Mua ottaa aivoo

kotkiusattu

ku hunksi vie kummiski kaikki naiset jos lähetää laivalle.Mulle jää mittää

75

287

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kottikottia

Elähän nyt nuin suutu het kättelys. Kyl siekii jonku saat kainaloos.

• kotkiusattu

Kuka muka mun kainaloo tulis. Kuitenkaa tuu.

• kottikottia
        kotkiusattu kirjoitti:

Kuka muka mun kainaloo tulis. Kuitenkaa tuu.

Emminä tiiä. Vaikka toi siivooja parka tai korppis tai seseseko.

• korppis1

Olet tosi surkea, kuka lienetkin miksi roikut K/K lahkeessa, jos olet mies pue päällesi hame..

Lopeta aloitusten sorvaaminen K/K nimissä, munaat itsesi keräten vain säälipisteitä.

• hunski

Huumornaisii. äläpätipäläpäti.

• Juuri tän takia toi sininen nikki on olemas ,eiköhän se taas tänäänkin tullut selväksi ketkä siel häärää.

• Korppis1
        koti-kiusattu kirjoitti:

Juuri tän takia toi sininen nikki on olemas ,eiköhän se taas tänäänkin tullut selväksi ketkä siel häärää.

Mitä arvelet, kuka nyt on saanut yliannostuksen sokeria?

• Korppis1 kirjoitti:

Mitä arvelet, kuka nyt on saanut yliannostuksen sokeria?

Varmaan tierät heta että jos joku nikki on virallisesti rekattu niin sitä ei voi kirjoittaa tonne lähettäjän kohtaan.
        Olen tehnyt oivaltavia kokeiluja.
        Uskoisin et mulla on ainakin kolme länkyttäjää seuraamassa, risteily ketjussa on yksi herkullinen lipsahrus .
        en tässä viitti sanoa kuka on epäiltyjen ykkönen ,mut ei millään uskois millasia herttaset mummot helvetistä voivat olla.

• ent.siivoojaparka
        koti-kiusattu kirjoitti:

Varmaan tierät heta että jos joku nikki on virallisesti rekattu niin sitä ei voi kirjoittaa tonne lähettäjän kohtaan.
        Olen tehnyt oivaltavia kokeiluja.
        Uskoisin et mulla on ainakin kolme länkyttäjää seuraamassa, risteily ketjussa on yksi herkullinen lipsahrus .
        en tässä viitti sanoa kuka on epäiltyjen ykkönen ,mut ei millään uskois millasia herttaset mummot helvetistä voivat olla.

Sen vaan sanon, että jos vähänkään minua epäilet aloittajaksi, niin haukkaat kakkaa.
        Minä en ole sinä, joka lainaa toisten nikkejä.
        Ei tarvitse vastata, sillä sinut tuntien vastaus olisi kuitenkin se vanha klassinen : se koira älähtää jne, jne...

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

Sen vaan sanon, että jos vähänkään minua epäilet aloittajaksi, niin haukkaat kakkaa.
        Ei tarvitse vastata, sillä sinut tuntien vastaus olisi kuitenkin se vanha klassinen : se koira älähtää jne, jne...

En suinkaan eres aikonut ,sä olet tohon liian fiksu ,sanoisin et tolla jopa yritetään viitata sinuun.
        Saattaa olla jopa pikkasen tyhmä mut leikki fiksua.

• silimuori3
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

No jos hän mua epäilee, siinäkin haukkaa siä ihtiäsä. Minä olisin voinut aloituksen tehdä mut ihan siilimuori-nikillä, eihän siitä muutoin mitää minulle iloa olisi.

Ettei vaan kk:lle jääny kana kynittäväksi ja näin täten koittaa hetana kääntää laivan suuntaa itselleen edulliseen suuntaan. Minun tyylini ei ole roikkua. Järsin tarpeeseen ja testaan ja testi tuli tehtyä ja lopputulos muokattu. Täs on vaan se ikävä puoli et testattava jää roikkumaan lahkeeseen.

• kesivä

En millään muotoa, ei tulis mieleenkään. et tää olis kookoon aloitus.
        Mulla on niin monimutkainen ajatusmaailma, että voisin kuvitella, että jollakulla jos on sininen nikki, niin vois tehdä tällaisen "varjoaloituksen" ihan vaan saadakseen huomiota. Siis esittäen itse että olis joku feikki.
        Tää on just tätä, kun en osaa selittää mitä tarkoitan. En tiedä mitä tietoja rekisteröitymisessä kysellään, mutta ainoastaan ja vain jollain pankkitunnuksilla, että pystyisi vain yhteen nikkiin. Silloin voisin olla satavarma.

• kotkiusattu
        kesivä kirjoitti:

En millään muotoa, ei tulis mieleenkään. et tää olis kookoon aloitus.
        Mulla on niin monimutkainen ajatusmaailma, että voisin kuvitella, että jollakulla jos on sininen nikki, niin vois tehdä tällaisen "varjoaloituksen" ihan vaan saadakseen huomiota. Siis esittäen itse että olis joku feikki.
        Tää on just tätä, kun en osaa selittää mitä tarkoitan. En tiedä mitä tietoja rekisteröitymisessä kysellään, mutta ainoastaan ja vain jollain pankkitunnuksilla, että pystyisi vain yhteen nikkiin. Silloin voisin olla satavarma.

Ny loppus se juoruilu ja akat työntää mun tojota kääntii.

• silimuori3 kirjoitti:

No jos hän mua epäilee, siinäkin haukkaa siä ihtiäsä. Minä olisin voinut aloituksen tehdä mut ihan siilimuori-nikillä, eihän siitä muutoin mitää minulle iloa olisi.

Ettei vaan kk:lle jääny kana kynittäväksi ja näin täten koittaa hetana kääntää laivan suuntaa itselleen edulliseen suuntaan. Minun tyylini ei ole roikkua. Järsin tarpeeseen ja testaan ja testi tuli tehtyä ja lopputulos muokattu. Täs on vaan se ikävä puoli et testattava jää roikkumaan lahkeeseen.

No mutta siilimuori ,miten mä voisin sinua eres epäillä ,meillähän on molemmilla siniset tunnukset mulla koti-kiusattu ja sulla siilimuori .
        Sellaset ihmiset on vilpittömän suoria .
        Tota heta kohtaa en ihan ymmärtänyt ,sillä se on korppiksen nimi jota olen saanut luvan käyttää ,heta nimellä on uljas tausta.
        Mielestäni vastasin siinä korppikselle.

• kesivä
        kotkiusattu kirjoitti:

Ny loppus se juoruilu ja akat työntää mun tojota kääntii.

Jaa, mä mittään juoruile. Sitäpaitsi mullei ole liukuesteitä, mun lapikkaat sutis liukkaalla. Mut jos sä heitä sepeliä mun askelille, niin kyllä mä sitten.

• siilimuori3
        koti-kiusattu kirjoitti:

No mutta siilimuori ,miten mä voisin sinua eres epäillä ,meillähän on molemmilla siniset tunnukset mulla koti-kiusattu ja sulla siilimuori .
        Tota heta kohtaa en ihan ymmärtänyt ,sillä se on korppiksen nimi jota olen saanut luvan käyttää ,heta nimellä on uljas tausta.

Jos satuit huomaamaan, minä puhuin esp:lle. En sinulle. Minun puolestani voisit jo heittää sikseen.

• kesivä
        koti-kiusattu kirjoitti:

Mä on niin kyselyiässä. Onko se muka niin, että jos on kaksi rekisteröityä, niin mukamas niistä kumpikaan ei vois mustana toisen nimellä tulla palstalle. En mä oikein usko. Ihmisillä on niin eri älylaitteita ettei IP:llä ole tekemistä.

• kesivä kirjoitti:

Mä on niin kyselyiässä. Onko se muka niin, että jos on kaksi rekisteröityä, niin mukamas niistä kumpikaan ei vois mustana toisen nimellä tulla palstalle. En mä oikein usko. Ihmisillä on niin eri älylaitteita ettei IP:llä ole tekemistä.

Koitas kirjoittaa koti-kiusattu siihen lähettäjän kohralle niin se ilmoittaa et nikki käytössä.
        Ellei tuu ilmoitusta niin nikkiä ei ole rekisteröity ,se on puska nikki silloin.

• siilimuori3 kirjoitti:

Jos satuit huomaamaan, minä puhuin esp:lle. En sinulle. Minun puolestani voisit jo heittää sikseen.

Enhän minä olis halunu häiritä sinua ,vahinkossa tuli kun kerran mainittit mun nimen .
        Ai niin jos suinkin passaa niin laita nyt eres kerran sininen siilimuori esille.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Enhän minä olis halunu häiritä sinua ,vahinkossa tuli kun kerran mainittit mun nimen .
        Ai niin jos suinkin passaa niin laita nyt eres kerran sininen siilimuori esille.

Siilimuoria ei ole mut tämä on, kelpaako?

• kesivä
        koti-kiusattu kirjoitti:

Koitas kirjoittaa koti-kiusattu siihen lähettäjän kohralle niin se ilmoittaa et nikki käytössä.
        Ellei tuu ilmoitusta niin nikkiä ei ole rekisteröity ,se on puska nikki silloin.

:) No niin, nyt tää blondi vasta hokas. Sä meinasitkin siis rehellisyyttä. Meinaatko ihan oikeasti, että jos omaa edes yhdenkin sinisen nikin niin on rehellinen. Pitäskös tässä jotenkin niinku loukkaantua, kun en ole rekisteröitynyt ;) Mä olen niin lapsenuskossa, että ihminen on joko rehellinen tai epärehellinen on rekattu tai ei.

• kotikiusattu
        koti-kiusattu kirjoitti:

Mut tolla aloittajalla ei oo viivaa

• daybyday kirjoitti:

Siilimuoria ei ole mut tämä on, kelpaako?

Ei kun mä halusin sen siilimuorin sinisenä .
        Muuten ne eiliset on jonkun puskan mielipitei ,en mä tierä kuka ne kirjotti , joku peelo varmaan.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Ei kun mä halusin sen siilimuorin sinisenä .
        Muuten ne eiliset on jonkun puskan mielipitei ,en mä tierä kuka ne kirjotti , joku peelo varmaan.

Sie se oot ihastnu tuohon peeloon ja sen takia eppäilenki sinua naiseks.
        Kaikkeahan saa haluta mut se ei tarkoita et sen saa.
        Tuommonen luulotautisuus on varmaan gauheeta. Kuitteen kaiki eiliset siilimuori3:lla kirjoitetut omakseni tällä sinisellä. Et revi siitä.

• kotikiusattu kirjoitti:

Mä taas luulen et on.

• siilimuori3
        kesivä kirjoitti:

:) No niin, nyt tää blondi vasta hokas. Sä meinasitkin siis rehellisyyttä. Meinaatko ihan oikeasti, että jos omaa edes yhdenkin sinisen nikin niin on rehellinen. Pitäskös tässä jotenkin niinku loukkaantua, kun en ole rekisteröitynyt ;) Mä olen niin lapsenuskossa, että ihminen on joko rehellinen tai epärehellinen on rekattu tai ei.

Nii, ymmärrä nyt, se halus mut sinisenä? Mitäs se eitten käytännössä tarkoittaa, hapenmenettäneenä vai ;).

• daybyday kirjoitti:

Sie se oot ihastnu tuohon peeloon ja sen takia eppäilenki sinua naiseks.
        Kaikkeahan saa haluta mut se ei tarkoita et sen saa.
        Tuommonen luulotautisuus on varmaan gauheeta. Kuitteen kaiki eiliset siilimuori3:lla kirjoitetut omakseni tällä sinisellä. Et revi siitä.

Ei se noin mene ,aina kun luen oikein viisaita niin haluaisin sanoa et ,minä kirjoitin mut milläs todistat?
        Mä nyt luulen et sä koitat omia toisen kirjotuksia ,kannattais hävetä melkosen falskia touhua sinulta kun tuut tänne valehtelemaan .

• Yks-tuttu
        koti-kiusattu kirjoitti:

Mä taas luulen et on.

Heheh,mä tarkoitin,et ei tossa nikissä ja testasin sen. Ei tullut kommenttia et nikki olis käytössä.

• kesivä
        kotikiusattu kirjoitti:

Mä alan epäilee, että tässä on hysky haudattuna.

• kesivä
        siilimuori3 kirjoitti:

Nii, ymmärrä nyt, se halus mut sinisenä? Mitäs se eitten käytännössä tarkoittaa, hapenmenettäneenä vai ;).

Pois semmonen julmuus. Mä luulen, että nyt toi kookoo on vetänyt helium-ilmapallosta ilmat ja puhuu silleen aku-ankan äänellä :)

• Yks-tuttu kirjoitti:

Heheh,mä tarkoitin,et ei tossa nikissä ja testasin sen. Ei tullut kommenttia et nikki olis käytössä.

Toi alottajan tunnus on niin lähellä mun tunnusta et tarkotus tuli selväksi, mut koti-kiusattu jos onnistuu niin olen ihmeissäni.
        Eilen en olis kestäny tämmöstä huumoria mut nyt menee ohitte ,ei haittaa.

• siilimuori3
        koti-kiusattu kirjoitti:

Ei se noin mene ,aina kun luen oikein viisaita niin haluaisin sanoa et ,minä kirjoitin mut milläs todistat?
        Mä nyt luulen et sä koitat omia toisen kirjotuksia ,kannattais hävetä melkosen falskia touhua sinulta kun tuut tänne valehtelemaan .

Luulo ei ole tiedon väärti.

• k-kk
        kesivä kirjoitti:

Kesivälle.
        Kerran vielä selitän perusteeni, kun palstalla kirjoittaa mustalla ,kuka vaan voi sinun käyttämällä tunnuksella kirjoittaa mitä vaan ja et millään pysty toista todistamaan.
        Kun on sininen niin vastaa sanoistaan ,koska sen nikin omistaja on sen kirjoittanut.
        Täällä on hyviä toisen kirjoitustyylin matkijoita joten mun epäluuloisuus kumpuaa sieltä.
        Koska on mahdollisuus omistaa monta sinistäkin ja häirikkö voi halutessaan käyttää kumpaa vain niin siksi vastaan niin siniselle kuin mustallekin samalla tavalla kuin se nikki mulle kirjoittaa.
        Mutta jos pitää valita niin kannatan sinistä koska harvoin siniseltä tulee pashaa olkoonkin että se törkyturpa musta kirjoittaa sillä rekatulla.
        Jos et vieläkään saanut selvää niin annan vaikka sähköpostiin lisää selvitystä.
        Koko ajan pitäisi muistaa että tää on varjomailma.
        Taas toi hiton palvelinvirhe mut varmistan hetken pääst et koti-kiusattu tän kirjotti

• k-kk kirjoitti:

Kesivälle.
        Kerran vielä selitän perusteeni, kun palstalla kirjoittaa mustalla ,kuka vaan voi sinun käyttämällä tunnuksella kirjoittaa mitä vaan ja et millään pysty toista todistamaan.
        Kun on sininen niin vastaa sanoistaan ,koska sen nikin omistaja on sen kirjoittanut.
        Täällä on hyviä toisen kirjoitustyylin matkijoita joten mun epäluuloisuus kumpuaa sieltä.
        Koska on mahdollisuus omistaa monta sinistäkin ja häirikkö voi halutessaan käyttää kumpaa vain niin siksi vastaan niin siniselle kuin mustallekin samalla tavalla kuin se nikki mulle kirjoittaa.
        Mutta jos pitää valita niin kannatan sinistä koska harvoin siniseltä tulee pashaa olkoonkin että se törkyturpa musta kirjoittaa sillä rekatulla.
        Jos et vieläkään saanut selvää niin annan vaikka sähköpostiin lisää selvitystä.
        Koko ajan pitäisi muistaa että tää on varjomailma.
        Taas toi hiton palvelinvirhe mut varmistan hetken pääst et koti-kiusattu tän kirjotti

Mun juttu toi selitys

• siilimuori3 kirjoitti:

Sitäpä minäkin koitin sanoo,sääkin luulet ne kirjoittanees mut et kumminkaa tierä.

• siilimuori3
        koti-kiusattu kirjoitti:

Sitäpä minäkin koitin sanoo,sääkin luulet ne kirjoittanees mut et kumminkaa tierä.

kylä minä tiedän ne mitkä olen kirjoittanut. Mitä muka en olis, eilen.täll palstalla, siilimuori3:na.

• kesivä
        koti-kiusattu kirjoitti:

Mun juttu toi selitys

Ymmärsin mitä tarkoitat. Olen vähän naiivi. Kun en ole itse pahantahtoinen, niin tuntuisi oudolta jos joku näin pöljän nikin ottais ja feikkais jotain pahaa jollekin. Laitan harkintaan tuon rekkauksen. Ehkä laitan nimiehdotuskilpailun sen kiikkustuolikilpailun oheen :) En mä mitään palkintoa voittajalle lupaa, muuta kuin jonkun loppusoinnuilla oleva riimin.
        Hyvää yötä, koti-kiusattu :)

• siilimuori3 kirjoitti:

Niinpä niin parahin räi räi ,sääkin vaan luulet mutta et tierä mitä oot milläkin nikillä kirjotellut .

• siilimuori3
        koti-kiusattu kirjoitti:

Niinpä niin parahin räi räi ,sääkin vaan luulet mutta et tierä mitä oot milläkin nikillä kirjotellut .

Mutta kyllä siniset tietää hyvä te!

• Tötsän
        siilimuori3 kirjoitti:

Mutta kyllä siniset tietää hyvä te!

Just niin. Ja kiusaaja nyt ainakin tietää.

• Mieluummin sinun kuin hunkszukan, jos jonkun kainaloon olisi pakko asettua. Luultavasti juttelisimme ja parantaisimme maailmaa keskustellen vähän kauempana toisistamme ja vaihtuvissa ryhmissä. - Ehkä ehtisin kuulla muutamia mielenkiintoisia elämäntarinoitakin, kun jollain tapaa ihmiset vaistoavat,etten juoruile asioita eteenpäin.

Luulenpa, että kk:n kainaloon saattaisi olla tulossa tunkua. Minä voisin ottaa valokuvan, jos testattaisiin kuinka monta mahtui kerrallaan. - Voisin kuvata ihan mielelläni hunkzsukankin halaus-kainaloluvan ja muidenkin, jos päätätte järjestää kilpailun. ;) prrtt. Kirjoitusvirheitä en saa nyt korjatuksi kännykällä. Anteeksi.

• kotkiusattu

• Orvokille.
        Siin vierekkäin istuessa voisit vaik kertoo mulle melonnasta mitä tierät.

• O-Orvokki

Jep. Ja Merenkurkun maisemista uneksin. Toivon, että pääsisin sinne vielä joskus mukavassa seurassa seikkailemaan kauniissa säässä kesällä.

Yhtä monipuolisia kuvioita en ole yhtä kirkkaissa vesissä muualla kokenut.
        Välillä melottiin niin matalissa vesissä, että piti töniä pepulla vauhtia kajakkiin, välillä kahden metrin korkuisissa aalloissa niin, ettei muuta näkynytkään. - Onneksi oli kokeneita melojia mukana ja selvisimme kaatumatta.

Jottain tierän, paljon on vielä opittavaa.

• O-Orvokki kirjoitti:

Jep. Ja Merenkurkun maisemista uneksin. Toivon, että pääsisin sinne vielä joskus mukavassa seurassa seikkailemaan kauniissa säässä kesällä.

Välillä melottiin niin matalissa vesissä, että piti töniä pepulla vauhtia kajakkiin, välillä kahden metrin korkuisissa aalloissa niin, ettei muuta näkynytkään. - Onneksi oli kokeneita melojia mukana ja selvisimme kaatumatta.

Mulla on senverran tekomiehen vikaa et tykkään esim meriläisen mallisest veneest ja kanoteis on kauniit linjat.
        Kauanks menee sen melonnan oppimiseen.

• Ellei pelkää vettä ja osaa uida, jo ensimmäisellä kerralla voi oppia ihan kohtuullisesti hallitsemaan kajakkia. Tyynissä vesissä melominen sujuu helposti, tuulessa voi olla vaikeaa. Itse en lähtisi merelle, jos tietäisin tuulen yltyvän 8 m/s tai kovempaan voimakkuuteen. Se on loppujen lopuksi aika vähäinen, mutta merellä ainakin minulle varsin haasteellinen kajakissa istuessa. Avokanootissa en ole istunut vielä koskaan. Aaltoavalle merelle en haluaisi joutua sellaisessa.

• ent.siivoojaparka
        optimisti-orvokki kirjoitti:

Ellei pelkää vettä ja osaa uida, jo ensimmäisellä kerralla voi oppia ihan kohtuullisesti hallitsemaan kajakkia. Tyynissä vesissä melominen sujuu helposti, tuulessa voi olla vaikeaa. Itse en lähtisi merelle, jos tietäisin tuulen yltyvän 8 m/s tai kovempaan voimakkuuteen. Se on loppujen lopuksi aika vähäinen, mutta merellä ainakin minulle varsin haasteellinen kajakissa istuessa. Avokanootissa en ole istunut vielä koskaan. Aaltoavalle merelle en haluaisi joutua sellaisessa.

Vettä en pelkää, olen juonutkin sitä, mutta uida en osaa ja silti olen voittanut kaksi mitalia melonnassa. Hopean ja pronssin, eikä ollut kajakki se missä meloin. Osanottajia oli kilpailuissa satoja.

• Heikunkeikku
        O-Orvokki kirjoitti:

Mulla on saaressa kajakki. Edesmenneen mieheni tekemä. Lapset aikoinaan olivat kanoottikerhossa. Intiaanikäännöstä harjoittelivat uima-altaassa.
        Intiaanikäännös: Kajakki käännetään ylösalaisin, meloja siis pää alaspäin vedessä. Siitä asennosta kiepauttavat kajakin taas oikeinpäin.
        Kajakki oli silloin täällä kaupungissa ja veimme peräkärryllä sen minne milloinkin, että nuorin poika sai meloskella. Kiva harrastus. Kesäisin melojia on paljon sataman liepeillä ja kauempanakin.
        Kirjoitit tuolla toisessa paikassa, että merenkurkussa oon melonut. Missä päin?

• Heikunkeikku kirjoitti:

Mulla on saaressa kajakki. Edesmenneen mieheni tekemä. Lapset aikoinaan olivat kanoottikerhossa. Intiaanikäännöstä harjoittelivat uima-altaassa.
        Intiaanikäännös: Kajakki käännetään ylösalaisin, meloja siis pää alaspäin vedessä. Siitä asennosta kiepauttavat kajakin taas oikeinpäin.
        Kajakki oli silloin täällä kaupungissa ja veimme peräkärryllä sen minne milloinkin, että nuorin poika sai meloskella. Kiva harrastus. Kesäisin melojia on paljon sataman liepeillä ja kauempanakin.

"Heikunkeikku"
        -
        ...oon melonut...oot melonut?
        -
        Muista kuitenkin että aloitus koskee minua.
        Ei meri-kurkkua.
        Oli sitten puhe vaikka Kustavilaisesta ansari-orja-työstä mamu-maustein.
        Viittaan tässä teevee-mainokseen.
        Mukavan asiallinen on tämä kommenttisi.
        En tosin ymmärrä, miksi ikääntynyt nainen kertoo lapsiensa lapsuus-aikaisista
        harrastuksista.
        Kopioiden Kajakkista Wikistä.

H.

• Heikunkeikku
        hunksz kirjoitti:

"Heikunkeikku"
        -
        ...oon melonut...oot melonut?
        -
        Muista kuitenkin että aloitus koskee minua.
        Ei meri-kurkkua.
        Oli sitten puhe vaikka Kustavilaisesta ansari-orja-työstä mamu-maustein.
        Viittaan tässä teevee-mainokseen.
        Mukavan asiallinen on tämä kommenttisi.
        En tosin ymmärrä, miksi ikääntynyt nainen kertoo lapsiensa lapsuus-aikaisista
        harrastuksista.
        Kopioiden Kajakkista Wikistä.

H.

"oot melonut" Kyllä kyllä. Ottaa kovasti päähän, kun teen kirjoitusvirheen. Oikeastaan Enemmän kuin kovasti.
        Miksi kopioisin Wikistä jotakin sellaista, joka on hanskassa? Niinku nyt sekin sinun väittämäsi, että kopioittelen (minun ikioma sanani) joistakin säveltäjistä.
        Sehän on mun työtäni tietää tommosista asioista. Mukava kertoilla oppilaille, että Tämän kappaleen säveltäjä, jota alat harjoittelemaan on sitten sen ja sen säveltäjän poika. Tuohon malliin. Ettäs tiedät.
        Minä kerron lapsien lapsuuden jutuista, jos kertomus sopii tilanteeseen. Ja kajakistahan tuossa edellä oli kyse. Omien lapsien tekemiset kuuluu myös minun historiaani. Tärkeitä asioita.
        Ja tuosta Kajakista vielä, että se on yks vehje, joka henkilökohtaisesti on minulle kultaakin arvokkaampi. Ku kulta sen teki. Kuten teki mun soutuveneenkin.
        Joo, hää oli niin kovin taitava käsistään.

"oot melonut" Kyllä kyllä. Ottaa kovasti päähän, kun teen kirjoitusvirheen. Oikeastaan Enemmän kuin kovasti.
        Miksi kopioisin Wikistä jotakin sellaista, joka on hanskassa? Niinku nyt sekin sinun väittämäsi, että kopioittelen (minun ikioma sanani) joistakin säveltäjistä.
        Sehän on mun työtäni tietää tommosista asioista. Mukava kertoilla oppilaille, että Tämän kappaleen säveltäjä, jota alat harjoittelemaan on sitten sen ja sen säveltäjän poika. Tuohon malliin. Ettäs tiedät.
        Minä kerron lapsien lapsuuden jutuista, jos kertomus sopii tilanteeseen. Ja kajakistahan tuossa edellä oli kyse. Omien lapsien tekemiset kuuluu myös minun historiaani. Tärkeitä asioita.
        Ja tuosta Kajakista vielä, että se on yks vehje, joka henkilökohtaisesti on minulle kultaakin arvokkaampi. Ku kulta sen teki. Kuten teki mun soutuveneenkin.
        Joo, hää oli niin kovin taitava käsistään.

"Heikunkeikku"
        -
        Se nyt vaan on niin kulti-läyskä, että en minä ala selittämään E-Duuri-otetta
        Kitaralla.
        Sanon vaan että tuli otettua.
        -
        Muista siis kertoa lapsille, aina kun on aihetta:
        Muuan Hunksi-setä kertoi ja opetti aina että....
        -
        Kivasti oli kommenttisi taas asiallinen, ilman turhuuksia.
        Unohda edes-menneet.
        He eivät kykene enää puolustautumaan.

H.

• Heikunkeikku
        hunksz kirjoitti:

"Heikunkeikku"
        -
        Se nyt vaan on niin kulti-läyskä, että en minä ala selittämään E-Duuri-otetta
        Kitaralla.
        Sanon vaan että tuli otettua.
        -
        Muista siis kertoa lapsille, aina kun on aihetta:
        Muuan Hunksi-setä kertoi ja opetti aina että....
        -
        Kivasti oli kommenttisi taas asiallinen, ilman turhuuksia.
        Unohda edes-menneet.
        He eivät kykene enää puolustautumaan.

H.

Hei musta tuntuu, että me tsättäillään nyh:)
        Ei käy, mikään ehdottamasi asia ei käy.
        Olen oman tieni kulkija. Kuleksin ja kertoilen tienvarsijuttuja.
        Juttuja muiden juttuihin jos osun sopivasti jutun juureen.
        Miksi pitäisi edesmenneitä unohtaa? Mä en unohda.
        Ne on omaa historiaa.
        Setä on nyt vaan hyvä ja lakkaa neuvomasta.

Lähdettiin Kokkolasta ja meloskeltiin monenlaisten mutkien kautta Tankarin majakkasaarelle. Yövyttiin muutamissa saarissa, jossain rannikolla ja Tankarillakin. Välillä mietittiin, että Ruotsiinkin olisi ollut lyhyt matka, mutta sinne emme menneet, vaikka aluevesillä taisimme poiketa.

• äMBöööh

Minulle jäisi retki Viher-Landiaan. Junalla tai Onnistujan-Bussilla.
      Viher-Landia on kaunis pleksi-huone. Luultavasti?
      Tiedä vaikka siellä pyllistelisi millainen miss-lanne-a, etsimässä kevät-esikoita.

• kotkiusattu

Hei!Mun tojota ei lähe kääntii:(

• On palsta mennyt kummaksi arvuutteluksi. Tulee syyllinen olo vaikka ei ole mitään syytä.
      Nuo aloitukset kannattaisi jättää huomiotta, omaan arvoonsa.

• kesivä

Tiedätkös, minulla on kanssa syyllinen olo, vai onko se kiusaantumista.

• Tätähän tää on ollut jo pitkään ,lapset on terveitä ku ne leikkii.
        Mummot helvetistä iskee kimppuun .

• kesivä

• joopastajoo
        koti-kiusattu kirjoitti:

Tätähän tää on ollut jo pitkään ,lapset on terveitä ku ne leikkii.
        Mummot helvetistä iskee kimppuun .

Ketkäs mummot?

Taasko ne sinua kiusaa?

• joopastajoo kirjoitti:

Ketkäs mummot?

Taasko ne sinua kiusaa?

Ei ne kiusaa vaan iskee kimppuun ,en mä vanha mies jaksa enää tommosten kans vehrata,antasivat olla rauhas.

• kesivä
        koti-kiusattu kirjoitti:

Eikun tää miinakenttä humppa on oikein tunnari palstalle,pitää kattoa mihin astuu.
        https://www.youtube.com/watch?v=GH2OWeAzm1E

Ehdottomasti sinne risteilylle aito-eläkeläisbändi ja miinakenttäbiisi :)

• kesivä
        koti-kiusattu kirjoitti:

Ei ne kiusaa vaan iskee kimppuun ,en mä vanha mies jaksa enää tommosten kans vehrata,antasivat olla rauhas.

Tykkäät kuitenkin.
        Hilpata pippa, oot hippa :)

• kesivä kirjoitti:

Tykkäät kuitenkin.
        Hilpata pippa, oot hippa :)

Hilpata pippa,oot hippa, kuulostaa tutulle.

• k/K@
      Olen selvittänyt siilin taustoja. Moninikkinen höpöttäjä mutta uskon, että ei ole aloittaja. Viittaa mieheen, olisko tämä mörkö joka vastikään tuli piiriin.

On se outoa, että kirjoittajat eivät erota oikeaa väärästä.

Seison takanasi nyt ja jatkossa.

Heta

• siilimuori3

Hyvä siniset! Rehtiyden Erävoitto :D.

• siilimuori3 kirjoitti:

Hyvä siniset! Rehtiyden Erävoitto :D.

Ymmärrän tuskasi, nyt ei muuta kuin kehittämään uusia kulisseja ympärillesi.
        mä ehdottaisin semmosia potemkinin virityksiä.

• siislimuori3
        koti-kiusattu kirjoitti:

Ymmärrän tuskasi, nyt ei muuta kuin kehittämään uusia kulisseja ympärillesi.
        mä ehdottaisin semmosia potemkinin virityksiä.

Kovin on dramaattisia nuo sun tuskat ja raivot.
        Sinisten piiri panee jalalla koreasti. Hyvä te, nauttikaa toisistanne :D. Olette toisenne ansainneet. Te Rehdit.

• ent.siivoojaparka

"""... joka vastikään tuli piiriin."""???
        Itse sanoo olleensa täällä jo puolitoista vuotta.
        Ei sinusta ole salapoliisiksi, korppis. Jätä ne stalkkailut ihan minun hommakseni. Myöhäisheränneenä vasta huomasit senkin, kuka siili on. Luulitko tähän asti, että hänkin on vastikään tullut piiriin?

• siilimuori3

Ei sinusta ole salapoliisiksi, korppis. Jätä ne stalkkailut ihan minun hommakseni. Myöhäisheränneenä vasta huomasit senkin, kuka siili on. Luulitko tähän asti, että hänkin on vastikään tullut piiriin?

Ei oikeasti luullu, motiivi oli ihan joku muu. Ja pistänpä viel tähän et minulla tai miehelläni ei luojan kiitos ole ainakaan toistaiseksi ollut syöpää. joten luuloa sekin. Joten sekin "paljastus" oli puppua.

Antaa sinisten sinertää vaan, ei ole mun juttu. Päätän omalta osaltani keskustelun aiheesta tähän.

• eppu2

Kyllä se mörkö täällä on ennenkin ´mörköillyt´ minuakin on peppuna hännystellyt jo aikaa sitten.

• turhapelko

Eihän rallimies mitään naisista ymmärrä!
      Räplää vain kaasuttajan kalvoa ja haistelee pakoputkea.
      Siinä ei nainen paljoa nauti.

• No voi sun... eiks ollut illalla muuta tekemistä? Surkea kopiointiyritys, ehdotan konkurssia sulle. Eihän tuo ole lähelläkään Kiusatun murretta. En minäkään sitä sen paremmin varmaan osaisi, mutta kun tunnistin kaikki sanat :)) Eikä se millään pahalla, hyvä on päivittää tietokantaa välillä uusilla tiedoilla.

• ent.siivoojaparka

Kaikkea täällä ollaan tekemässä heti kun selkäsi käännät.
        Mitä siitä murteesta, kun eihän tuo ollut Kiusatun nikkikään. Tiirailepa uudestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      65
      7301
    2. Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?

Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�
      Ikävä
      238
      6157
    3. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      77
      4579
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      108
      3822
    5. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      67
      3016
    6. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      74
      2966
    7. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      120
      2646
    8. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      34
      2108
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      62
      1947
    10. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      256
      1857
    Aihe