Vastaisku Carunalle, vaihda Fortum toiseen !

Caruna_huijaus

Vain teoilla on merkitystä.
Caruna on käytännössä osa Fortumia kun laskutkin samassa.
Vaihda Fortum ihan mihinkä tahansa toiseen yhtiöön.
Kun riittävän moni vaihtaa niin viesti menee perille!

10

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moro.trolli

      Voi poika parka! Vaihtoon tarvitaan se, että vaihtaa asuinpaikkansa sellaiseen jonka sähköntoimittaja on joku muu.

      • Muru.trolli

        Pojitteleva Moro.trolli ei siis tiedä että sähkön myyjän voi vaihtaa! Katso vaikka A-studio tänään .!..


    • no-cando

      Ei kai kukaan täysijärkinen ole koskaan Fortumilta sähköään ostanutkaan.

    • Ahneitapiruja

      Jos asut carunan alueella niin eroon et pääse jos sähköä haluat. Se on monopoli se. Siirto yhtiöö ei voi valita. Nyt vaan vaatimaan palkankorotuksia kun kaikki kulut karkaa käsistä.

      • jjjjaaaa

        Niin ja hallitus vaatii palkan alenuksia. Mitä vittua täällä kohta töitä tekee kun joka ikinen penni menee jonkun saatanan osakkeen omistajan liiveihi. Sama alkaa yhteis kunnan elätettäväksi. Toki siihen en ryhdy ,koska mulla rahat nyt joten kuten riittää, mutta on monia kenellä ei riitä.


    • ertvwertv

      Vaikka asuu Carunan alueella, ei ole pakko sähköä Forttumilta ostaa.

    • Mitä te noita sähkönhintoja ihmettelette. Sähköä tarvitaan tulevaisuudessa todella paljon.
      On sähköautoja, tietokoneita, robotteja, sähkölämmityksiä ja mitä kaikkea monimutkaista
      sähköllä toimivaa ihminen viellä keksiikään. Toivottavasti ei tule sähkökatkoja sillä silloin
      hetkessä paljon toimintoja katoaa.

      • huoltovarmuus

        Niinpä, toivottavasti ei tule katkoja. Täytyypä alkaa nöyristelemään ulkomaalaisille omistajille etteivät katkaise piuhoja. Saa nähdä missä omistus on viiden vuoden päästä, kiinassa vai venäjällä. Niinhän kaikki muukin huoltovarmuus ulkoistetaan. Kohta varmaan maan puollustus on venäjällä.


    • Perustietoa

      Sähkölaskusi koostuu kahdesta osasta: siirtohinnasta ja sähkön myyntihinnasta.
      Siirtohintaa, eli ns. laitteistomaksua, et voi kilpailuttaa. Se sinun kiinteistösi on aina jonkun siirtoverkon alueella. Ja verkon omistaja määrää siirtomaksun. Esimerkiksi Caruna. Sitä et voi mitenkään kilpailuttaa.
      Sen sijaan sähkön myyntihinnan voit vapaasti kilpailuttaa mille yhtiölle haluat.
      Sähkölaskujasi tarkastelemalla voit nähdä näiden kahden maksun keskinäisen suhteen.

    • auerwaara

      Taloustietoja carunasta, uteliaille.
      http://www.finder.fi/Energian myyntiä ja jakelua/Caruna Oy/ESPOO/taloustiedot/853612

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe