Onko kukaan ihastunu omaan serkkuun kosk mä oon mun pikkuserkkuun onko kukaan pässy esim koskettelemaan mökillä
Seksiä serkun kanssa
9
266
Vastaukset
- rthgdf
Serkun kanssa on laillista olla silleen. Ei muuta kun käy kiinni, jos ette tunne olevanne kuin sisko ja veli.
- Kk__
Serkut ovat ihania ❤
- sertf
Itselläni on kolminumeroinen määrä pikkuserkkuja.
Sellaiseen ihastuminen ei poikkeaisi mitenkään ei-sukulaiseen ihastumisesta.
Kaikki naispuoliset serkut vaan ovat minua 7 vuotta nuorempia että heihin en ole tuntenut vetoa. - rthgdf
Nussin koiraani
Hyi, jos teet noin nii ankka nussii sua syvälle korvaan eli KORVARAISKAUSTA HAHAHAHHAAHHAHAHAGAGAGA
- Ritsu_on_mun_waifu
Incest is wincest
- gog
Muslimit voi antaa hyviä vinkkejä serkun nussimisesta
- nolikset11
Pane äitiäs, sillä varmasti löysä aukko kun tollasen paksupään synnyttäny
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi726134Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1672160Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !802145Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html202081Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1801614- 731303
- 111198
- 611181
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.2191166- 901096