Kummia opettamaan?

Lautailija-04

Eli oon 12 vuotias tyttö joka lumilautailee. Minulla on kummi (on jotain 32 vuotta). Kummi haluaisi opetella lumilautailemaan. Hän on joskus itsekseen yrittänyt, mutta sanoi että ei osaa käyttää hissiä eikä kääntyä kunnolla. Itselleni kääntyminen ja hissin käyttö on helppoa. Hän sanoi että ei halua mennä minnekään kurssille. Olisiko minusta opettajaksi? Jos on niin miten selittäisi kääntämisen? Hissiä olen selittänyt jo monesti serkuilleni.

1

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lauta123

Mun puolesta voit mennä opettamaan jos itse haluat. Hyvä että itse osaat laskea.
      Hyvä että hissin käyttöä osaat selittää.
      Kääntäminen: laske itseksesi ja mieti miten käännät laudan ja sen pohjalta selitys. TAI Mieti miten sinulle opetettiin kääntäminen ja jotenkin samalla tavalla selität asian hänelle.
      Muista että et vie häntä liian vaativiin rinteisiin opettelemaan lumilautailua. Vihreät/loivat siniset ovat ihan sopivia rinteitä. Lasten rinteet ovat yleensä hyviä paikkoja (loivuutensa vuoksi). Mutta jos menette esimerkiksi hiihto- tai pääsiäis- lomalla, voi lasten rinteet osoittautua huonoksi paikaksi, jos kääntäminen ja pysähtyminen eivät ole hallussa. Voitte toki matkata huipulle ja laskea loivaa sinistä rinnettä alas. Kannattaa mennä sellaiseen paikkaan jossa on loiva rinteitä ja OLET LASKENUT SIELLÄ ENNENKIN!
      Suunnittele ns. "harjoitukset" etukäteen. Varaathan aikaa mahdolliselle tauolle.
      Hissilipun aika kannattaa valita yhdessä kummisi kanssa. Muista että kaikki aloittelijat eivät viihdy laudan päällä yhtä pitkään kuin konkarit. (Juuri tuo ikä oli se etten olisi koskaan halunnut lähteä rinteestä pois.)
      Muista aina tarkkailla kummisi jaksamista (ja laskemista) ja muista antaa kommentteja ja neuvoja. Anna rakentavaa palautetta.
      Muistathan kehua häntä onnistuneista suorituksista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      244
      4348
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      122
      2802
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2562
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      86
      1546
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      117
      1488
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      49
      1209
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1154
    8. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      996
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      993
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      179
      984
    Aihe