Pitäisi löytää metallitöihin rautaa.
- Noin 3 mm paksua (hiiliteräs)levyä, jonka pystyy karkaisemaan. Koko jotakin 6x20 cm vähintään. Vanha sirkkelin terä voisi olla sellaista?
- Käytöstä poistettu vierintälaakerin ulkokehä, ulkohalkaisija noin 100 mm.
Näitähän et mistään saa ostettua muuta kuin uusina, kalliina ja valmiina laitteina, joita on synti ja häpeä tuhota. Samaan aikaan kelvollista rautaa menee jäteasemille, mutta sieltä ei myydä eikä anneta, kartelli tarvitsee kaiken. Eikä ole tuttuja missään metallialan firmassa, missä näitä mahdollisesti käsitellään.
Mistä kannattaisi kysellä? Tori.fi:tä ainakin on turha ehdottaa, ei sieltä mitään saa.
Rrrautaa...
S.Ilmarinen.Jr
1
76
Vastaukset 1
- hake_va
www.ainut.fi/ käsittelee hiiliterästä
romurautaa
https://www.google.fi/?gfe_rd=cr&ei=f2VkVNTCJ7Kr8wfPm4DoDQ&gws_rd=ssl#q=romu ja rauta vierintälaakerin ulkokehä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1581512Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291180Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 52690
- 46685
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568