Ystävät on tärkeitä

Halusin tulla ja avaa uuden palstan koska haluan oikeasti kiittää kaikkia ystäviä joita minulla on... Erityisesti haluan kiittää Kittiechihu koska olin ihan oikeasti jo kypsä tähän palstaan jossa eräs haukkuu ja jne. Mutta hänelle en aio tuhlata yhtään enempää energiaa.

Ihan hölmö olo tuli kun vieras ihminen Kittiechihu laittoi ystävällisen viestin minulle ja toivoo etten lähde palstalta pois... Siis minulle? Piti lukea muutamaan kertaan kun luulin lukevani väärin tai että Kittiechihu oli laittanut vahingossa viestin minulle, mutta totta se oli...

Ihan sama vaikka eräs aukoo minulle päätään. Ni minä en lähde palstasta pois sillä minä olen minä ja ylpeä elämästäni ja kukaan ei häädä minua pois.

Ihan vain kiusallakin pysyn täällä... Kyllä nyt taitaa erästä sapettaa. Aion edelleenkin puolustaa aina ihmisiä jos joku häntä haukkuu...

Itseasiassa tsemppiä kaikille joita on täällä haukuttu sillä jokainen ihminen on arvokas ja laulun arvoinen.

Muistakaa pitää omista ystävistänne hyvää huolta ja olkaa tukeanne kun joskus teidän ystävänne tarvitsee tukea.

Muistakaa että jos joskus tarvitsette tukeanne ni sitä varten on ystävät että heille voi kertoa huolista ja kaikesta mikä teitä masentaa tai itkettää.

Muistakaa kukaan teistä ei ole täysin yksin koska aina on joku joka teistä välittää ja jolle olette tärkeitä.

Muistakaa ettei ole ikinä sellaista asiaa jonka yli ei pääse vaikka elämä joskus satuttaa ja tuntuu pahalta ni ajan mittaan se menee ohi!

Muistakaa että jos joskus näette missä lie että jotakin kiusataan ni puuttukaa siihen, sillä jo pelkästään se että puututte siihen kiusattu tajuaa ettei häntä kaikki halveksi eikä vihaa.

Terveisin ystävällisesti Ilmannimi

11

92

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tervehdysvuan

Se onkin outoa kun täällä Kokkola palstan sisällä availlaan näitä mitä sattuu palstoja vaikka ne jo on luotu. Tuolta valikosta voi valita näitä ihmissuhde yms terapia juttuja.. ;D

• Kuuluu oikeaan palstaan koska Kittiechihu kiitin... Mitä ihmettä minä johonkin ihmissuhde palstaan kirjoittaisin ku ensi sijaisesti tarkoitin kokkolan palstan omaa kiusaajaa... mutta tottakai muutoinkin jos näkee että kiusataan ni pitää puuttua.

• Kiitos, olipa kaunis avaus! :) Tottakai haluan olla mukavan ihmisen kaveri! :)

Ja totta, kiusaamiseen pitää puuttua.

Älä välitä ketjun ilkeistä kommenteista, aina joku valittaa, jos ei pidä avauksesta.. Mutta, parempi tämä, kuin ripulisti jutut..

• En välitä! Oikeastaan on hassua että valittavat että aloitin ystävät on tärkeitä

Mutta silti lukivat tätä...

Minkäs sille tekee kun ystävät ovat tärkeitä ja auringon valo muuten harmaassa päivässä..

Minkäs teet... Et ikinä ole hyvä kaikkien mielestä ja sehän olisi todella tylsää jos kaikki olisivat samaa mieltä...

Oikeastaan mitä ihmettä minä höpisen ja eihän tässä kirjoituksessa ole päätä eikä häntää...

Hih nauran itelle mutta onneks löysin sen hymyn huulille ja sit se ei ole vielä hävinnyt vaikka joskus ei todellakaan jaksa hymyillä.

Hih nauran , mutta en tiedä onko tämä nyt sitä keväät typeryyttä vai mitä ihmettä tai sitten minulla ei ole mitään järkevää sanottavaa mutta kuitenkin haluan puhua sillä en ole vielä onneksi aave vain täällä pörrään kuin ampiainen...

• täyttäskeidaataas
        Ilmannimi kirjoitti:

En välitä! Oikeastaan on hassua että valittavat että aloitin ystävät on tärkeitä

Minkäs sille tekee kun ystävät ovat tärkeitä ja auringon valo muuten harmaassa päivässä..

Minkäs teet... Et ikinä ole hyvä kaikkien mielestä ja sehän olisi todella tylsää jos kaikki olisivat samaa mieltä...

Oikeastaan mitä ihmettä minä höpisen ja eihän tässä kirjoituksessa ole päätä eikä häntää...

Hih nauran itelle mutta onneks löysin sen hymyn huulille ja sit se ei ole vielä hävinnyt vaikka joskus ei todellakaan jaksa hymyillä.

Hih nauran , mutta en tiedä onko tämä nyt sitä keväät typeryyttä vai mitä ihmettä tai sitten minulla ei ole mitään järkevää sanottavaa mutta kuitenkin haluan puhua sillä en ole vielä onneksi aave vain täällä pörrään kuin ampiainen...

Eli huuhaa palstalle nää sun ja kittien jutut! Olette selkeesti hengenheimolaisia. Jatkakaa toistenne mielistelyä siellä huuhaa palstalla tai nähkää oikeasti livenä toisenne. Se voisi oikeasti käynnistää sen teidän kuntoutumisen eikä tarvitsisi masentua muiden kommenteista!

• täyttäskeidaataas kirjoitti:

Eli huuhaa palstalle nää sun ja kittien jutut! Olette selkeesti hengenheimolaisia. Jatkakaa toistenne mielistelyä siellä huuhaa palstalla tai nähkää oikeasti livenä toisenne. Se voisi oikeasti käynnistää sen teidän kuntoutumisen eikä tarvitsisi masentua muiden kommenteista!

No voi.. Haittaako meidän palstaystävyys ja minun masennus ja ahdistus.. Ja kuule otan lääkkeet, käyn kuntoutumassa ja on ystäviä tukena. :)

• Ilmannimi kirjoitti:

En välitä! Oikeastaan on hassua että valittavat että aloitin ystävät on tärkeitä

Sinullakin taitaa kevät vaikuttaa hyvään fiilikseen? :) Tiedän tunteet, lisääntyvä päivänvali tekee todella hyvää, sekä uusi lääkitykseni.. ;)

Kaikki ei tykkää iloisista ja höpsöistä avauksista.. Mutta kaikkia ei voikaan miellyttää.

• Jokos ne ystävänpäivä lahjat on ostettu? :)

• TOSItahvo

Mikseihän Tahvolla ole ystäviä!

• Koska fiksut ihmiset eivät arvosta narsistia ystäväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      21
      2144
    2. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      72
      1224
    3. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      132
      938
    4. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      139
      716
    5. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      54
      646
    6. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      632
    7. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      93
      575
    8. Janpen Thai lopettanut, miksiköhän

Hyvää apetta teki.
      Suomussalmi
      12
      567
    9. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      11
      563
    10. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      551
    11. Toivotko vielä viestiä

Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.
      Ikävä
      44
      539
    12. Jokin ei täsmää

Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi
      Ikävä
      298
      536
    13. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      42
      525
    14. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      27
      492
    15. Kuka kaipaa T m?

Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota
      Ikävä
      36
      480
    16. Olen ajellut Dieseleillä yli 50 vuotta.

Enkä ole koskaan kaivannut sähköautoa.
      Hybridi- ja sähköautot
      121
      475
    17. Mitä tunteita

Sulla vielä on?
      Ikävä
      75
      460
    18. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      51
      457
    19. Vaikea on tämän

Jälkeen suhtautua sinuun ilman ettei muista kirjoituksiasi.
      Ikävä
      58
      437
    20. Kerro muuten miksi

Estit somessa?
      Ikävä
      41
      434
    Aihe