Olikin taloudellisesti itselleni ja perheelleni hyvä asia, että näytitte suvaitsematomuutenne tässä taannoin. Olemme säästäneet, bonuksista huolimatta, silkkaa rahaa keskittämällä ostoreissumme ja hankintamme muualle. Suosittelen kaikille. Iso kiitos PKO:lle ja koko S-ryhmälle siinä samalla.
Terveisiä muuten "muualta mualimalta", jopa etäällä tiedettiin mielivallastanne :)
Ainahan se jonkinlaista mainosta on huonokin mainos, tulee ainakin nimi tunnetuksi.
Kiitos PKO:n boikotin(S.O.O.-PKO)
8
108
Vastaukset
- Fanituotteet
Hienoa, nythän teille sitten jää runsaasti ylimääräistä rahaa jonka voitte sijoittaa noihin Odin-fanituotteisiin! http://urly.fi/yra
- Tervemenoa
Hyvä vaan, kun ei natsit pyöri jaloissa, kaupassa käydessä.
- moimoivaan-
Aivan, mut muistathan jättää keppihevosesi sille varattuun parkkiin siihen ulkopuolelle.
- Soldiers.of.onania
Natsit asioi varmaan mielellään lidlissä.....
- Boikottiin
Soldiers.of.onania kirjoitti:
Natsit asioi varmaan mielellään lidlissä.....
Ei haluta asioida, Lidl on maahantunkeutuja!
- kyllikkitenhunen
Olisi se ihanaa kun irakin poika hieman prisman käytävällä antaisi väkikikkeliä.
Onneksi joku uskaltaa ottaa esiin tämän asian. Ikävä kyllä Suomessa ei ole oikeaa kilpailua elintarvike kaupassa. Tänne tarvittaisiin lisää toimijoita, mutta miten se on mahdollista. Nämä S-ryhmäläiset ovat vallanneet kuntien rakennuslupa lautakuntien paikat. Kesko ei enään kykene vastaamaan, hiukan sivuun jääneillä kauppapaikoillaan kilpailuun. Harmillista, me kuluttajat maksetaan se.
- onhan.noita.paikkoja
Höpö höpö. Pilkkoon rakennetaan kovaa vauhtia uutta isoa Lidlin myymälää. Keskolla on tontti Karsikossa, mutta eivät halua rakentaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91829- 62746
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502