miten sen 2 tehtävän pääsee läpi.. se on iha outo!?! monta prosenttii ihmiset on pelannu peliä? minä olen 0.53 prosenttia.
AUTTAKAA TOHO 2 tehtävään!? :(:(:(
ja mistä saa tytön ja voinko hässiä sitä?
Scuubi taas apuu
5
359
Vastaukset
en nyt muista mitä tokassa piti tehdä mutta ne on ihan helppoja noin alussa ja pelissä on juonitehtäviä lähemmäks 100 aiotko jokaisen kohdalla kysyä apua?(alle 18v ei tulis pelata) tyttöystävän kanssa voi "hommia" mutta sitä ei näytetä (eikä olis sopivaa katsottavaa sun ikäselle) ite olen 100% pelannut pelin
- Pahvinpala
On vasta jotain 37.82 Viimeks ku katoin oli jotain tommonen prosentti määrä.
- perttu
miun prosentit 64 reilu, oon mennyt pelin läpi , vaikka en oo tehny zeron tehtävii
- jukka S.
Ootko mielestäs 18 vuotias, Martti? Peli nimittäin on kielletty alle 18 vuotiailta. Niin ja itselläni prosentteja on 100
- -skyline-
kasva hieman keskenkasvune pälli!!! ei voi olla noin tyhmä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666074Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583043- 312203
- 131817
- 201778
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131522- 181519
- 491495
- 91463