kirjoita tätä kateudesta enkä ilkeyttäni, vaan tiedän maan elävän turisteista ja vain korottamalla hintoja he pääsevät uuteen alkuun. Se olisi ikävä asia paikallisille jos turismi kokonaan loppuisi.

    • ~~~

      Ei Sri Lanka käsittääkseni ihan suosituimpia matkailukohteita ole ollut kuin kenties joskus ennen vuoden 83 tapahtumia. Eihän tulitaukokaan ole kerennyt olla voimassa kuin ihan viime vuodet. Nähdäkseni poliittinen ilmapiiri on varsin epästabiili edelleen ja sen olisi hyvä sinne matkaajienkin tiedostaa.

      Anyway. Mekin ollaan lähdössä Sri Lankaan ensi talvena vähän isommalla porukalla.

    • Sydämeeni

      21 vuotta sitten kihloihin Hikkaduwassa.Upea paikka, upea kansa.Uskon että avullamme on iso merkitys saaren tulevaisuuteen..P-O Kankaalle
      iso kiitos hänen työstään siellä, ja Hanna-lääkärikin lie juuri oikea henkilö paikalla.
      Sinulle..älä matkusta sinne kesällä..vaan talvella, silloin sesonki..ja uskon että matkailu saatu elvytettyä ensi kaudeksi.
      Kaikkea hyvää "paratiisiin", joskin nyt surun murtamaan sellaiseen.

      • Marja

        menin minäkin tammik.84. Paikka josta sormukset ostimme oli Gallen kaupunki. Sen jälkeen sinne on tullut tehtyä monta kuukauden matkaa. Viimeksi viimetalvena. Hikkaduwa ja Beruwala on tullut hyvinkin tutuksi ja paljon paikallisia ystäviä. Tuntuu hirveältä nyt katsoa videokuvauksia tuhojen totaalisuudesta. Tänä aamuna tuli viesti, että haju Hikkaduwassa on edelleen kammottava, koska kaikkia ihmisruumiita ei vielä ole pois korjattu.


    • weetu

      olen samaa mieltä kanssasi. toivotaan että se säilyy suosiossa mutta nyt sinne ei kannataisi ennä lomalle koska siellä on hotellit ainakin melkein kaikki tuhon omia. ja siellähän saattaa tulla sitä .. kulkutautia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8316
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe