voi juku kun näitä ongelmii pukkaa.. (olen pahoillani näistä) mut tää onkii keskustelu palasta :)
asiaan. : mistä napista sitä spray maalausta voi tehä ja voiko auton katolla hyppiä, ku oon nähny kuvissa että niitte päälle pääsee. sit ne polkee sen rikki =)
ongelmii taas
Martti 93
2
203
Vastaukset
älä aloita uutta jokaisen ongelman kohdalla vaan laita yhteen samaan ne mut vastaan vielä noihin spayn saat samasta mistä ampuu (tähtäät siihen mihin haluat maalata) ei voi katoilla hyppiä vain tehtävässä voi
- juuri se
juu eli scuubi nyt olit kyllä väärässä tuossa että auton katolla ei voi hyppiä!!! voihan siellä hyppiä jos haluaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666074Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583043- 312203
- 131817
- 201778
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131522- 181519
- 491495
- 91463