Olen 21-vuotias nainen. Viimeiset 2 vuotta ja rapiat olen kärsinyt todella runsaasta ja pahanhajuisesta valkovuodosta. Tyttöystävä on ollut sama jo kolmisen vuotta, sukupuolitaudit testattu. Gynekologilla kävin viimeksi viime vuonna jolloin sain zidoval kuurin jonka jälkeen vuoto pysyi poissa ehkä viikon ja alkoi sitten taas. Kuukautiset ovat säännölliset. Virtsatessa vähän tuntuu aristusta.. Nyt olen viimeiset 2 viikkoa vuotanut myös verta jota on ollut valkovuotoon sekoittuneena. Papaa ei ole ikinä otettu.. olen menossa taas gynelle ensi kuussa mutta olisiko kellään aavistusta..?
Mitäköhän tämä voisi olla?
ahdistaa
3
<50
Vastaukset
- hhhgg
Ettei vain olisi pcos? Nuo ikävät vuodot voivat liittyä siihen, itselläni ainakin oli. Googlettelehan muut oireet. Gyne luultavasti ultraa munasarjasi niin näkee. Papa kannattaisi tietenkin ottaa myös.
- ahdistaa
Munasarjat ultrattu monesti, ei siis ole pco:ta..
- Uusi_tartuntako
Ilmeisesti kyse on tulehduksesta kun lääkäri on määrännyt antibioottia (Zidoval). Ilmeisesti kuuri ei ollut tarpeeksi tehokas tai sait tartunnan uudelleen. Lääkäriin vaan hakemaan uusi resepti ja kerro lääkärille että Zidoval auttoi vain hetkeksi niin saat ehkäpä tehokkaamman antibiootin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124110MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822111Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216951Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848