Kummia opettamaan?

Lautailija-04

Eli oon 12 vuotias tyttö joka lumilautailee. Minulla on kummi (on jotain 32 vuotta). Kummi haluaisi opetella lumilautailemaan. Hän on joskus itsekseen yrittänyt, mutta sanoi että ei osaa käyttää hissiä eikä kääntyä kunnolla. Itselleni kääntyminen ja hissin käyttö on helppoa. Hän sanoi että ei halua mennä minnekään kurssille. Olisiko minusta opettajaksi? Jos on niin miten selittäisi kääntämisen? Hissiä olen selittänyt jo monesti serkuilleni.

1

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lauta123

Mun puolesta voit mennä opettamaan jos itse haluat. Hyvä että itse osaat laskea.
      Hyvä että hissin käyttöä osaat selittää.
      Kääntäminen: laske itseksesi ja mieti miten käännät laudan ja sen pohjalta selitys. TAI Mieti miten sinulle opetettiin kääntäminen ja jotenkin samalla tavalla selität asian hänelle.
      Muista että et vie häntä liian vaativiin rinteisiin opettelemaan lumilautailua. Vihreät/loivat siniset ovat ihan sopivia rinteitä. Lasten rinteet ovat yleensä hyviä paikkoja (loivuutensa vuoksi). Mutta jos menette esimerkiksi hiihto- tai pääsiäis- lomalla, voi lasten rinteet osoittautua huonoksi paikaksi, jos kääntäminen ja pysähtyminen eivät ole hallussa. Voitte toki matkata huipulle ja laskea loivaa sinistä rinnettä alas. Kannattaa mennä sellaiseen paikkaan jossa on loiva rinteitä ja OLET LASKENUT SIELLÄ ENNENKIN!
      Suunnittele ns. "harjoitukset" etukäteen. Varaathan aikaa mahdolliselle tauolle.
      Hissilipun aika kannattaa valita yhdessä kummisi kanssa. Muista että kaikki aloittelijat eivät viihdy laudan päällä yhtä pitkään kuin konkarit. (Juuri tuo ikä oli se etten olisi koskaan halunnut lähteä rinteestä pois.)
      Muista aina tarkkailla kummisi jaksamista (ja laskemista) ja muista antaa kommentteja ja neuvoja. Anna rakentavaa palautetta.
      Muistathan kehua häntä onnistuneista suorituksista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      99
      5305
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3573
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3205
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      443
      2496
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      252
      1537
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1291
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      85
      1289
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1238
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1213
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      138
      1139
    Aihe