Tai olevani adoptoitu. Minun ainakin väitetään olevan perheen esikoinen, mutta minusta on vain yksi kuva, jossa olen alle 4-vuotias. Tämäkin kuva on isoäidilläni, vanhemmillani on vain koulukuvat tai kuvia, joissa olen pikkusiskoni kanssa. En myöskään muistuta kumpaakaan vanhemmistani, heillä on kiharat hiukset, äidillä luonnonblondit ja isällä mustat (omani ovat suorat ja maantienväriset. Mummini hiukset ovat samanväriset, muttahänenkin kiharat) minulla on myös vihreät silmät, joita ei kellään muulla koko suvussa ole. Kolme muuta sisartani muistuttavat paljon vanhempiani.
Vanhempani eivät huomaa, mikäli lähden ilmoittamatta aamulla kotoa ja palaan n. 5 tunnin kuluttua eivätkä he muutenkaan kiinnitä minuun huomiota, joten se ehkä syö vähän adoptioteoriaa?
Epäilen vaihtuneeni sairaalassa
Epäilys
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623