Mitäköhän tämä voisi olla?

ahdistaa

Olen 21-vuotias nainen. Viimeiset 2 vuotta ja rapiat olen kärsinyt todella runsaasta ja pahanhajuisesta valkovuodosta. Tyttöystävä on ollut sama jo kolmisen vuotta, sukupuolitaudit testattu. Gynekologilla kävin viimeksi viime vuonna jolloin sain zidoval kuurin jonka jälkeen vuoto pysyi poissa ehkä viikon ja alkoi sitten taas. Kuukautiset ovat säännölliset. Virtsatessa vähän tuntuu aristusta.. Nyt olen viimeiset 2 viikkoa vuotanut myös verta jota on ollut valkovuotoon sekoittuneena. Papaa ei ole ikinä otettu.. olen menossa taas gynelle ensi kuussa mutta olisiko kellään aavistusta..?

3

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhhgg

Ettei vain olisi pcos? Nuo ikävät vuodot voivat liittyä siihen, itselläni ainakin oli. Googlettelehan muut oireet. Gyne luultavasti ultraa munasarjasi niin näkee. Papa kannattaisi tietenkin ottaa myös.

• ahdistaa

Munasarjat ultrattu monesti, ei siis ole pco:ta..

• Uusi_tartuntako

Ilmeisesti kyse on tulehduksesta kun lääkäri on määrännyt antibioottia (Zidoval). Ilmeisesti kuuri ei ollut tarpeeksi tehokas tai sait tartunnan uudelleen. Lääkäriin vaan hakemaan uusi resepti ja kerro lääkärille että Zidoval auttoi vain hetkeksi niin saat ehkäpä tehokkaamman antibiootin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      95
      6508
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      53
      5574
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      63
      4348
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      82
      4244
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      77
      3989
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      81
      1371
    7. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      78
      1197
    8. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      328
      1165
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      33
      930
    10. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      300
      882
    Aihe