Herkät rasistit

VaasanExPersu

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lukeminenkannattaa

      Olisivat ottaneet nyt ensin taas selvää että Suomen laista ennen tutkintapyynnön jättämistä. Kirkko on jo voittanut jutun, sillä Suomessa ei millään väkijoukolla ole kunniaa mitä loukata. Ainoastaan yksittäisellä ihmisellä on.

    • muhahhhaaaaaahhhhaaaa

      Tästä tulee kyllä Suomen poliisin nopein ja helpoin tutkinta :)

      Vähä nolo noille jotka on ton tutkintapyynnön tehny =)

      • oikeintehdätutkintap

        Hyvä kun joku tekee tutkintapyynnön.
        Jokaisen mukana olleen pitäisi tehdä tämä, koska jokaista on loukattu.
        Kirkolla ei ole oikeutta nimitellä ketään rasistiksi, jota nämä mielenosoittajat eivät ole


      • 45335

        Limaisia vajaaälyisiä rasisteja ovat. Voisivat työntyä omaan perseeseensä ja sitten kadota. Heitä ei täällä tarvita.


      • keppihevonen_
        45335 kirjoitti:

        Limaisia vajaaälyisiä rasisteja ovat. Voisivat työntyä omaan perseeseensä ja sitten kadota. Heitä ei täällä tarvita.

        Eipä toi sunkaan ulostus ole ihan tervettä


      • JatkoHoitoon
        keppihevonen_ kirjoitti:

        Eipä toi sunkaan ulostus ole ihan tervettä

        Samaa mieltä. Tervejärkinen ihminen ei kirjoita tuollaista tekstiä.
        Täytyy olla jotenkin häiriintynyt. Sairas varmaankin. Ikävää tietenkin.


      • maksaitse

        45335 kirjoitti rasisteista - tarkoittiko kirkon edustajia vai itsensä kaltaisia?
        Kuinka monta tulijaa olet kutsunut kotiisi kahvittelemaan?
        Kuinka monen asumisen olet maksanut vapaaehtoisesti?
        Kuinka suuren osan palkastasi aiot tulevaisuudessa antaa näille vieraille?

        Maksa itse, mutta älä pyri muiden lompakolle! Jos et maksa omistasi, niin ole ihan hiljaa.


      • Hjjkhhg
        keppihevonen_ kirjoitti:

        Eipä toi sunkaan ulostus ole ihan tervettä

        Tai se 45335 on ite se uloste. .


      • Eivätunhoita
        maksaitse kirjoitti:

        45335 kirjoitti rasisteista - tarkoittiko kirkon edustajia vai itsensä kaltaisia?
        Kuinka monta tulijaa olet kutsunut kotiisi kahvittelemaan?
        Kuinka monen asumisen olet maksanut vapaaehtoisesti?
        Kuinka suuren osan palkastasi aiot tulevaisuudessa antaa näille vieraille?

        Maksa itse, mutta älä pyri muiden lompakolle! Jos et maksa omistasi, niin ole ihan hiljaa.

        Ei kannata kutsua kotiinsa kahville ihan pelkästä "jälleen näkemisen riemusta". Nyt ne tietää missä mökissä asut.


      • nyt_ja_tulevaisuudessa

        Vai nolo tutkinta,no siinähän nolostelette.

        Minua saa huoletta sanoa rasistiksi jolle siitä hyvämieli tulee.

        Olen pirunmoinen rasisti joukkoraiskaaja muhiksia kohtaan.


    • muuuaashhaahhh

      Herkkiä ovat nuo razzzziztit =)

      • olehiljaa

        Joko tyhjensit lompakkosi ja veit vieraille?
        Se sinun pitää tehdä heti paikalla.
        Maksa kaikki ruuat, asumiset, vapaa-ajan vietot, hauskutukset jne. näiden tulijoiden puolesta! Muuten ole ihan hiljaa!


    • Yyujhh

      Ihan oikeen, että tekivät tutkintapyynnön poliisille kirkosta.
      Pitääpä tuokin suvakeilla mietinnän alle.

      • rahantuhlausta

        rasistit taas aiheuttavat poliisille turhaa työtä ja meille veronmaksajille lisää maksettavaa.

        ne ei tajuu.


      • Rahhaamennöö
        rahantuhlausta kirjoitti:

        rasistit taas aiheuttavat poliisille turhaa työtä ja meille veronmaksajille lisää maksettavaa.

        ne ei tajuu.

        Puhumattakaan siitä, mitä maksaa näiden Odinien paimentaminen...


      • 54g24g

        Partiolla 0 rikosta tehtynä et paimentamiseen ei ole mennyt sentiäkään poliisin kyttäämiseen sen siaan on voinut mennä mut sehän johtuu siitä että poliisit joutuu viedä näitä häiriköiviä pelle lördessjeä putkaan niin minkäs teet suvakkeja siis jotuvat pliisit paimentamaan odinien liikuessa kaduilla.


      • Vaionko
        Rahhaamennöö kirjoitti:

        Puhumattakaan siitä, mitä maksaa näiden Odinien paimentaminen...

        Ei olla kertaakaan niitä nähty. Ei Vaasassa eikä Seinäjoella.
        Ei niitä taida olla olemassakaan.


    • Uusrasisti

      Minua saa sanoa rasistiksi. Kuten huomaatte, sanon itsekin itseäni rasistiksi. Se on helppoa nykyään, kun nk. suvakkien kielessä kaikki, jotka ovat vähänkään eri mieltä heidän kanssaan, ovat rasisteja. Tästä taas seuraa, että kukaan ei oikein enää tiedä, mitä sana rasisti tarkoittaa, jolloin sanaa käytetään väärin joka toisessa lausunnossa, joka eri kulttuureita tai kulttuurien välistä kommunikaatiota käsittelee.
      Kaikkea hyvää muille rasisteille. Olette yhteiskuntamme suola.

      • olenrasisti

        Hyvin kirjoitettu. Itsekkin olen ylpeä että olen rasisti. Jos joku muukin vielä antaa siitä tunnustuksen, vaikka olisi suvakki, ei paremmin voi kehua. Rasisti on realisti ja omilla aivoillaan ajatteleva kunnia kansalainen. Ja meitä on onneksi aika paljon. Toivotaan että kehitys jatkuu ja huomenna meitä on vielä enemmän. Hyvä rasistit!!!!


      • Geeniperimä

        Suomi on maailman rasistisin valtio. Rasismi on suomalaisten geeneissä. Rasismi on osa ihmisen itsesuojeluviettiä. Monikultturismi tuhoaa suomalaisen identiteetin ja itsemääräämisoikeuden.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7598
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      116
      2139
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1414
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1341
    Aihe