kelpaisinko tyttöystäväksesi?

Tyttöööö

Hei!
Ajattelin nyt vaan kysyä, että kelpaisiko tyttöystäväksi kenellekään . Teen tämän sillä, tunnen etten kelpaa yleisten ihanteiden takia kenellekkää .

-vaaleat pitkät hiukset
-kaunis iho, ei finnejä
-meikkaan hillitysti jos ollenkaan
-hieman ylipainoinen, oikeastaan muodokas
-hyvät tissit ja perse
-huumorintajuinen
-hyvä koulussa mutta en hikke
-pillifarkut,toppi,huppari,korkokengät yleensä
-tykkään musiikista, lumilautailusta, cheerleadingistä,autoista
-161cm

50

499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3452345

      Paha sanoa kun ei luonteestasi tiedä.

      • sori mut en oo lesbo et ei kävis


    • Kysymys: pituus & paino vähän tarkemmin? Millaista musiikkia, onko jotain musiikinlajeja/artisteja mitä et henkilökohtaisesti pidä oikeana musiikkina?

    • Tyttöööö

      Painoo en halusi kertoo( alle 100kg

      • 34564356456

        Alle 100kg? Eli varmaan 99,9kg :D
        Eli olisit hirveä sotanorsu


    • Mut 161cm ja mun musiikkimaku on Toosi laaja et tykkään rapist, popist, vähä rockist mut toi klassinen(mm. Sibelius, beethoven) ei on oikee mun juttu

      • tykkääks mun lauluista oon maailman paras laulaja


    • Sellainen mies vaa puhutaa jonku musiikin päälle ni se ei oo mun mielestä
      Ihan oikeeta musaa

      • Tyttööö

        Tarkoitin sellaista musaa mistä vaan puhutaan musiikin päälle


    • Oon luonteeltani ihan hyväkäytöksinen, kiltti, huumorintajuinen, iloinen, hymyilen paljon ja ajattelen yleensä ensin muita että aika ajattelevainen

    • Wertuerss

      AIiiiiiiika hyvin :D

      • Tyttöööö

        Kelpaisiko siis?


      • Heiheiii
        Tyttöööö kirjoitti:

        Kelpaisiko siis?

        Tiiän kuka oot! En tienny että noin nolo oot!!!!


      • Tyttöööö
        Heiheiii kirjoitti:

        Tiiän kuka oot! En tienny että noin nolo oot!!!!

        Jos mun nimi alkaa s ja loppuu a niin sitten olet arvannut oikein


      • Tyttöööö

        Ja tällä hetkellä viininpunaiset hiukset missä on mustat latvat:)


    • 138

      Kyl sä mulle ainaki kelpaisit :)

      • Tyttöööö

        Ihana kuulla! Voisitko vielä tarkentaa että onko hyviä ja huonojen puolia ja että minkäs ikäne oot?


    • 138

      16v ja ei sussa oikeestaan oo mitään huonoja puolia :) pisti vaa mietityttää toi et sanoit et käytät korkkareit normivaatteiten kanssa?

      • Tyttöööö

        Siis sellassii ei mitää hirveen korkeit kiilakorkotennareita


      • 138

        Ookkei :) etiks sä täält iha seuraaki vai vaa mielipidet? :P


      • Tyttöööö

        Mielipiteitä oikeastaan


    • 1525

      Kyllä kelpaisit mulle! :) Mistä päin suomea oot?

      • Tyttöööö

        Pks minkäs ikäinen ite oot?


      • Tyttöööö

        Ja mitkäs on sinun mielestä hyviä ja huonoja puolia?


    • Srhbollö

      tykkään ite kyl urheilullisista tytöistä mutta kyllä sä muuten kelpaisit mulle.

      • Tyttöööö

        Harrastan lumilautailuu, lenkkeily ja voimisteluu


      • DldkdkjfWUT

        Just harrastit cheeriii


    • mainitsemston

      no vaikea kenenkään sanoa huonoja puolia kun et niitä tuossa maininnut :)!

    • Bathsuua

      Et voi kirjoittaa itsestäsi tissit ja perse
      Mitä niillä teet sen jälkeen? kun ne on alemmat kuin sialla

      • Wertuerss

        Miksi muka ei?


    • Sopisit

    • Curona

      Kelpaisit kyllä, noin 10 vuotta vanhempana :) tai jos edes 6 vuotta ni seki juuri ja juuri riittäs.

    • 99poika

      Ite oon 16v.. ja kyl sä mulle ainaki kelpaisit :D

    • Sinkku901

      Kelpaisit :D

    • Noniinoniin

      Pituus 161cm ja "alle 100 kg" yepyep kaveri. Älä sitte sekota hieman lihavempaa ja muotoja omistavaa naista. "En hikke", te toisia hikeks sanovat pikku pennut ootte vielä aika jäljessä muista. Monella lihavalla sanoisi olevan hyvät rinnat, mutta todellisuudessa ne ei ole. Se että ne saattaa olla isommat ku toisilla jos on lihava(jolloin sitä rasvaaki kertyy sinne pirusti enemmän) ei tee niistä hyviä. Ne on vaa rumemmat. Harvalla lihavalla hyvä perse. Jos oot sen yli 80kg ainaki oot selvästi ylipainone tolla pituudella.

    • OtamutOtamut

      Mä TAHDON sut. Älä valitse ketää noist ota mut. Rehdin 13 vuotiaan pojan. Ja mä oon aivan tosissani. Kik on: joku jännä. Eiku yhteyttä vaan.

      • 13-tyttö

        Aha aha😂


    • Jätkä02

      Kepaisit kyl mulle :) Ainoo vaa et oon vasta 13

      • Jätkä02

        Kelpaisit* :D


      • 030303

        Mäki 13/03 tyttö


      • 030303
        030303 kirjoitti:

        Mäki 13/03 tyttö

        Onks sul snäp oon 13/03, ruskeet hiukset lantion yläpuolelle asti, vähän alle 160cm, käytän yleensä meikkii, luonne suunnillee sama ku tol apl mut en tykkää kuvailla luonnetta koska tulee tosi ym olo :D


    • missäs asut?

    • jajaj3002

      Oot niiku ulkosesti tosi mahtava <3 mutta een tiiä sun luonteesta mä tykkään urheilullisesta tytöstä ku pelaan jefuu mut kyl säki menisit

    • Kelpaaaja

      kyllä minulle kelpaa pillifarkkuja ja korkosaappaita ja korkokenkiä pitävä nuori nainen.
      Itse olen eläkemies ja 175 pit ja 72 kg ja muutenkin mukava mies ja sisäsiisti enkä räplää puhelinta enkä istu pipo päässä enkä jauha purkkaa, Enkä ole muilta ruinaamassa rahaa enkä itke seksin perään. Hyvin seurallinen ja viihdyn kesällä marjamättäällä ja tykkään suudella

    • Piima_killu

      Hei sinä kaunotar!
      Jos saisit lievän ylipainon pois niin olisit täykky makuuni!! UUH kun kuulostikin hyvältä tuo kuvauksesi. Tämä hyvätuloinen (63 000 / kk) 45v mies ottaisi tuommoisen nuoren naisen mielellään! Jätä vaan numerosi tähän chattiin niin otan yhteyttä :)

    • Henkilökangasalta

      Kyllä kepais :)

    • Poika2001

      Todellakin kelpaisit ainaki mulle!

    • asiastatietävä

      Kuvauksesi perusteella kyllä.

    • velstu

      käy mulle mutta riippuu missä asut ja kuinka vanha olet

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe