Kummia opettamaan?

Lautailija-04

Eli oon 12 vuotias tyttö joka lumilautailee. Minulla on kummi (on jotain 32 vuotta). Kummi haluaisi opetella lumilautailemaan. Hän on joskus itsekseen yrittänyt, mutta sanoi että ei osaa käyttää hissiä eikä kääntyä kunnolla. Itselleni kääntyminen ja hissin käyttö on helppoa. Hän sanoi että ei halua mennä minnekään kurssille. Olisiko minusta opettajaksi? Jos on niin miten selittäisi kääntämisen? Hissiä olen selittänyt jo monesti serkuilleni.

1

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lauta123

      Mun puolesta voit mennä opettamaan jos itse haluat. Hyvä että itse osaat laskea.
      Hyvä että hissin käyttöä osaat selittää.
      Kääntäminen: laske itseksesi ja mieti miten käännät laudan ja sen pohjalta selitys. TAI Mieti miten sinulle opetettiin kääntäminen ja jotenkin samalla tavalla selität asian hänelle.
      Muista että et vie häntä liian vaativiin rinteisiin opettelemaan lumilautailua. Vihreät/loivat siniset ovat ihan sopivia rinteitä. Lasten rinteet ovat yleensä hyviä paikkoja (loivuutensa vuoksi). Mutta jos menette esimerkiksi hiihto- tai pääsiäis- lomalla, voi lasten rinteet osoittautua huonoksi paikaksi, jos kääntäminen ja pysähtyminen eivät ole hallussa. Voitte toki matkata huipulle ja laskea loivaa sinistä rinnettä alas. Kannattaa mennä sellaiseen paikkaan jossa on loiva rinteitä ja OLET LASKENUT SIELLÄ ENNENKIN!
      Suunnittele ns. "harjoitukset" etukäteen. Varaathan aikaa mahdolliselle tauolle.
      Hissilipun aika kannattaa valita yhdessä kummisi kanssa. Muista että kaikki aloittelijat eivät viihdy laudan päällä yhtä pitkään kuin konkarit. (Juuri tuo ikä oli se etten olisi koskaan halunnut lähteä rinteestä pois.)
      Muista aina tarkkailla kummisi jaksamista (ja laskemista) ja muista antaa kommentteja ja neuvoja. Anna rakentavaa palautetta.
      Muistathan kehua häntä onnistuneista suorituksista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe