Olen 53v nainen hesasta ja haen uusia ystäviä shoppailemaan,baariin,kyläilyä puolin sun toisin.
Uusia ystäviä
8
215
Vastaukset
- Hesaman
Laita sp niin voidaan tutustua
- Tuhkimo57
Hei Täällä 57 vuotias retkrilijä ja matkailija nainen etsii uusia ystäviä! Laita so osoite!
- vaaht
Moi,laitapa sähköposti os niin helpompaa vastata.Olen laittanut sulle viestiä,mut eipä ole kuulunut vastausta.T.Seija.
- vaahtera20
Moi,olen laittanut sulle viestiä,mut eipä ole kuulunut vastausta?Pistäpä sähköposti os niin helpompaa aloittaa.T.Seija.
- vaahtera203
Hei,olet hakemassa ystäviä ja vastasit ilmoitukseeni.Olen laittanut viestiä,mut eipä ole kuulunut mitään.Laitapa sähköposti os niin helpompaa aloittaa.T.seija.
- vaahtera203
Moi,käypä katsomassa viestejä kun ole laittanut.Pistä sähköposti os niin helpompaa aloittaa.T.Seija.
- vaahtera20
Moi,tässä sähköposti os [email protected]äpä viestiä sähköpostiini.T.Seija.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770