Muistatko ystävää..

Kittiechihu

Ystävänpäivänä? :)

Minä yritän kyllä aina muistaa hyvää ystävää. Mutta ystävänpäivänä vielä lisäksi laitan kortteja postiin ja muutamalle pienen lahjan.. <3

23

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sen verran,että toivotetaan ystävänpäivää.Eipä se muuten sillai kummemmin ole esillä toi päivä. :)
      Kaupoissa ois kyllä kaikkee ihanaa krääsää tolle päivälle.Pitää melkeen sitoa kädet,ettei tule kaikkee sieltä hamuiltua mukaan. :))

      • Se pelkkä ystävänpäivän toivominenkin riittää ihan hyvin. :)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Se pelkkä ystävänpäivän toivominenkin riittää ihan hyvin. :)

        Juu,mut ne kaikki kamat on nii söpöjä.:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Juu,mut ne kaikki kamat on nii söpöjä.:)

        No onhan ne.. :D Minä laitan kavereille kortteja ja karkkia.. :P


    • Mitäs Tonttu tekee ystävänpäivänä? :)

      • Ruusukimppuja sekä sydämen muotoisia suklaakovehteja aattelin lähetellä kamalan moneen osoitteeseen;)


      • toljanter kirjoitti:

        Ruusukimppuja sekä sydämen muotoisia suklaakovehteja aattelin lähetellä kamalan moneen osoitteeseen;)

        Oujea! Kuulostaa kivalta. :)


    • TOSIbörje

      Muistaakohan Börje Tahvoa!

      • Luulen että se vaan muistaa itseään, ei muita..


      • TOSIREALiKOKKOLA

        On ihanaa omistaa tuhansia ystäviä. Onkin aivan mahdotonta "tervehtiä" heitä jokaista erikseen. Joten tämänkin viestin turvin toivotan teille kaikille Ystävilleni Hyvää Ystävänpäivää ja ihanaa loppuvuotta!
        Jk Jopa "Turkoosille" tuhat tulista suudelmaa ja halaukset päälle aivan ilmaiseksi (mikäli olet nainen, ja et ole lesbo)...


      • TOSIREALiKOKKOLA kirjoitti:

        On ihanaa omistaa tuhansia ystäviä. Onkin aivan mahdotonta "tervehtiä" heitä jokaista erikseen. Joten tämänkin viestin turvin toivotan teille kaikille Ystävilleni Hyvää Ystävänpäivää ja ihanaa loppuvuotta!
        Jk Jopa "Turkoosille" tuhat tulista suudelmaa ja halaukset päälle aivan ilmaiseksi (mikäli olet nainen, ja et ole lesbo)...

        Sinä täällä jatkat kiusaamista ja samalla toivottelet ystävänpäivää.. Voi kiesus!

        Todellakin toivon että poliisit ottavat sinuun yhteyttä! Jätä minut ja muut rauhaan, kiitos!!!


      • panzer
        TOSIREALiKOKKOLA kirjoitti:

        On ihanaa omistaa tuhansia ystäviä. Onkin aivan mahdotonta "tervehtiä" heitä jokaista erikseen. Joten tämänkin viestin turvin toivotan teille kaikille Ystävilleni Hyvää Ystävänpäivää ja ihanaa loppuvuotta!
        Jk Jopa "Turkoosille" tuhat tulista suudelmaa ja halaukset päälle aivan ilmaiseksi (mikäli olet nainen, ja et ole lesbo)...

        Millä tavoin "omistat" niitä ystäviäsi, ovatko kenties orjiasi?


    • Hyvää ystävänpäivää Kittiechihu

      • Hyvää ystävänpäivää! <3 Olen tosi harmissani kunlähdet palstalta.. : /


    • TOSItahvo

      Mutta kuka muistaa Tahvoa! Ai niin mielikuvituskaverinsa!

      • Ei ole väliä.. Ihme että joku olisi tuollaisen ilkimyksen ystävä..


    • jäbä muistaa nyt palstakamujaan ku vuoden aikana teistä rekatuista on tullu silleen hyvinki läheisiä. vähä niinku perheen jäseniä. toi viime viikko oli jäbän elämän raskain ku välillä tuntu jo siltä et ollaan semmosen liian toivottoman tilanteen eessä et sydän vähintäänki loppuu. jäbä ei pahemmin uskovainen oo mut jumalaltaki tuli jo apua rukoiltua. sitä ei hädän hetkellä mieti muuta ku et sen oman rakkaan läheisen sais pitää et ei joutuis luopumaan ja et semmoselta ihanalta enkeliltä ei vietäis elämää. nyt on takki sitte jäbällä tyhjänä mut luojalle kiitos et typykkä hiljalleen toipuu ku ei vaan tulis mitään takapakkia. kiitti kaikille teille jotka ootte tsempanneet ja eläneet hengessä mukana. kait me täällä jonaki päivänä yhessä vielä jutellaan niinku ennenki. hyvää ystävänpäivää teille kaikille <3

      • Ihanaa ku kirjotit..Mä olin kans nii kamalan huolestunu.:( todella kiva tietää että nyt näyttää valoisammalta! Kerro palstakamuilta terkkuja ja tsemppiä!<3 Ja Hyvää tulevaa Ystävänpäivää teille kaikille jäbeille.Toivottavasti Butsillaki on kaikki hyvin.Ootte te vaa hienoja tyyppejä.<3


      • Voimia sinullekin! <3 Ikävä juttu että Ariel on noin sairas.. Tsemppiä ja paranemisia!



      • Kittiechihu kirjoitti:

        Voimia sinullekin! <3 Ikävä juttu että Ariel on noin sairas.. Tsemppiä ja paranemisia!

        Voima halit lähetän minäkin..

        Höh. Meni toi linkki väärälle ihmiselle ku piti olla Kittiechihu :lle.


    • TOSItahvo

      Tahvoa ärsyttää öisin kirjoittavat ihmiset!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      716
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      697
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      573
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe