kertokaahan tytöt mikä on seksikkäintä pojissa!!!
SEKSIKÄSTÄ POJISSA!!!!!
29
4660
Vastaukset
- mjfigjoiegur
no ainakin sellainen iso turvallinen mies on seksikäs,sellainen herrasmies joka pitää huolta
- No nii!
Tässä pari jutskaa jotka kiinnittää mun huomion:
-Pitää olla semmonen turvallisen olonen, ei mikää hernekeppi!
-Silmissä pitää olla pilkettä!
-Kasvoista nään heti minkälainen ihminen on, huumorintajua ja hymyä!
-Vahvat käsivarret on jostain syystä aivan mielettömät...:) slurp
-Matala ääni!
-Semmonen hyvä kroppa pistää kyllä heti silmään positiivisesti aateltuna...
-Sotkettavat ihanat hiukset ja...semmonen hellittävän näkönen...:) - -Neiti.88-
No nii! kirjoitti:
Tässä pari jutskaa jotka kiinnittää mun huomion:
-Pitää olla semmonen turvallisen olonen, ei mikää hernekeppi!
-Silmissä pitää olla pilkettä!
-Kasvoista nään heti minkälainen ihminen on, huumorintajua ja hymyä!
-Vahvat käsivarret on jostain syystä aivan mielettömät...:) slurp
-Matala ääni!
-Semmonen hyvä kroppa pistää kyllä heti silmään positiivisesti aateltuna...
-Sotkettavat ihanat hiukset ja...semmonen hellittävän näkönen...:)Samat jutut kun edellisessä viestissä. Njam ;>
- GiGlis***
1.Silmät 2.Niska 3.Selkä 4.Suu 5.Ääni 6.Vaatteet 7.Hyvä kroppa
Ei ollu tärkeysjärkäs,mut noita mä kundissa katon!!:)- joo_oh
mitä sä katot niskaa tai selkää? tai no, ehkä mäki katon selkää siinä mielesä ettei se oo karvanen, mutta mitä tuosta niskasta? x)
- tyttönen-88
joo_oh kirjoitti:
mitä sä katot niskaa tai selkää? tai no, ehkä mäki katon selkää siinä mielesä ettei se oo karvanen, mutta mitä tuosta niskasta? x)
Myös mä oon huomannut pitäväni niskoista. ;-D En tiedä miksi, mutta joidenkin niskat on tosi seksikkäitä. Kuulostaa ehkä tyhmältä. Kerran istuin kokeessa "ihastukseni" takana ja tulin ekan kerran katsoneeksi sitä sillä tavalla. Ja aah sen niska oli seksikäs.
silmissä pitää olla se tietty pilke, ni pelkästään se jo vetää jalat alta, MUTTA ei saa olla yli metri yheksäkytä pitkä, kun ite oon niin lyhyt, eikä oo kiva niskat kenossa ylös katella. Kroppa vois olla silleen kiinteä, että näkyy lihasten muotoa, muttei oo mikään möykky jota joutuu rautakangen kanssa pehmittämään. kapea lantio pitää olla ja peppu vois silleen sopivasti... semmonen... no joo, semmonen seksikäs, kyllä sä tiedät... Urheilullinen pitää olla ja siinä sitä tulikin jo jonkun verran :)
- neito-89
ainakin silmät, nenä ja ryhti!
- Sabriina-teininoita
Pojassa seksikästä on silmät,salaperäsyys,eikä sellanen hirvee lihaskimppu...En oikein osaa kuvailla...:)
- Sinkkuboy85
seksikkäin mies :D
- huhuuuuu
mun mielest miehessä on seksikästä vartalo,mut ei saa olla mikään lihaskimppu...:) ihanat silmät on myös plussaa...ei saa olla hirveen pitkä eikä liian lyhyt...
- Josses
huhuuuuu kirjoitti:
mun mielest miehessä on seksikästä vartalo,mut ei saa olla mikään lihaskimppu...:) ihanat silmät on myös plussaa...ei saa olla hirveen pitkä eikä liian lyhyt...
Sanopa omalta kohalta ja/tai yleisesti, kuinka lyhyt on sitte liian lyhyt?
- raksastan sinnuuu....<3
Lihakset on pelkästään plussaa!! Niistä ei oo mitään haittaa! eikä pärstäkään voi mikään pizza olla.... käytös ois kiva, jos se ei ois mikään ujo, mut ei häirikkökään... ja uskaltaa tehä jottain..... pojat ottakaa tästä mallii ja käyttäkää vaikka PUUTERIA!!!! itämaiset miehet on aika sexyjä... varsinki jos on ruskettunu hyvin... ja tulisuutta ei puutu..... no siinä nyt jotain..
- tarinatanja
Seksikkäintä taitaa olla "runkkaus"-tyyli ja munan pituus. Eipä niissä muuta olekkaan. Ulkonäöllä ei ole tippaakaan väliä.
Asian pointti; Poskeenotto on seksikkäintä. - girlieeh
..melkeen kaikki...
no ainakin
hyvä kroppa
vatsalihakset
sekaset hiukset
kivat vaatteet
huumorintaju
luonne muuten vaan - tyttö86
hymy, ja se miten silmät tuikkii hymyillessä :D
siitä se kaikki vetovoima tulee! - gööl
gentlemannit on iha sika hottiksii...!!! :D
eli siis herrasmiehet jotka tekee kaiken hitaasti mutta varmasti... :)- *Loower*
Niih....
-Pilkettä silmäkulmassa
-Mielellään (ainakin melkein) finnitön naama
-Hyvä kroppa
-Ihana hymy
-Sotkettavat hiukset
-Tyylitajua
-Jalat alta vievä luonne
-Kohtelias ja muutenkin hyvin käyttäytyvä
-Hyvä kuuntelemaan ja ottaa toisen huomioon
-Tietynlainen tulisuus
No siinä oli ainakin jotain *kuolannut koko tämän ajan* - joo
*Loower* kirjoitti:
Niih....
-Pilkettä silmäkulmassa
-Hyvä kroppa
-Ihana hymy
-Sotkettavat hiukset
-Tyylitajua
-Jalat alta vievä luonne
-Tietynlainen tulisuus
No siinä oli ainakin jotain *kuolannut koko tämän ajan*mikä on sotkettavissa hiuksissa hienoo?
oon huomannu sen että muijat haluaa aina sekottaa mun hiukset... jos oon vaivalla(?)tehny jonku kampaukse, sitte se vaa sekotetaa, tai muotoillaa uusiks. :D - rollo_guy
*Loower* kirjoitti:
Niih....
-Pilkettä silmäkulmassa
-Hyvä kroppa
-Ihana hymy
-Sotkettavat hiukset
-Tyylitajua
-Jalat alta vievä luonne
-Tietynlainen tulisuus
No siinä oli ainakin jotain *kuolannut koko tämän ajan*toi finnitön naama on aika vaikea saaha..
- Masa-Man87
*Loower* kirjoitti:
Niih....
-Pilkettä silmäkulmassa
-Hyvä kroppa
-Ihana hymy
-Sotkettavat hiukset
-Tyylitajua
-Jalat alta vievä luonne
-Tietynlainen tulisuus
No siinä oli ainakin jotain *kuolannut koko tämän ajan*tosiaan kaikillahan saa olla haaveita, mut ensinnäkin on aika vaikeeta murrosiässä ettei tulis finnejä naamaan, jotkut jätkät on hujoppeja jotkut pätkiä (itse sopivan pitunen 177cm ja 180 pitäs tulla) kaikki ei voi olla himo lihaskimppuja jo pelkän ruumiin rakenteen takia, ihtellä on ainakin lihaksia mutta koska oon ollu joskus himoläski nii esim mun vatsalihakset ei sillai näy ja hiukset tosiaan no ei se mua haittaa jos mun pörröä pörröttään mutta se on välillä tuskaa ku saanu hyvän kampauksen ja se pitää sekottaa :D mut ei kait siinä oma hommasa, toivottavasti naiset löydätte unelma jätkänne.
- meghan
Haetko nyt yhtä asiaa vai useampaa?
Kyllä rehellisesti sanottuna silmät, suu, hartiat, pakarat, reidet ja napa ovat ne, joita asioita minä pidän seksikkäinä :)- Rakastunut..<3
Kyllä oma jätkä o ylivoimasesti paras, mutta mitä katson jos nään jätkän, tai siis mikä pistää silmään...
*Vahvat käsivarret, ei mitkään rimpulat... OI! Jään niihin aina koukkuun...
*silmät...
*massu... ^^
Oma jätkä tuntuu kyllä niin täydelliseltä, vaikka ei sitä varmaan olekaan... ^^
- TeenQueen-91
vatsa- ja rintarintalihakset, hiukset, silmät, huulet, peppu, sopivasti lihaksikkaat kädet= mun oma poikaystäväni.
uuuuuh!! - kissa
Selkälihaksia! mau ;)
- thoghts
nämä asiat nykyään merkkaa mulle eli:
-persoonallinen luonne
-äänen mataluus (saa maan järisemään puheellaan :P )
-sopivan pitkä ja harteikas
no taidan kyllä kuvata jotain tiettyä henkilöä mutta kumminkin :D - penis
sexikkäintä pojissä on peniksen pituus....suijhin otto on kuitenkin se tärkeinn...
- mirtsuuh
SEksikkäintä pojissa on pippeli.pippelin pitää ollla iso ja pehmee et sil on hyvä nussii..Pojalla pitää olla hyvä kroppa ja kunnon vatsalihakset sen pitää olla seksissä kovakourainen
- Anonyymi
pippelin imeminen ja kun ne suutelee niin sexikkäästi ja pippelillä saa tehä mitä vaan ja isot pippelit ja homot ja lesbot on ihania
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875