Mitäköhän tämä voisi olla?

ahdistaa

Olen 21-vuotias nainen. Viimeiset 2 vuotta ja rapiat olen kärsinyt todella runsaasta ja pahanhajuisesta valkovuodosta. Tyttöystävä on ollut sama jo kolmisen vuotta, sukupuolitaudit testattu. Gynekologilla kävin viimeksi viime vuonna jolloin sain zidoval kuurin jonka jälkeen vuoto pysyi poissa ehkä viikon ja alkoi sitten taas. Kuukautiset ovat säännölliset. Virtsatessa vähän tuntuu aristusta.. Nyt olen viimeiset 2 viikkoa vuotanut myös verta jota on ollut valkovuotoon sekoittuneena. Papaa ei ole ikinä otettu.. olen menossa taas gynelle ensi kuussa mutta olisiko kellään aavistusta..?

3

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhhgg

Ettei vain olisi pcos? Nuo ikävät vuodot voivat liittyä siihen, itselläni ainakin oli. Googlettelehan muut oireet. Gyne luultavasti ultraa munasarjasi niin näkee. Papa kannattaisi tietenkin ottaa myös.

• ahdistaa

Munasarjat ultrattu monesti, ei siis ole pco:ta..

• Uusi_tartuntako

Ilmeisesti kyse on tulehduksesta kun lääkäri on määrännyt antibioottia (Zidoval). Ilmeisesti kuuri ei ollut tarpeeksi tehokas tai sait tartunnan uudelleen. Lääkäriin vaan hakemaan uusi resepti ja kerro lääkärille että Zidoval auttoi vain hetkeksi niin saat ehkäpä tehokkaamman antibiootin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      28
      4286
    2. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      16
      4141
    3. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      246
      3865
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      64
      2369
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      42
      1806
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      76
      1691
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      1
      1508
    8. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1407
    9. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      11
      1321
    10. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      22
      1265
    Aihe