Olen 53v nainen hesasta ja haen uusia ystäviä shoppailemaan,baariin,kyläilyä puolin sun toisin.
Uusia ystäviä
8
187
Vastaukset
- Hesaman
Laita sp niin voidaan tutustua
- Tuhkimo57
Hei Täällä 57 vuotias retkrilijä ja matkailija nainen etsii uusia ystäviä! Laita so osoite!
- vaaht
Moi,laitapa sähköposti os niin helpompaa vastata.Olen laittanut sulle viestiä,mut eipä ole kuulunut vastausta.T.Seija.
- vaahtera20
Moi,olen laittanut sulle viestiä,mut eipä ole kuulunut vastausta?Pistäpä sähköposti os niin helpompaa aloittaa.T.Seija.
- vaahtera203
Hei,olet hakemassa ystäviä ja vastasit ilmoitukseeni.Olen laittanut viestiä,mut eipä ole kuulunut mitään.Laitapa sähköposti os niin helpompaa aloittaa.T.seija.
- vaahtera203
Moi,käypä katsomassa viestejä kun ole laittanut.Pistä sähköposti os niin helpompaa aloittaa.T.Seija.
- vaahtera20
Moi,tässä sähköposti os [email protected]äpä viestiä sähköpostiini.T.Seija.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815