Kaverini ei kutsunut minua :(

Tyttö15v

Hei! Olen 15-vuotias tyttö, joka käy 9. Luokkaa. Pari viikkoo sitten se yksi mun kaveri sano että se aikoo pitää bileet meidän kavereiden kesken. Se sano mulle että se pitää ne tuolla meidän kaupungin keilahallissa, koska sillä oli sen synttärit. Odotin sitten innolla sen pari viikkoa ja sitten kun me mentiin sinne keilahallille, niin ne yhtäkkiä sano että ei ne halua mua sinne, että mun pitäisi painua muualle. Itkin sen jälkeen koko viikon :(( en voinut oikeasti uskoa että hän olisi tehnyt tämän minulle. Kerroin vanhemmille tästä, mutta heitä ei tietenkään kiinnostunut. Nytkin vähän itkettää kun kirjoitan tätä. Koulussa tuo puhuttelu ei tietenkään auta koska se ei ole koulun asia. Mitä pitäisi siis tehdä? Asiallisia kommentteja :)

25

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huominen_tulee

      Mitä pitäisi tehdä? Antaa asia olla. tuskin hän oli ainut kaverisi. Ja jos oli, hanki uusiA kavereitA.
      Toinen vaihtoehto tietenkin on, että jäät märehtimään asiaa koko loppu elämäsi ajan. Sitten voit 3-kymppisenä terapeutille selittää kuinka et voi töihin mennä kun se kaveri silloin ei päästänyt synttäreilleen.

    • sissee

      Unohdat tollasen kaverin,etit uusia mukavia.

      • Tyttö15v

        Ei ole :( kaikki on kusipäisiä minulle.


      • sissee

        Syrjiminen on kiusaamista ja jos sitä harrastaa koko luokka niin open pitäis siihen puuttua.Vapaa-ajallahan voit ettiä uusia kamuja vaik harrastuksista.Tosi kurja jos oma luokka on kiusaava mut voit jo ajatella et ens syksynä alotat opiskelun uudessa koulussa ammattia varten ja samalle luokalle voi sit tulla niitä mukavia tyyppejä.Kehoittaisin keskittymään koulunkäyntiin ja arvosanojen kohottamiseen ja jättämäään ääliöluokan sivummalle.


      • Tyttö15v kirjoitti:

        Ei ole :( kaikki on kusipäisiä minulle.

        hah ihan oikein sulle horo sää ansaitset sen.


      • ei.käy.päinsä
        LOLIHENTAI_ kirjoitti:

        hah ihan oikein sulle horo sää ansaitset sen.

        Sää? Miten sää tähän asiaan liittyy, mieshuora? Ja mikä sää? Pilvinen vai?


      • ei.käy.päinsä kirjoitti:

        Sää? Miten sää tähän asiaan liittyy, mieshuora? Ja mikä sää? Pilvinen vai?

        en oo mies ja täällä missä oon on aina sama sää koska asun helvetissä


      • Tyttö15v kirjoitti:

        Ei ole :( kaikki on kusipäisiä minulle.

        ja tyttö 15v ja väsyttää on molemmat horoja


      • t6hrgfd
        LOLIHENTAI_ kirjoitti:

        ja tyttö 15v ja väsyttää on molemmat horoja

        Jaha, lolihentai-väliinputoaja trollaa täälläkin. Kas kun et esittele jotain täysin päin persettä menevää lakitietoasi täällä. Sitä teet innolla tuolla toisella alueella.


      • t6hrgfd kirjoitti:

        Jaha, lolihentai-väliinputoaja trollaa täälläkin. Kas kun et esittele jotain täysin päin persettä menevää lakitietoasi täällä. Sitä teet innolla tuolla toisella alueella.

        haha ootko sää joku niistä säälittävistä seksi-chatissä pyörivistä puutteessa olevista huorista vai ootko se ville sieltä uskontokeskusteluista joka ryyppää ja räyhää kaiken aikaa. aika epäsöpöö


    • 8.luokkalainen

      Mä suosittelen, että sovit sen kaa kasvotusten "treffit" johonki kahvilaan ja selvitätte asian. Mikäli asiaan ei tule selvyyksiä niin meet puhuu luokanvalvojalle, että sulla ei juurikaan oo kavereita ja tää sun "kaveris" syrjii sua vapaa-ajalla.

      Tsemii!! :)

    • Hei
      Eipä ihme, että pahoitit mielesi. Viestistäsi ei käy ilmi, millainen suhde teillä on tämän "ystäväsi" kanssa. Selvää on, että sinua on loukattu ja torjumisen syykin jäi kai epäselväksi.
      Edellisen nimimerkin vastaus on minusta hyvä! Kannattaa selvittää, mistä oikein on kyse. Ei vihaisesti ja syyttelevään sävyyn, vaan asiallisesti minä-kielellä. Esim. "Pahoitin mieleni kun en päässyt synttäreillesi. Luulin että minut on kutsuttu. Tahtoisin tietää mistä tämä johtuu.." Tai tietty omin sanoin, mutta jos kykenet jotenkin neutraaliin sävyyn, ilman voimakasta tunnetta, niin se saattaa auttaa.

      Tsemppiä !

      Pappi Elisabet

      • Elisabeth on sit sairas necrofilisti


      • hei elisabeth yritäppä käännyttää mut kristinuskoon mää oon maailman suurin saatanan palvoja


      • että luuletko et jumala vielä huolis mut


      • elisabeth tuu mun kaa kirkko-cafe chat huoneeseen


      • Hei
        Ei minulla ole tarvetta käännyttää Sinua mihinkään enkä edes kykenisi siihen. Kunnioitan omaa vakaumustasi, mikä se ikinä onkin. Mutta vastauksena kysymykseesi vieläkö Jumala huolisi Sinut, vastaan: kyllä.

        Lämmöllä
        Pappi Elisabet


      • 244544
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hei
        Ei minulla ole tarvetta käännyttää Sinua mihinkään enkä edes kykenisi siihen. Kunnioitan omaa vakaumustasi, mikä se ikinä onkin. Mutta vastauksena kysymykseesi vieläkö Jumala huolisi Sinut, vastaan: kyllä.

        Lämmöllä
        Pappi Elisabet

        Se on vaan trolli jos et tajunnut.


      • Hei
        En tajunnutkaan. Joskus on vaikea tietää. Mieluummin otan jokikisen viestin tosissani kuin vahingossa syyttäisin tosissaan olevaa trolliksi.

        Pappi Elisabet, joka toivottaa mukavaa iltaa.


    • Elämäonvälilläpaskaa

      Tosi surullistahan toi on, mutta älä huoli. Sitten kun tota on tapahtunu vähän useammin, lupaan, ettei se tunnu enää missään. Ei muakaan mihinkään koskaan kutsuta, mutta hei elämä on välillä epäreilua ja ihmiset julmia.

      Hanki uusia kavereita tai pidä vanhat, mutta haluun vaan sanoa, että elämässä tulee olemaan koko ajan pettymyksiä ja helpoimmalla pääsee vaan antamalla kaiken tulla ja olla välittämättä.

      Ps. En nyt halua tyrkyttää sulle mitäään uskontoa, koska se ei todellakaan oo mun homma, vaan jokainen päättää ite, mutta haluun vaan sanoa, että kävi miten kävi niin Jeesus rakastaa sua ja kun luotat siihen, se pitää susta huolen.

      T. 17-vuotias samanlaisissa tilanteissa ollut

    • 9-luokkalainen-poika

      Hei, täällä on paljon auttavia kommentteja, niin tässä olisi uusi ja erilainen. Jos auttaisi, niin voisimme puhua anonyyminä asioista vaikka teamspeakissa tai skypessä. Tapaaminenkin kävisi jos satut asumaan turun alueella. Puhuminen auttaa, kun se ei voi levitä, ja että pysyy yksityisenä. Kaikki on täysin vapaaehtoista.

    • MikkoN__

      Hei sinä 9-luokkalainen tyttö!
      Äläpä suotta pahoita mieltäsi tuollaisesta käytöksestä. Ystäväsi käytös on ollut näköjään erittäin typerää ja vastuutonta. Todennäköisesti hän tulee sen itse huomaamaan.
      Yritäpä vielä kertoa asiasta vanhemmilesi, kyllä heidän kuuluu lastaan kuunnella. Kerro heille, että sinulle on jäänyt tapauksesta paha mieli. Vanhempien velvollisuus, ja nimenomaan etuoikeutettu velvollisuus, on kuunnella lastaan, lohduttaa ja antaa rakentavaa ja helpottavaa tukea.
      Hyvää ja iloista kevättä sinulle!
      t perheenisä

    • kuinka harmillista

    • Heh, repesin noille lolihentai_ kommentteihi. Näin keskustelun ulkopuolisena voin sanoa että tais juttu loppuu keske ku papeillekki pitää vittuilla :D Tuolla on viesti ketjoja joihin voit mennä vittuilemaan, ne oon siihen tarkoitettu :D

    • girloulu

      Olen ollut aivan samassa tilanteessa. Itsekkin pahoitin mielen, itkin ja murehdin tottakai. Toi on tollasta naurettavaa peliä mitä ton ikästen tyttöjen piiriin monesti kuuluu ja se on lapsellista sekä tyhmää. Itse oon näissä tilanteissa keskittyny muihin ihmisiin ja kavereihin, enkä oo hengannu niiden kanssa. Ite oon oppinu kokemuksesta, että ei kannata välittää, koska niillä on joku syy missä luultavasti ei oo päätä eikä häntää. Ne on vaan yksinkertaisesti lapsellisia ja ne pian itse unohtaa koko asian myös. Kyllä toi menee ohi ja kaikki menee hyvin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe