Kärkölään on äskettäin sijoitettu ensimmäiset turvapaikanhakijat, jotka olivat aiemmin majoittuneina Lahden Hennalan hätämajoitusyksiköön. Sunnuntaina Järvelän keskustassa olevaan patsaaseen ilmestyi ikävä yllätys, joka oli selvästi kohdennettu tulijoille.
Joku oli kiinnittänyt kiertoliittymän keskellä olevaan Neljä suuntaa patsaaseen tumman puolialastoman miesnuken.
Toistaiseksi hahmosta ei ole tehty ilmoituksia virkavallalle.
Kiitos patsaan asettajalle
patsastelija
7
185
Vastaukset
- hölmöläfani
Konkurssikypsä Kärkölä voi vaihtaa nimekseen Hölmölä
- patupuksu
Siellä on joku osittanut mieltään silläkin tavoin. Sanoisiko niin että yksi monista
- komeailmestys
Minkä takia olis täytynyt tehdä ilmoitus virkavallalle tämä patsas oli tosi
komea ilmestys,mistäs sen joku voi sanoa ketä ihmisryhmää vastaan oli
laitettu tämä patsas vai lukiko siinä jossain niin, taas on päässyt jonkun
ahdasmielisen mielikuvitus vallalle. - nalle22
vitun rasistit
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882