Mihin pääsee ilman ammattipätevyyttä/digikorttia jne? C-kortti tuntuu turhalta nykpäivänä eikä kukaan maksa mulle tarvittavia lupia. Työkkärin pitäisi hoitaa nää ilman muuta et jengi työllistyis. Nyt jo 6kk maattu kotona.
Onko mitään kuorma-auto hommia...?
5
165
Vastaukset
- ajoon_vaan
Ei mihinkään, ellei kyseessä ole omassa työssä tarvittavien materiaalien ja työkalujen kuljetus työmaalle, esim. sähkö- ja putkimiehet jne.
Meikäläiselle työkkäri kustansi tieturva, työturvallisuus,- trukki,- ADR,- ja EA1-kortit sekä ammattipätevyysdirektiivipäivät, kun hommasin itselleni työkokeilupaikan ja toimitin työnantajan allekirjoittaman todistuksen kyseisten korttien tarpeellisuudesta. - Persemiesmmm
Mpaareihi ja kirrilleille notkumaan paskasissa ryysyissä ja kovaänisesti mylvimään, samalla makkarapannuja höyräreillä lapioiden turpaansa.
- pyköväpättäenkurs
mene rekkakurssille.rajamäelle tai muualle.tts niitä pitää.ketää puolivotta jotkut vuoden,Ja taas on yksikusipää kuski tullut tielle terrosoimaan muuta liikennettä.kurssille pääsee helpoimmin jos apukoulu käyty tai ollut hullujen huoneellamielenvikaiset murhaajat saa helposti töitä
- ratchet
"eikä kukaan maksa mulle tarvittavia lupia"
Öh, mitä jos maksaisit ihan ITSE tarvitsemasi luvat??? - naisrekkakuski
ei.pääset rekkojen pesijäksi.tai kuorma-auton apumieheksi.kyllä olet saamaton tai harvinaisen tyhmä.kun ,et älyä mennä työllisyyskurssille.mieluiten työtehoseuran järjestämälle pussikuski eli ikkunapaketti kurssille.sun jutuista luulisi ,että olet tyttö tai nainen,eiks joku voi maksaa mun lupia.jos oot mies oot harvinaisen tyhmä.Makaat tietysti äitisi hameen helmoissa tipu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353835Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1362517Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v712084Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781636Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen131619Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma601382Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e791301- 671280
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen741256- 721237