Onko kellään mitään neuvoa tähän ongelmaan. Olin tallentamassa Gimpistä kuvaa, mutta Gimp lakkasi toimimasta ja antoi vaihtoehdoiksi sulkea ohjelma tai odottaa. Odottanut olen nyt varmaankin tunnin, mutta ei selvästikään ala enää toimimaan. En viitsisi sulkea, kun kuvaa muokkasin jo ihan tuntuvan ajan.
Onko mitään keinoa miten kuvan saisi pelastettua ettei häviäisi kokoaan vai pitääkö vaan suosiolla aloittaa alusta?
Gimp lakkasi toimimasta
ongelma
2
191
Vastaukset
- vieläköodotat
Eikös sekin tallenna johonkin koko ajan kun muokkaa, katso sieltä saako kopioitua talteen.
- kuvannkäsittelijä
Sinulla on liian hidas kone tai sitten yrität tallettaa jotain järkytävän suurta kuvaa. Gimp ei juuri muuten hidastele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971625- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 81689
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661