Vaikka kuinka koluaa eri nettisivustoja ym läpi, ei tunnu löytyvän tyttömäistä tyttöä jota kiinnostaa saman sukupuolen seura.. Onko muut kohdannu tätä ongelmaa vai enkö vaan osaa etsiä?
Vastaukset 12
- entajua
mulla on sama ongelma
- Sateenvarjotyttö
Tyttömäisenä tyttönä mulla ongelma on toisin päin. Oon niin heteron näköinen ettei saman sukupuolen edustajat ota tosissaan!
- tyttömäinentyttö
Täälläkin tyttömäinen tyttö, joka ei tahdo löytää itselleen seuraa :D Pitää kai ruveta poikamaiseksi tytöksi..
Naisellisia bi-naisia (entisiä tyttömäisiä tyttöjä ;)) ainakin löytyy. Ehkä ette tunnista heitä?
- Täälläolisikyl
Täällä olisi ainakin naisellinen (lesbo) tyttö! Joka etsii seuraa siis muista tyttömäisistä tytöistä
- orkhidea
Minkä ikäinen olet ja mistä päin? Täällä 38 v ja hyvinkin naisellinen bi nainen Pirkanmaalta.
- Mannanana
Joo kyllä meitäkin on. Täällä yksi. Tällä hetkellä tämä varattu, mutta älä heitä toivoasi. Vain pikkuriikkinen osa haluaa liittyä mihinkään (varsinkaan kuvallisille) treffipalstoille. :)
- MiestäEtsinItse
Tyttömäistä, kaunista, 60 -naista ???
Pitäisiköhän ryhtyä valmistamaan etsijöitä?
Missä on naisten kahviloita tai baareja?
Entä deittipalstoja? - sinisukkanen
Täälläkin ois yksi naisellinen nainen, 24v Keski-Suomesta.. :)
- 18plus17
39-vee nuorekas ja nätti Jyväskylästä täällä ...:)
- järetöntä
Mäkin Jyväskylästä. 7 vuotta nuorempi kuin sinä 18plus17 :)
- Anonyymi
Minäkin etsin isoa, maskuliinista naista joka ei olisi väkivaltainen ja juoppo. Painoa saisi olla vähintään 140 kg ,että voisi ulkoiluttaa koiraani . Pimenevät illat romanttisessa takkatulen ääressä yksin sinulle omistautuen olisi eroottisen unelmani täyttymys.
Anna minulle rakas.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 382211
- 56716
- 41701
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne71532- 62502
- 42500
- 45500
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k15480Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh24479T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6477