Kokemuksia Ivana Palace hotellista kiitos.
Ivana Palace
5
1132
Vastaukset
- sb2013
Kokemukset 07/2013. Meillä 5hengen(2 aikuista,3poikaa 17v,14v,ja7v) perheelle oli varattuna 2huonetta aamiaisella.Huoneet olivat 5kerroksessa,isompi huone julkisivun puolella ja pienempi altaan puolella.Kumpikin huone oli aivan ok,varsinkin altaan puoleinen sijainniltaan erinomainen. Hotellissa siistit julkiset tilat,käytävät ja huoneet.Siivous ja lakanoiden/pyyhkeiden vaihto jokapäivä.Aamiaispöytä runsas paljon eri vaihtoehtoja,mutta joka aamu sama,2viikon aikana vähän kyllästytti.Todella mukava allasalue josta löytyi aina tilaa ja aurinkovuoteita/varjoja.Allasbaarista sai tilata ruokaa(pizzaa,sandwicheja,etc.) ja kaikkia mahdollisia juomia.Baarin henkilökunta ystävällistä,iloista ja ammattitaitoista porukkaa.Allas-ja aulabaarissa koko ajan 2yhden hinnalla drinksuja,hinnat edulliset. Hotellissa myös kauppa jossa hyvä perusvalikoima lomalaisen tarvitsemia tuotteita.Respassa on valuutanvaihtopiste jossa ainakin tuolloin oli hyvä vaihtokurssi.Tallelokerot olivat omassa "holvissa" jonne mentiin aina respassa olevan vartijan kanssa,hän avasi oven ja jäi käytävään odottamaan siksi aikaa kun asiakas oli sisällä,ei koskaan tullut yhtä aikaan asiakkaan kanssa sisälle.Samassa rakennuksessa oli myös lääkärin vastaanotto.Hotelli on hiema n sivussa keskustasta sopivan rauhallisella alueella,rannalle on lyhyt kävelymatka yksi vilkasliikenteinen ylitettävänä.Keskustaan pääsi kätevästi bussilla,eikä sinnekään kauhean kauan kävely kestänyt.Meidän perheelle jäi Ivanasta oikein positiiviset kokemukset,mennään varmaan toistekin.Suosittelen!
- Jepulisjeejee123
Missä ja kuinka kaukana tämä varsinainen keskusta sijaitsee?
- nazdrave
Sopivan kävelymatkan päässä. Matkatoimistojen svuilta alueen kartatkin löytyy.
- Anonyymi
Mites nykyään. Onko paljon venäläisiä. Arvaako lasten kanssa lähteä .
- Anonyymi
Ei ole Venäläisiä, kun eivät pääse helposti matkustamaan EU-alueella. 2023 kesällä oli paljon Ukrainalaisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 432092
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7721Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701- 64648
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43487
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78477