Liikkuuko karviassa huumeita ja onko käyttäjiä? Etsin turvallista paikkaa perheelleni ja karvia on käynyt mielessä.
Liikkuuko karviassa huumeita
31
998
Vastaukset
- farangkhiinok
Käyttäjiä ja huumeita on ihan joka ainoalla paikkakunnalla suomen niemellä.
- gkggkgkglc
Jep.. omaa tuotantoo ja tuontia.
- EX-karvia
Unohda Karvia, kaikki viikonloput joutuu ainakin kylällä valvomaan kun kaikenmaailman kakarat ja JJT:t ajelee rallia ties mitä nauttineena.
Lapsille todella turvaton paikka juuri holtittoman kaahailun takia.- sadefrty
Kato MOI!...sua täällä onkin kaivattu perättömiä syytöksiä levittelemässä ja nuorisoa haukkumassa. Eikö lekuri ole uusinut pilleripurkkia?
Alottajalle sanoisin, että kyllä täällä on ihan hyvä ja turvallinen elää, paitsi sitten on joukossa näitä epätoivoisia, joilla on jokin pätemisen tarve, haukkumassa ja syyttelemässä oman mielikuvituksensa tuotteilla nuorisoa. Mutta itsensä hän tässä koko nuorison jahtaus-farssissa on saanut naurunalaiseksi. Ei muita. Kankaanpäässä asti nauravat ....:)))))
- R_V
Kaahailu on tosiaan suuri riskitekijä perheen pienemmille, niistä huumeista ole tietoa mutta kännissä ajaa moni viikonloppuöisin, varsinkin nuoremmasta väestä ajotyylistä päätellen.
- just--joo
Viime viikonloppuna, kuten monena muunakin viikonloppuna, poliisisedät puhalluttivat nuorison, näiden perättömien soitteluiden takia. Kukaan heistä ei ollut alkoholin vaikutuksen alaisena eli kännissä, vaikka täällä niin kovasti niin väitetäänkin. Mutta ymmärtäähän sen, kun nämä syyttelijät itse tissuttelevat kotona ja kuvittelevat kaikkien ottavan naukkuja pitkien yksinäisten iltojen iloksi.
Totta, siinä niitä poliiseja pärräs koko ehtoon. Olisivat puuttuneet ajoon, jos se olis ollu vaarallista. Tais aika moni nuorista puhaltaa nollat, vai mitä? Kuinkas niitten vanhempien parempien ihmisten laita oli? Eli älä syytä, josset osaa varmaksi sanoa.
Jos menet luisussa puoliautiossa kylässä kavereiden kanssa, se ei tarkoita kännissä olemista, vaan ilmiselvästi silloin puuttuu siihen tarkoitettu alue *HOX*HOX*.- papatkin_driftaa
Lisäksi tähän luisuun voi olla myös looginenkin selitys...liukkaus!
Jäätiköllä usein on liukasta, etenkin jos siihen sataa vettä tai lunta.
Ja lapsettaa niitä vanhoja ukkojakin. Akaltansa salaa näytetään klopeille vähän mallia keskipäivän kauppareissulla...tunnustakaa vain. - siivotaansiivotaan
JJT_originaali kirjoitti:
Totta, siinä niitä poliiseja pärräs koko ehtoon. Olisivat puuttuneet ajoon, jos se olis ollu vaarallista. Tais aika moni nuorista puhaltaa nollat, vai mitä? Kuinkas niitten vanhempien parempien ihmisten laita oli? Eli älä syytä, josset osaa varmaksi sanoa.
Jos menet luisussa puoliautiossa kylässä kavereiden kanssa, se ei tarkoita kännissä olemista, vaan ilmiselvästi silloin puuttuu siihen tarkoitettu alue *HOX*HOX*.Niitä on pärrännyt jo kaksi päivää...onkohan niiltä jokin hukassa???
Et JJT_originaali sattuisi tietämään mistä saisi ostaa halpoja lapioita. Täällä hukutaan pian p****an, niin runsaasti sitä tuolta yhden koneelta taas suoltaa. Pitää alata lapioimaan sitä jonnekin. Olisi varmaan hyvää lannoitusta tuonne kunnan kukkamaalle...vai viedäänkö suoraan ongelmajätelaitokselle? Pisto-, lanta- vai lumilapio? Kaikkia löytyy tosta kotomarkilta. Kaupan päälliseks vielä tarikkokin. Maatilan isäntien pelloille sonta vaan, kasvaapahan vilja paremmin ens kesänä ja tyhmät saa leipää syötäväksi.
- R_V
Pysyisit siä kotomarkilla, pois ihmisten ilmoilta ja silmistä, koska ikävä poika olet JJT.
- katso_peiliin
R_V kirjoitti:
Pysyisit siä kotomarkilla, pois ihmisten ilmoilta ja silmistä, koska ikävä poika olet JJT.
Tunnetko hyvin henkilökohtaisesti kyseisen henkilön, koska pystyt hänestä noin kamalasti kommentoimaan?
- R_V
Kyllä tunnen, ikävämpää saa hakia, ehkä sarvikyläst löytyy yks peräkammarin aikamiespoika (mykkä).
- niin_varmaan
R_V kirjoitti:
Kyllä tunnen, ikävämpää saa hakia, ehkä sarvikyläst löytyy yks peräkammarin aikamiespoika (mykkä).
Jos kerran tunnet, mitä täällä urputat. Puhu hänelle henkilökohtaisesti!
Mutta tälläkin kertaa luulen ns. tuntemisesi olevan niitä Karvialaisten tuntemisia. Eli henkilökohtaista ja naamatusten tuntemista ei ole, on vain juoru-akkojen jauhantaa, minkä todenperäisyydestä ei ole tietoakaan. Joku on joskus nähnyt isänkumminkaiman ja niitämyöden ollaan tietävinään ja tuntevinaan. Tuskin tunnet Mr X:ää edes ulkonäöltä saatika muutoin. Jos tiedät ulkonäöltä, se ei ole tuntemista, sillä ihmisen oppii tuntemaan vain olemalla kanssakäymisissä ja juttelemalla hänen kanssaan. Ei omien ja juoru-akkojen puheiden perusteella.
Sorry vain, mutta ikävältä ja yksipuiselta ihmiseltä sinäkin vaikutat R_V. Kannattaisi ajatella asioita positiivisemmin, kas kun jokaisesta asiasta löytyy se hyväkin puoli. Eli onhan se hienoa tiirailla verhon raosta tapahtumia, ettei tarvitse tuulenkielissä värjötellä.... - katso_peiliin
R_V kirjoitti:
Epäilen suuresti tuntemustasi. JJT on kaikkea muuta kuin ikävä!
- NP_PK
niin_varmaan kirjoitti:
Jos kerran tunnet, mitä täällä urputat. Puhu hänelle henkilökohtaisesti!
Mutta tälläkin kertaa luulen ns. tuntemisesi olevan niitä Karvialaisten tuntemisia. Eli henkilökohtaista ja naamatusten tuntemista ei ole, on vain juoru-akkojen jauhantaa, minkä todenperäisyydestä ei ole tietoakaan. Joku on joskus nähnyt isänkumminkaiman ja niitämyöden ollaan tietävinään ja tuntevinaan. Tuskin tunnet Mr X:ää edes ulkonäöltä saatika muutoin. Jos tiedät ulkonäöltä, se ei ole tuntemista, sillä ihmisen oppii tuntemaan vain olemalla kanssakäymisissä ja juttelemalla hänen kanssaan. Ei omien ja juoru-akkojen puheiden perusteella.
Sorry vain, mutta ikävältä ja yksipuiselta ihmiseltä sinäkin vaikutat R_V. Kannattaisi ajatella asioita positiivisemmin, kas kun jokaisesta asiasta löytyy se hyväkin puoli. Eli onhan se hienoa tiirailla verhon raosta tapahtumia, ettei tarvitse tuulenkielissä värjötellä....yhdentekevää paskaa kaikki tyynni, tehkää ruikuttajat sama kuin peräkammarin pojan velimiäs 90-luvulla jos muistatte
- unohtujo
NP_PK kirjoitti:
yhdentekevää paskaa kaikki tyynni, tehkää ruikuttajat sama kuin peräkammarin pojan velimiäs 90-luvulla jos muistatte
mitä se sitte teki. minä en kyllä muista. voisikko kertoa?
Vaissoo, kerros miten oon ikävä? Loukkasinko tunteitasi revittämällä sun kohdalla kun hait salesta kaljaa? No puheille tai päin naamaa et uskalla sanoa, eli kitise täälä vaan. Haluasin vaan tietää, miten olen " ikävä tapaus ".
Niijoo ja kerro nyt mun koko nimiki kun kerran sen tiedät ja mut tunnet. Minä en tunne sua enkä kyllä sulle oo mitää pahaa tehny. Mullon se periaate, et oon niin kauan mukava ku mulle ollaan mukava. Josset asu välillä Karviankyläntie - Ilvesjoentie, en kyllä osaa sanoa kuka oot. Tuos välis asuu parikin mulkkua vanhaa herraa, joka kieltää yleisellä tiellä ajelun.
- katso_peiliin
Niijoo ja kerro nyt mun koko nimiki kun kerran sen tiedät ja mut tunnet. Minä en tunne sua enkä kyllä sulle oo mitää pahaa tehny. Mullon se periaate, et oon niin kauan mukava ku mulle ollaan mukava. Josset asu välillä Karviankyläntie - Ilvesjoentie, en kyllä osaa sanoa kuka oot. Tuos välis asuu parikin mulkkua vanhaa herraa, joka kieltää yleisellä tiellä ajelun.
Älä JJT_originaali välitä tosta turhan syyttelijästä! Se vain haluaa aina pahoittaa toisen mielen, niin normaalissa elämässä kuin tälläkin palstalla. Saa itselleen siitä hyvän olon. Tosiasiassa siltä lirahtaisi housuihin, jos joutuisi naamatusten juttelemaan. Mutta meitä on monta jotka tykkää lukea sun kirjoituksiasi ja ymmärtää huumorisi. Jatka samaan malliin :) Tällä palstalla ei kenenkään muun kanssa saa mitään kunnollista keskustelua, eikä ajatuksen vaihtoa kuin kanssasi. Se kertoo heidän älykkyydestään jotain.
Kirjoituksesi on vain osunut ja uponnut tuohon omaan yksinäisyyteen tympääntyneeseen verhonraosta tiirailevaan hyypiöön. Todellisuudessa se taitaa olla joku virsiä veisaava täti-ihminen, joka purkaa pahaa oloaanja yksinäisyyttään täällä. - ei-tietoa-
unohtujo kirjoitti:
mitä se sitte teki. minä en kyllä muista. voisikko kertoa?
Mäkin haluaisin kuulla, kun en ole ennemmin kuullutkaan?
- jeminam
Vaissoo, kerros miten oon ikävä? Loukkasinko tunteitasi revittämällä sun kohdalla kun hait salesta kaljaa? No puheille tai päin naamaa et uskalla sanoa, eli kitise täälä vaan. Haluasin vaan tietää, miten olen " ikävä tapaus ".
Et oo yhtään ikävä tapaus. Aika hiljaisia olisi ehtoot, jos kukaan ei luisuttelisi. Se vain karehtii sua, kun sillä ittellä ei oo munaa driftailla!
- taajamalainen
Ite pienen lapsen äitinä ja kirkonkyläläisenä en ihan ensimmäiseksi lähtisi haukkumaan nuoria huonosta liikennekäyttäytymisestä. Kuljetaan paljon kävellen tuos taajamas ja riskitilanteet on aiheutunu kaikkien muiden kuin nuorten aiheuttamina.... Huumeista en tiedä. Kai kaikkialla jo on. Lienee aika rajatut piirit eikä ainakaan turvattomaksi tee tätä kyläpahasta. Ainut huono asia täällä on ainainen muiden asioihin sekaantuminen ja perättömien juttujen levittely.
- lumihiutale_
Kerrankin asiaa. Kaunis kiitos sinulle taajamalainen!
- KKsKs
En suosittele lapsiperheelle, jos olet erakkoluonne ja tykkäät väistellä sivuluisussa ajavia traktoreita pikkutunneilla niin sitten ok paikka.
- eevvkk
Eikö pikkutunneilla ole jo taaperot nukkumassa isukin ja äiteliinin kanssa? Ainakin normaaleissa perheissä. Aattelehan ite, kumpiko väistää kumpaako...traktorikuskit humalaisia ja "talonvahteja", jotka kävelevät ajoradalla vai päinvastoin?
- Sisäpiiriläinen
Joo; orava meni muuntajaan viimeisen kerran. Tämä on sitä luonnonvalintaa parhaimmillaan, harmi vaan että tyhmimmät ei ymmärrä tehdä itselleen ja ihmiskunnalle sitä palvelusta.
- ulkokehältä
Tyhmyys voi olla myös siunaus!
Silloin ei ainakaan tarvitse kuvitella itseään viisaammaksi kuin itse asiassa on. - LOLlipopsio
On se hienoo kun joukossa on noita yliviisaita ihmisiä. Niiden kanssa onnistuu sivistynyt keskustelukin hyvin. Toisaalta heidän älyllinen sivistys, käytännön tieto, maalaisjärki ja käden taito sekä sanallisen ilmaisun ymmärtäminen voi hyvinkin olla lapsen kengissä.
Mitä järkeä näiden viisaiden on meidän tyhmien porukassa olla. Hyppäivivät muuntajaan, kuin entinenkin orava. Niin tekisivät yhteiskunnalle suuren palveluksen viisaudessaan.
- ähliski
jos siel o ählämeitä, kukaan ei ole turvassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1744978- 1004949
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?904380Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182713Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372688- 442237
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322154Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261900- 901826
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121821