Englannin opettajani

Milla0

Tapahtuneesta on vähän yli puoli vuotta. Olin kuudennella luokalla. (olen nyt seiskalla) minullla oli miespuolinen enkun ope josta pidin. ( meillä vaihtui 5luokalla enkun ope häneksi) Hänkin piti ilmeisesti minusta. Hän välillä silitteli minua ja ajattelin ettei siinä ole mitään ihmeellistä. Joskus tuo oli myös jotenkin hieman kiltimpi minulle. No kerran sitten olin odottamaasa soittotuntini alkua, olin unohtanut että tunti oli peruttu sillä opettaja oli kipeä (unohtelen asioita usein) olin ollut odottamassa jo vähän alle puoli tuntia ja ihmettelin miksei minua pyydetä soitto luokkaan sisään. Istuin käytävälle ja englannin opettajani tuli vastaan ja kysyi mitä teen vielä täällä ja vastasin että odotan soittotunnin alkamista. Ope huvittuneesti sanoi että soitonopettajani on kipeä ja niinhän oven lapussa lukikin vielä enkä ollut huomannut sitä. Nolostuin. Enkun openi kysyi haluaisinko tulla tuon luokkaan. Minulla ei ollut hajuakaan miksi hän tuollaista kysyi. Sanoin että minun pitäisi mennä kotiin mutta tuo vastasi nopeasti vaan ja suostuin (en tiedä vieläkään miksi tein niin...) no menimme tuon luokkaan ja pian tuo alkoi ikään kuin 'flirttailla' minulle kehumalla taitojani ja kutsui minua nätiksi jne. Muistam yhä sen " kaunis tyttö" lausahduksen. Hetki oli jo mennyt enkä tiennyt miksi tuo ylipäätänsä kutsui minut luokseen. Sanoin että pitäisi mennä, opettaja tuli luokseni ja hymyili kaamealla tavalla, mua pelotti suunnattomasti. Se silitteli minua ja silitti hiuksiani ja katseli minua. Olin aivan kauhuissani, hän ei ollut koskaan käyttäytynyt noin, halusin vaan äkkiä pois. Niin se sitten tapahtui, hän halusi minun koskettavan tuota ja tuo suuteli minua. Mua ällötti niin paljon ja halusin itkeä ja äkkiä kotiin. No mä aloin itkeä hiljaa ja vähän koska oon aika herkkä. Se vaan jatko ja jatko, se lli ihan hirveetä. Myöhemmin se päästi mut pois ja sitä itkun määrää ku mä juoksin koko koulumatkan ja itkin (hän ei siis tehnyt muuta kuin kosketteli minua vaatteiden alta ja muuta) kotona en uskaltanut kertoa mitään.

1

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Säälinsinua

Sun on pakko kertoa sun vanhemmille! Yök hirveetä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      54
      6167
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      319
      5128
    3. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      160
      4874
    4. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      138
      4676
    5. Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen

Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil
      Maailman menoa
      20
      3900
    6. Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?

Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema
      Asunnot ja asuminen
      20
      2416
    7. Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!

Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud
      Suomalaiset julkkikset
      3
      2198
    8. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      24
      1845
    9. Romanttinen ystävänpäivä?

Millainen olisi hyvä ystävänpäivä hänen kanssaan?
      Ikävä
      73
      1792
    10. Kaisa Juuso eroaa

Jää välittömästi sairaslomalle. Onko nyt Keskisarjan vuoro?
      Perussuomalaiset
      220
      1562
    Aihe