Meillä on 12 v mäykky ja nyt pn alkanut askarruttaa miten pitkiä lenkkejä voin vielä tuon ikäisen kanssa tehdä?koira n liikkunut paljon koko ikänsä.
Mielelläni kuulisin toisten kokemuksia asiasta.
Vanha mäyräkoira ja liikunta
6
275
Vastaukset
- Mäyräkoirafani
Jos koira on tottunut lenkeihin ja menohaluja on niin koiran mukaan mennään. Oma mäykky on 11 vuotias ja hänellä on kolme eri lääkettä. 4 kilsan kävelylenkkejä mennään ja minä jään toiseksi. Vauhdin määrää koira. On tuntunut sopivalta lenkiltä. Kulkisi varmaan pidempääkin, jos saisi olla vapaana.
- minelan
Meidän kk-mäyräkoira oli mukana pitkillä lenkeillä vielä15-vuotiaanakin, mutta sitten se itse päätti, että ei lähde lenkille 3. MUUN MÄYRÄKOIRANI KANSSA, Se oli todella viisas koira. Talvella kun oli kylmä ja sen tassuja paleli, se kävi selälleen, tassut taivasta
kohti. Sillä oli kyllä äitini kutomat villasukatjaloissa, mutta se ei pitänyt niistä.
- jjuuuuutikkiiij
Käykää lenkillä entiseen malliin, jos mitään liikuntaa estäviä perussairauksia ei ole.
Ei matka tapa, vaan se vauhti... Koiran mukaan kun kulkee, niin hyvää tulee :) - äiti5108
hei, se mäykky varmaan kertoo, kuinka mennään mulla oli oma, 15 vuotias, ohjas kyllä mua. mene perässä, ja pidä hyvää huolta.
.- Panta
Koiran kunnon mukaan, kyllä sen koirasta huomaa. Välillä hyväkuntoisellakin koiralla voi olla into vähissä tai on esim liian kuuma jolloin ei meno maistu.
Olin juuri katsomassa, kun 12,5-vuotis karkkari oli ajotreenissä. Tunnin kesti haku ja 40-minuuutia ajo. Ajovauhti ehkä keskimäärin 5-6 km/h. Ei ollut edes kovin väsynyt kun saivat pois metsästä -ei siis olisi halunnut lopettaa. - minelan
Sinullahan aivan samat kokemukset kun minullakin, Mussu oli vielä 17-vuotiaana kiinnostunut monista asiota
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89934Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883