Vaimon vallassa 1

Vaimolleaisuri

Vaimoni sai minut kiinni

Tunnustukseni näillä sivuilla kuulostaa varmaankin monien mielestä aika paljon samanlaiselta, kuin usean muun kohtalotoverinikin, joiden tarinoita olen saanut lukea ja ihastella täällä.
Vaimoni nimittäin tulla täräytti sinä päivänä yllättäen paljon aikaisemmin kotiin, kuin mitä hän normaalisti teki. Toimistossa oli nimittäin sattunut suurehko vesivahinko ja henkilökuntaa pyydettiin menemään koteihinsa sinä päivänä.
Siinä minä seisoin siis eteisen peilin edessä pukeutuneena hänen parhaisiin pikkupöksyihinsä ja samaa settiä oleviin rintaliiveihin. Kulli kädessä runkaten vimmatusti ihaillen itseäni peilistä ja juuri, kun olin laukeamaisillani… Ovi avautui!

Hän oli täysin raivoissaan minut nähtyään. Kymmenen minuutin raivoamisensa jälkeen hän rauhoittui ja siitä hetkestä lähtien elämäni muuttui täysin. Useiden viikkojen aikana hän kyseli minulta kaikenlaista asiasta, eikä häneltä näyttänyt löytyvän hitusen vertaakaan ymmärrystä toiminnalleni. Hän ainoastaan aprikoi syvästi todellista seksuaalisuuttani. Hän oli jopa hankkinut asiaan kuuluvaa kirjallisuutta tutustuakseen paremmin kaltaisteni sielun elämään, kuten hän asiaa myöhemmin minulle selvitti.

Sitten, eräänä perjantaipäivänä kun tulin kotiin työstäni, hän astui eteeni jalat hiukan levitettynä, kädet sivuilla vyötäröllä. Hänen tiukka katseensa ilmaisi heti, että hänellä oli selvästi jotain mielessään. Ivallinen hymy kasvoillaan hän käski minua terävällä äänellään menemään välittömästi suihkuun. Suihkun jälkeen, kun olin kuivannut itseni astuen kylpypyyhe vyötäisilläni hänen eteensä, hän ojensi minulle setin naisten alusvaatteita, joihin hän määräsi minut pukeutumaan välittömästi.

Koetin vastustella voimakkaasti, mutta havaitsin sen hyödyttömäksi ja syvä katumus muutamaa viikkoa aikaisemman tekoni vuoksi täytti mieleni. Vastusteluni teki kuitenkin hänet vain entistä äkäisemmäksi ja alistuneesti kohautin hartioitani aikoen istuutua vuoteemme reunalle, kun hän tyrkkäsi minut töykeästi nurin vuoteelle. Jostain hän oli loihtinut käteensä kapean nahkavyönsä jolla hän alkoi vetelemään minua ympäri kehoani!
Vaimoni kutsui minua kaikenlaisilla alhaisilla haukkumanimillä, joista osa oli todella nöyryyttäviä, viimeisiksi nimiksi mieleeni jäi ’pikkaripoika’ ja alusasunynny! Kasvot punaisina ryhdyin lopulta vetämään ylleni hänen antamia asuja. Pikkuhousut, rintaliivit, lantioliivit ja nailonsukat. Kaiken sen koreuden päälle jouduin pukeutumaan vaalean punaiseen kiiltävään paitaan, sekä ilmeisesti hänen itsensä ostamiin valkoisiin korkkareihin, mitkä sopivat vallan mainiosti jalkoihini, sillä vaimoni korkkarit olivat minulle hiukan liian pienet, olinhan niitä joskus innoissani yrittänyt sovitella. Koko pukeutumiseni aikana hän ilkkui minua monin häpeällisin sanoin, varsinkin kun koetin kävellä horjuvin jaloin korkkareillani. Sitten hän sanoi:

“Ala painua siitä keittiöön ja tee minulle kunnon drinkki, sillä tästä lähtien olet ihan ikioma palvelijani, senkin nynny.” Tunsin itseni todella syvästi nöyryytetyksi, mutta jollakin tapaa myös odottavaksi, aivan kuin minulle olisi tapahtumassa jotain jännittävää. Enkä oikein pystynyt peittämään sitä häneltä ihan täysin. Se taas vaikutti naurattavan häntä entisestään.

Siitä päivästä lähtien en enää saanut pukea miesten alusasuja ylleni. Hän keräsi ne muovikassiin ja heitti yksinkertaisesti pois. Jouduin pukeutumaan erilaisiin naisten alusasuihin joka ikinen päivä myös töissäni, tai minne tahansa menimmekin. Joskus kun ulkona on kylmempää, silloin on ylläni luonollisesti pitkät sukat, tai sukkahousut. Silloinkaan en saanut edes laittaa miesten nilkkasukkia nailoneiden päälle, joilla olisin voinut peittää lahkeitteni alta pilkottavat nailonit. Olen varma, että toimistossani jotkut ovat asian huomioineet ja olen jollain tapaa jopa hyväksynyt sen. Hiukan pitkät hiukseni on vaimoni muotoillut hyvinkin femiineiksi, mistä jotkut naiset työpaikallani ovat antaneet ihan positiivisia kommentteja, kun taas jotkut miehet ovat haukkuneet minua suoraan ämmäksi.

1

2256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aisurivaimolle

      Vaimon vallassa 2
      Joskus kun olemme olleet uimassa eräällä luonnon hiekkarannalla muutaman kilometrin päässä kotoamme, on vaimoni suorastaan pakoittanut minua pukeutumaan naisten pitkään elastiseen uimapukuun, huolimatta rannalla olevista muista ihmisistä. Sain kyllä hyvinkin pitkiä silmäyksiä joiltakin siellä olevilta. Yleisesti esiintyminen naisten asuissa tuntui minusta erittäin nöyryyttävältä. Vaimoni kontroloi jokaista vaihetta päivittäiisessä elämässäni. Sain aika usein lyöntejä osakseni ja tiesin, että suurin osa hänen naisystävistään tiesi sen millaiseksi suhteemme oli muuttunut.
      Yritin muutaman kerran saada hänen suostumuksensa pukeutua miesten alusasuihin, mutta huonolla tuloksella. Hän oli päättänyt, että koko elämäni tulisi olemaan hänen täydellisessä vallassaan. Hän kommentoi heikkoja yrityksiäni sanomalla, että talossamme i ole miehiä, ainoastaan nainen ja yksi nynnymäinen pikkarimies. Joskus hän vei minut elokuviin, luonnollisesti naiseksi pukeutuneena.
      En enää välittänyt ihmisten katseista, sillä olin jo täydellisesti alistunut asemaani talon palvelijattarena. Joitakin kertoja vaimoni kutsui ystävättäriään kylään ja niinä iltoina jouduin luonnollisesti toimimaan heidän palvelijattarenaan. Eräänä tällaisena iltana ystävättärillä oli mukanaan erikoinen lahja mikä oli tarkoitettu minulle, nimittäin dildo! Mukana seurasi runomuotoon puettu toivotus ja ohje sen käyttöä varten ja mukana olevan liukkariöljyn kera.
      Minun tulisi siis harjoitella dildolla peräaukkoani myöhemmin mahdollisesti tapahtuvaan oikeaa yhdyntää varten, mitä kaikkien ’kilttien naisten’ tulisi saada kokea ihan aidosti.

      Tottelevaisena ’tyttönä’ ryhdyin harjoittelemaan sen kanssa jo saman iltana ja pienen alkuarkuuden jälkeen, minun oli tunnustettava, että mitä enemmän sen kanssa leikin, sitä enemmän aloin pitämään siitä. Minusta hyvin rasvattu tekokalu antoi minulle todella ihanan tunteen runkatessani, vaikka vaimoni oli sen ensi alkuun minulta kieltänytkin. Vaimolla oli lupa kulkea toisten miesten kanssa niin usein kun hän vain halusi ja hyvin useasti hänen palttua kotiin yöjuoksultaan, jouduin nuolemaan hänen vittunsa puhtaaksi toisen miehen spermasta. Olin jo aikaisemmin tottunut sperman makuun, vaimoni pakottaessa minua nielemään omat spermani ja nyt vieraiden miesten mehut kiihottivat minua entistä enemmän.
      Minusta oli siis tullut hyvin nopeasti todellinen aisankannattaja ja vaimokaan ei ollut enää niin äkäinen huomatessaan minun seuraavan hänen määräyksiään täysin mukisematta.

      Olin hyvin odottavalla mielellä sen suhteen, että milloin vaimoni yllätys vieraasta miehestä minulle toteutuisi. Olin imenyt ja nuollut dildoani lähes joka ilta ja uskoin, että minusta tulisi ensiluokkainen ’imuri’.

      Lopulta, eräänä perjantaina vaimoni soitti minulle töihin ja pyysi minua ottamaan iltapäivä vapaaksi. Sanoi laittaneensa sähköpostiini ohjeet mitä minun pitäisi tehdä valmisteluissani ennen vieraan saapumista, joka oli vaimoni mukaan eräs hänen hyvä ystävänsä ja työtoveri. Työtä käskettyä, painelin kotiin ja suoraan koneelleni. Siellä odotti tarkat ohjeet, joihin tietenkin sisältyi täydellinen palvelijattaren asu kauniine alusasuineen. Myös meikki tuulisi tehdä kunnolla, että voisin tehdä vieraaseemme hyvän ensivaikutelman. Kuohuviinit, oluet ym. muut juomat hyvissä ajoin jääkaappiin. Pääruuaksi pitäisi valmistella possun filettä, mikä oli yksi vaimoni suosikeista.
      Laittelin suurimman osan valmiiksi ennen kuin ryhdyin pukeutumaan iltaa varten.

      Viivyinkin peilin edessä tavallista pidempään ja lopulta olin tyytyväinen lähes kaikkeen. Ajan kanssa olin myös oppinut kävelemään horjumatta korkkareillani ja uskoin että niin vieraamme, kuten vaimonikin tulisivat olemaan tyytyväisiä minuun. Vuoteeseen olin vaihtanut puhtaat lakanat heti saavuttuani ihan ohjeiden mukaan. Lakanat olivat sellaista erittäin tumman punaista satiinia ja odotin kuumeisena päästä touhuamaan siinä.

      Tunnit kuluivat nopeasti ja lopulta vaimoni auto kääntyi pihaamme. Ovi kävi ja kiiruhdin nopeasti eteiseen heitä vastaan. Vaimoni esitteli minut nolaten minua tietenkin siinä yhteydessä ja mies kasvot leveässä hymyssä, puolittain nauraen sanoi:

      -Jaha, tässäkö on sitten se sinun pikkunynnysi? Ihan kauniin näköinen. Uskon, että meillä kaikilla tulee olemaan hauskaa.
      Sen sanottuaan vaimoni johdatteli hänen olohuoneeseen, missä välittömästi ojensin heille lasilliset kuohuviiniä ja siirryin syrjään odottamaan mitä ilta toisi mukanaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2685
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2272
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2020
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1749
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1666
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1593
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe