Olen 21-vuotias nainen. Viimeiset 2 vuotta ja rapiat olen kärsinyt todella runsaasta ja pahanhajuisesta valkovuodosta. Tyttöystävä on ollut sama jo kolmisen vuotta, sukupuolitaudit testattu. Gynekologilla kävin viimeksi viime vuonna jolloin sain zidoval kuurin jonka jälkeen vuoto pysyi poissa ehkä viikon ja alkoi sitten taas. Kuukautiset ovat säännölliset. Virtsatessa vähän tuntuu aristusta.. Nyt olen viimeiset 2 viikkoa vuotanut myös verta jota on ollut valkovuotoon sekoittuneena. Papaa ei ole ikinä otettu.. olen menossa taas gynelle ensi kuussa mutta olisiko kellään aavistusta..?
Mitäköhän tämä voisi olla?
ahdistaa
3
<50
Vastaukset
- hhhgg
Ettei vain olisi pcos? Nuo ikävät vuodot voivat liittyä siihen, itselläni ainakin oli. Googlettelehan muut oireet. Gyne luultavasti ultraa munasarjasi niin näkee. Papa kannattaisi tietenkin ottaa myös.
- ahdistaa
Munasarjat ultrattu monesti, ei siis ole pco:ta..
- Uusi_tartuntako
Ilmeisesti kyse on tulehduksesta kun lääkäri on määrännyt antibioottia (Zidoval). Ilmeisesti kuuri ei ollut tarpeeksi tehokas tai sait tartunnan uudelleen. Lääkäriin vaan hakemaan uusi resepti ja kerro lääkärille että Zidoval auttoi vain hetkeksi niin saat ehkäpä tehokkaamman antibiootin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1866691- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511123Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢411011Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98982Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41869