Syvän meren kalastusreissulle

MerjajaArtsi

Hei ! Ollaan vuokrattu (minä ja mieheni) kalastusvene miehistöineen 25.2.2016 ja 2-4 henkeä mahtuisi mukaan. 100 e/ henkilö. Vene on 40 jalkaa ja kalastusreissu kestää 5,5 tuntia. Lähtö Gand Bay:sta klo 7:00. Matka suuntautuu Mauritiuksen pohjoispuolella olevien saarten lähelle (Coin de Mire, Gabriel Island, Round Island). Kalastuspaikkoja (istuin ja vapa) on 3 kpl. Veneeseen mahtuisi enemmänkin mutta ajateltiin että 6 henkeä olisi maksimi niin kalastushalukkaat saavat riittävästi kalastella. Me ollaan tällaisella reissulla ensikertalaisia mutta Suomessa kalastellaan aika paljon. Hintaan kuuluu virvoitusjuomat, olut ja snackseja ja tietysti miehistö. Ei siis ruokaa. Jos ei kalasta niin on kuulemma upeita maisemia ja auringonottoa. Reissulla ei ehkä pääse uimaan jos mukana on innokkaita kalastajia jotka haluavat kalastaa "koko rahan edestä". Jos olet kiinnostunut niin laitan lisätietoa. Ja jos joku on ollut tällaisella reissulla niin olisi kiva kuulla kokemuksia. Varmaan keinuttaa avomerellä sen verran että pahoinvointipilleri kannattaa ottaa ennen reissua jos on taipumusta pahoinvointiin merellä. Onko tullut saalista vai pelkkää kokemusta ?

8

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • forreal1

      Eipä siinä uimisessa mitään järkeä olisikaan! Jos maksat kalastuksesta niin silloin kalastetaan,uida voit sitten rantaantulon jälkeen ilmaiseksi!Veneen miehistölle varmaan sopii hyvin vaikka uisitte koko päivän,helppo työpäivä heille.

    • Jiilii

      Hei, meitä olisi kaksi kiinnostunutta kalareissulle. Laitatko lisätietoa [email protected]

    • Bietro76

      Terve, Vieläkö mahtuisi yksi pariskunta mukaan, vai onko paikat jo täynnä?

      • MerjajaArtsi

        Ikävä kyllä nyt on meidän kalastusreissu jo täysi. Saisitteko sovittua oman reissun allaolevan henkilön kanssa kun hekään eivät mahdu mukaan ?


    • Ari111

      Moro ! Täälläkin on kaksi syvänmeren kalastusreissusta kiinnostunutta. Tullaan Grand Bayhin 14-28.2 väliseksi ajaksi. Jos innostuneita on enemmänkin, voihan sitä ajatella toistakin kimppavenettä...?
      [email protected]

    • A.p

      Kalastuspäivä kannattaa varata täältä:
      http://www.sportfisher.com/
      Toimisto on rantakadulla keskustassa,samassa risteyksessä mistä pääsee mm. SuperU:hun.
      Itse en ole kalamiehiä mutta muutama tuttu on tätä firmaa käyttänyt ja sen pitäisi olla Grand Baien paras.

    • Useammankin kerran olen ollut pohjoisessa kalareissulla mm. Sportfisherillä. Siellä harvemmin saavat ISOJA kaloja. Veneet keskittyvätkin pääasiassa pikkutonnareiden (kipjack) pyyntiin. Yksi - kaksi Marliinisyöttiä perään varalta, jos tuuri kävisi. No toki joskus tärppää sielläkin.
      Jos oikeasti haluaa Marliinin pyyntiin, niin kannattaa mennä etelään. Siellä veneiden hinnatkin on halvemmat. 450-500 €urolla saa ison veneen koko päiväksi (07.00-16.00)
      Helmikuussa ovat saaneet siellä hyvin Marliineja. Isoimmat yli 300 kg. Lisäksi sieltä tulee välillä hyvänkokoista Keltaevätonnikalaa, Doradoa ja Wahoota ja lisäksi lähes joka reissulla tätä Kipjackia (paikallinen nimi Bonito)
      Joitain kimppakalastuksia olen sinne järjestellyt. Jos tämmöiset kimpat kiinnostaa, niin minulle voi laittaa suoraan sähköpostia. pauli(at)pjhvaappu.fi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      100
      1919
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1440
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      92
      1333
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1317
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1134
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      470
      1034
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      928
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      862
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      836
    Aihe