Pahimmat ryöstäjät ovat asianajajat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
t. 50 000 eukkaa perinnöstäni
asianajajille menettänyt
OIKEASTI VAROKAAA NIITÄ!!!!!
PAHIMMAT RYÖSTÄJÄT
4
2768
Vastaukset
- P. Veli
Kerrotaan, että muuan edesmennyt presidenttimme, joka teki kuolemaa, oli pyytänyt kuolinvuoteensa ääreen kahta juristia. Nämä tulivat. Toinen kysyi kuolevalta, että mitä varten kahden juristin piti olla läsnä. Kuoleva siihen: "Haluan kuolla niinkuin Jeesus, kahden ryövärin välissä".
- elli
Vaikea sanoa kun et kerro enempää,asianajaja on lakimiesliiton hyväksymä virkamies,sinne ei pääse kuka tahansa lakimies eri asia ei kuulu liittoon tai ei ole päässyt
- T. Tuhma
Hammaslääkäri nyhtää rahaa ihmisten suusta.
Lakimies nenästä, kun porukka on niin pirun tyh-
mää ettei osaa itse asioitaan hoitaa. - käräjillä
T. Tuhma kirjoitti:
Hammaslääkäri nyhtää rahaa ihmisten suusta.
Lakimies nenästä, kun porukka on niin pirun tyh-
mää ettei osaa itse asioitaan hoitaa.Ihan turha maksella asianajajille, sama tuomio tulee, oli asianajaja tai ei. ( PITÄISI TULLA ).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329