Mikä on kun en NHL 15 pelissä pärjää millään vaikeusasteella enkä millään joukkueella? :( Aina kun olen voitolla esim. 6-2 nii yhtäkkiä maalivahti lopettaa pelaamisen ja päästää niin helpoja,että jopa mun oma kissani torjuis paremmin :( Miten maalivahtia voi kehittää?
Vastaukset 3
- Eieieieiieie
Uusimmissa NHL:issä on taka-ajo koodattuna, joten tekoäly tulee aina tiukille tai ohi. Todella naurettava ominaisuus
- IkuinenHäviäjä
Harmittaa vaan kun NHL 09 pärjään mainiosti vaikeimalla vaikeus asteella mutta NHL 15 en ole voittanu ikinä yhtään peliä :(
- Kokeilepas
Kokeile NHL04:sta ja rebuilt modia (PC).
Haastetta löytyy ja tekoäly asetuksetkin on parasta markkinoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101290- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88904- 66751
- 33642
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13518- 78501