Hyvä huoneistohotelli Berliinissä nelihenkiselle perheelle? Onko vinkkejä? Kyse olisi reilun kahden viikon oleskelusta.
Huoneistohotelli Berliinissä?
3
213
Vastaukset
- HakuKäyttöön
Omaa kokemusta ei ole huoneistohotellista Berliinissä. Hotels.com (huom. ko. sivuston luottokorttivuoto) voi laittaa hakuehdoksi huoneistohotellin, ainoa sillä 2 aik 2 junnua tullut vihreät täpät kartalle oli: Flottwell Berlin Hotel & Residenz am Park ja Apartments Rosenthal Residence.
2 aikuisen haulla lisäksi: Elegant Apartotel, Lux 11 Berlin Mitte ja Cityrentals Berlin. Sekä muutama kauempaa.
Junnujen ikäkin vaikuttaa ja jossain pitäisi ottaa 2 huonetta. - Tervemenoa
Citadines Kurfuerstendam, kannattaa tsekata, on kyllä todella suosittu. Jos tilat riittää, voin suositella, kävelyetäisyydellä ruokakauppa, joulukuussa löhin oli Kaisers oli remontissa, mutta Nettokin on oikein hyvä.
Hyvät liikenneyhteydetkin lähellä. - rtyt65
ota sielt ghetto alueelt . saa lapsetki oppia-. ota nyrkkeilyhanskat mukaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882