Onko muille tapahtunut samaa? Äsken mennessäni tälle Samsungin älypuhelimella nettiin ratkojat.fi-sivulle yhtäkkiä tuli mainos. Siinä sanottiin jotain, että "olet voittanut" ja "vahvista". En tietenkään vahvistanut mitään, vaan painoin paluu-näppäintä. Silloin vasta ilmestyi ratkojat.fi-etusivu.
Oliko kyseessä virus?
Muille tapahtunut samaa?
5
196
Vastaukset
- KysymyksenAloittaja
Niin, ja mainittakoon vielä, että sivu oli jokin win500-sivu. Kun en vahvistanut, puhelin alkoi väristä ja sivustolla meni aika, jona on mahdollista vahvistaa voitto.
Mistä nämä tulevat? Onko mahdollista, että puhelimessani on nyt virus? Tietysti kävin sivuilla, koska se tähän näyttöön jostain ilmestyi; mutta kuten sanoin, en vahvistanut mitään. Pelkkä huijausmainos ei sen ihmeellisempää..
- EpätoivoinenKysyjä
Tarkoitatko, ettei se ollut virus? Koska en päässyt Chromella eteenpäin, minun oli pakko poistaa se... Asensin sitten Firefoxin, mutta nyt sama mainos tuli siihenkin... Typerää, ettei uskalla enää edes nettiä käyttää. :/
Onko mitään keinoa saada tuota poistumaan? EpätoivoinenKysyjä kirjoitti:
Tarkoitatko, ettei se ollut virus? Koska en päässyt Chromella eteenpäin, minun oli pakko poistaa se... Asensin sitten Firefoxin, mutta nyt sama mainos tuli siihenkin... Typerää, ettei uskalla enää edes nettiä käyttää. :/
Onko mitään keinoa saada tuota poistumaan?Tehdasasetusten palautus ainakin poistaa sen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1961718Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2481561Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281101- 791057
- 741050
- 1171010
- 86991
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose158885Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin353876- 57852