Eli olen 14v poika ja oon ihastunu yhtee meijän luokan tyttöö..
Ku laitan sille jtn viestii ni se kyl vastaa mut välillä se on sellane etse vaikuttaa siltä että se tykkäis musta ja välillä eei.......mun yks kaveri joka on sen tytönki kaveri ni vihjailee joskus että se tyttö tykkäis musta mut en oikee usko et se oikeesti tyykäis
kuinka kertoa tytölle ihastumisesta
4
<50
Vastaukset
- Poju16
Viime kesänä olin töissä yhen tytön kanssa ja samalla tutustuttiin toisiimme. Aloin kiinnostua tytöstä ja sekin musta. No työt loppu ja sinne meni likkaki maailmalle ja nyt vaa vituttaa. Siinä tajusin että en ois menettäny yhtää mitää jos oisin tehny alotteen, pelkösin vaan että se naurais mulle, mutta jälkeen päi tuo kuulostaa ny iha helevetin tyhmältä. Miks se naurais siitä että siihe ihastutaan? Eikös kuulostakki hölmöltä? Et menetä siinä yhtään mitään jos kerrot sille!
- auttakaaauttakaa
Ainoo ongelmahan tässä on se että jos meen kertoo sille ni sen jälkee koko meijän koulu tietää siit koska se kertoo yleensä melkein kaiken sen kavereille.... Ja se on vitun ärsyttävää jos kaikki alkaa kyselee tyylii jtn joko on tullu pesää..kyl mä muuten olisin jo menny kertoo sille
Menet vaan sanoo suoraan sille tytölle ite oon tehny kolmesti kerra onnistunut ja kussut homman kaksiviikkoa myöhemmin
- 345
Ei se sinusta tykkää koha vaa esittää sinullle jotaki. Sitten ku se on sulta munaa vonkaamassa nii tilanne on toinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172