Ovat muka olevinaan trendikkäitä, kun ajavat susirumalla Nissanin korotetulla kopilla. Qashqai ja Juke ovat automaailman vitsit. Karmeita ajettavia, suurin osa etuvetoisia mopoja heikolla suorituskyvyllä. Kyllä saa aina naureskella kun tuollaisen näkee liikenteessä ja kyllä yritän usein nähdä minkälainen hölmö siellä ohjaamossa istuu.
Aivan naurettavan hölmöä porukkaa
Nissan.Pashqai.ja.Joke
3
204
Vastaukset
- autotonvainautoja
Kiitos lapsellisesta avautumisesta. Eiköhän nuo murheet todellisuudessa katso vastaan sieltä ihan omasta peilikuvasta ;-)
Mikavaa päivän jatkoa !- 2005jukeisti
Juu, mutta kun se peilikuvakin on varmaan liian karmeeta katsottavaa..minä ainakin yritän ymmärtää noita kavereita. Ja saa kyllä katsoa kun ajan Jukella, voi vilkuttaakin niin vilkutan takaisin. Hyvin on kuljettanut nyt yli viisi vuotta...
Hyvää Kevättä !
- topsecretspyphoto
Nissanin pieni katumaasturi bongattu protona salaisesta laboratoriosta:
http://i973.photobucket.com/albums/ae220/rtlkyuubi111/playday 08/S73F2114.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj615045- 794699
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?744637- 1324168
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293442Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82948- 492530
- 392478
- 2122321