Tietääkö joku miten saa tyttövauvan jos haluaa sellaisen?

Aina kun yritän saada vauvaa niin melkein aina saan pojan :( Tykkään enemmän tytöistä niin voisiteko kertoa jos tiedätte??!

VASTATKAA PLIIS!!!
Ilmoita

Japanissa halutaan tyttöjä...
tässä ohjetta!
http://www.vaestoliitto.fi/vaestoviesti/899.pdf
2 VASTAUSTA:
Mutta haluaisin saada tyttövauvan sillain että siitä kasvaisi tyttö.. enkä oikein ymmärtänyt tuota japani-viestiä..!
Valitse itse tyttö siittiöt ja heitä pojat pois
+Lisää kommentti
Mä sain ainakin tyttö lapsia sillä että pistin naisen suutelemaan ym. sitä miestä. Ja kun pistin miehen suutelemaan ym. tuli poika.
4 VASTAUSTA:
Eipä siihen oikein ole mitään keinoa. Täytyy vain yrittää kovasti. :)

Tuo "Mä sain ainakin tyttö lapsia sillä että pistin naisen suutelemaan ym. sitä miestä. Ja kun pistin miehen suutelemaan ym. tuli poika"
Ei toimi,ei ainakaan minulla.
se suutelu-juttu kävi vain siinä 1:ssä. Kakkosessa se on ihan sattuman kauppaa että kumpi tulee...
joookuuu kirjoitti:
se suutelu-juttu kävi vain siinä 1:ssä. Kakkosessa se on ihan sattuman kauppaa että kumpi tulee...
eli mä saan si kans ain tyttöi...moon saanu koko "peliurani" aikan 2 poikaa ja about 20 tyttöö....
jeah kirjoitti:
eli mä saan si kans ain tyttöi...moon saanu koko "peliurani" aikan 2 poikaa ja about 20 tyttöö....
Juuri ennen kun äiti alkaa synnyttämään, tai siis juuri ennen kun vauva tulee niin tallenna. Jos syntynyt vauva on poika, mene naapurustoon tallentamatta. Tule sitten takaisin perheeseen ja odota että taas äiti synnyttää. Jos se on taas poika, toista äskeinen juttu..Tätä voi siis tehdä niin kauan kuin haluaa..
+Lisää kommentti
Kun äiti (tai vaikka isäkin) on alkanut synnyttämään, ennen kun vauva tulee, tallenna peli. Odota kunnes vauva syntyy, jos se on poika, mene naapurustoon tallentamatta. Palaa sitten takaisin perheeseen ja odota taas että vauva syntyy. Jos se on taas poika, toista äskeinen...Saman voi totta kai tehdä myös jos vauvan ulkonäkö/perimä ei miellytä (tosin vauvasta ei näe vasta kun silmien tai kulmakarvojen värin varmaankaan...)
2 VASTAUSTA:
Sori...tuli kahteen kertaan...
Kiitos kaikille!!!:)
+Lisää kommentti
Sims 2

Niin, mä oon ainakin kuullut sellasesta, että jos haluu tyttö vaavin nii eka nainen laitetaan suutelee miestä ja sitten ne laitetaan tekee vauva.
tai sitten näin:
Niin mies ja nainen laitetaan rentoutumaan ja naisen valikkon laitetaan yritä saada vauva niin siitä tulee varmaan tyttö.

(toi alempi on vaan arvaus eikä ylempikään ole mikään varma juttu)
Ilmoita
Sims 2 ja 3 ainakin toimii että jos haluat tyttövauvan syö vesimelonia x3 ja jos haluat poikavauvan syö limettiä x3
Ilmoita
Jos pelaat TS4 peliä niin tyttö vauvan saa niin, että kuuntelee radiosta poppia ja syö mansikoita.
Pojan taas kuuntelee vaihtoehto musiikkia ja syö porkkanoita.
2 VASTAUSTA:
Mistä niitä mansikoita saa? Mun.vampyyrisimit ei oo mitää viherpeukaloi niin en voi ostaa siemeniä
Ealompsa kirjoitti:
Mistä niitä mansikoita saa? Mun.vampyyrisimit ei oo mitää viherpeukaloi niin en voi ostaa siemeniä
Olisko tuosta apua: http://www.carls-sims-4-guide.com/skills/gardening/plant-locations.php
+Lisää kommentti
Kun yritän syyä niitä mansikoita nii en voi kun tässä TS4 ei oo ruokakauppaa! :)
5 VASTAUSTA:
Niin mistä saan mansikoita????
Ilonäilonäilonä kirjoitti:
Tuolta löytyy yksi paikka: https://www.youtube.com/watch?v=8X86CU4eUcU
Simahtanut kirjoitti:
Tuolta löytyy yksi paikka: https://www.youtube.com/watch?v=8X86CU4eUcU
Ellei mansikkaa millään löydy, voi sellaisen tietenkin tehdä koodillakin. (objects.gsi_create_obj 0x00005b8d)
Simahtanut kirjoitti:
Ellei mansikkaa millään löydy, voi sellaisen tietenkin tehdä koodillakin. (objects.gsi_create_obj 0x00005b8d)
Mansikan voi saada jos tilaa siemeniä niin sen voi saada sieltä
Ilonäilonäilonä kirjoitti:
mene koneelle ja siellä tilaa siemeniä, ja aloittelijan hedelmiä sieltä tulee mansikoita yleensä
+Lisää kommentti
Juuri ennen kuin vauva syntyy, niin tallenna peli ja jatka synnytystä. Jos tulee poika/se mitä et halua, mene pois tallentamatta, mene taas takaisin - niin se voi olla tyttö! :)
Ilmoita
Jos ruiskii sukusolunsa aivan häpyhuulille, tulee tyttö. Vastaavasti jos ruiskii ne emättimen pohjaan, tulee poika. Tämä kuudenkymmenen vuoden kokemuksella.
2 VASTAUSTA:
Toivottavasti tallensit pelisi.
Jos haluat tyttö vauvan laita nainen syömään jatkuvasti mansikoita myös kun on raskaana
+Lisää kommentti
Tavallaan tallensin pelit, onhan useista pelin tuotoksista nautittu jo 30-40 vuotta.
Ilmoita
Tos videol esiintyvää taloutta ei oo tässä suomiversios...
1 VASTAUS:
Entä jos pelkkä tonttikin riittäisi?
+Lisää kommentti
Jos haluaa kaksoset niin kannattaa kattoo lastenkanavaa kun se on loppuvaiheessa
Ilmoita
Syö mansikoita ja katso lastenohjelmia. Se toimi.
Ilmoita
Jos syöt mansikoita tai käyt hieronnassa saat tytön jos et tee mitään saat pojan
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Tietääkö joku miten saa tyttövauvan jos haluaa sellaisen?

Aina kun yritän saada vauvaa niin melkein aina saan pojan :( Tykkään enemmän tytöistä niin voisiteko kertoa jos tiedätte??!

VASTATKAA PLIIS!!!

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta