Ystävät on tärkeitä

Halusin tulla ja avaa uuden palstan koska haluan oikeasti kiittää kaikkia ystäviä joita minulla on... Erityisesti haluan kiittää Kittiechihu koska olin ihan oikeasti jo kypsä tähän palstaan jossa eräs haukkuu ja jne. Mutta hänelle en aio tuhlata yhtään enempää energiaa.

Ihan hölmö olo tuli kun vieras ihminen Kittiechihu laittoi ystävällisen viestin minulle ja toivoo etten lähde palstalta pois... Siis minulle? Piti lukea muutamaan kertaan kun luulin lukevani väärin tai että Kittiechihu oli laittanut vahingossa viestin minulle, mutta totta se oli...

Ihan sama vaikka eräs aukoo minulle päätään. Ni minä en lähde palstasta pois sillä minä olen minä ja ylpeä elämästäni ja kukaan ei häädä minua pois.

Ihan vain kiusallakin pysyn täällä... Kyllä nyt taitaa erästä sapettaa. Aion edelleenkin puolustaa aina ihmisiä jos joku häntä haukkuu...

Itseasiassa tsemppiä kaikille joita on täällä haukuttu sillä jokainen ihminen on arvokas ja laulun arvoinen.

Muistakaa pitää omista ystävistänne hyvää huolta ja olkaa tukeanne kun joskus teidän ystävänne tarvitsee tukea.

Muistakaa että jos joskus tarvitsette tukeanne ni sitä varten on ystävät että heille voi kertoa huolista ja kaikesta mikä teitä masentaa tai itkettää.

Muistakaa kukaan teistä ei ole täysin yksin koska aina on joku joka teistä välittää ja jolle olette tärkeitä.

Muistakaa ettei ole ikinä sellaista asiaa jonka yli ei pääse vaikka elämä joskus satuttaa ja tuntuu pahalta ni ajan mittaan se menee ohi!

Muistakaa että jos joskus näette missä lie että jotakin kiusataan ni puuttukaa siihen, sillä jo pelkästään se että puututte siihen kiusattu tajuaa ettei häntä kaikki halveksi eikä vihaa.

Terveisin ystävällisesti Ilmannimi

11

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tervehdysvuan

Se onkin outoa kun täällä Kokkola palstan sisällä availlaan näitä mitä sattuu palstoja vaikka ne jo on luotu. Tuolta valikosta voi valita näitä ihmissuhde yms terapia juttuja.. ;D

• Kuuluu oikeaan palstaan koska Kittiechihu kiitin... Mitä ihmettä minä johonkin ihmissuhde palstaan kirjoittaisin ku ensi sijaisesti tarkoitin kokkolan palstan omaa kiusaajaa... mutta tottakai muutoinkin jos näkee että kiusataan ni pitää puuttua.

• Kiitos, olipa kaunis avaus! :) Tottakai haluan olla mukavan ihmisen kaveri! :)

Ja totta, kiusaamiseen pitää puuttua.

Älä välitä ketjun ilkeistä kommenteista, aina joku valittaa, jos ei pidä avauksesta.. Mutta, parempi tämä, kuin ripulisti jutut..

• En välitä! Oikeastaan on hassua että valittavat että aloitin ystävät on tärkeitä

Mutta silti lukivat tätä...

Minkäs sille tekee kun ystävät ovat tärkeitä ja auringon valo muuten harmaassa päivässä..

Minkäs teet... Et ikinä ole hyvä kaikkien mielestä ja sehän olisi todella tylsää jos kaikki olisivat samaa mieltä...

Oikeastaan mitä ihmettä minä höpisen ja eihän tässä kirjoituksessa ole päätä eikä häntää...

Hih nauran itelle mutta onneks löysin sen hymyn huulille ja sit se ei ole vielä hävinnyt vaikka joskus ei todellakaan jaksa hymyillä.

Hih nauran , mutta en tiedä onko tämä nyt sitä keväät typeryyttä vai mitä ihmettä tai sitten minulla ei ole mitään järkevää sanottavaa mutta kuitenkin haluan puhua sillä en ole vielä onneksi aave vain täällä pörrään kuin ampiainen...

• täyttäskeidaataas
        Ilmannimi kirjoitti:

En välitä! Oikeastaan on hassua että valittavat että aloitin ystävät on tärkeitä

Minkäs sille tekee kun ystävät ovat tärkeitä ja auringon valo muuten harmaassa päivässä..

Minkäs teet... Et ikinä ole hyvä kaikkien mielestä ja sehän olisi todella tylsää jos kaikki olisivat samaa mieltä...

Oikeastaan mitä ihmettä minä höpisen ja eihän tässä kirjoituksessa ole päätä eikä häntää...

Hih nauran itelle mutta onneks löysin sen hymyn huulille ja sit se ei ole vielä hävinnyt vaikka joskus ei todellakaan jaksa hymyillä.

Hih nauran , mutta en tiedä onko tämä nyt sitä keväät typeryyttä vai mitä ihmettä tai sitten minulla ei ole mitään järkevää sanottavaa mutta kuitenkin haluan puhua sillä en ole vielä onneksi aave vain täällä pörrään kuin ampiainen...

Eli huuhaa palstalle nää sun ja kittien jutut! Olette selkeesti hengenheimolaisia. Jatkakaa toistenne mielistelyä siellä huuhaa palstalla tai nähkää oikeasti livenä toisenne. Se voisi oikeasti käynnistää sen teidän kuntoutumisen eikä tarvitsisi masentua muiden kommenteista!

• täyttäskeidaataas kirjoitti:

Eli huuhaa palstalle nää sun ja kittien jutut! Olette selkeesti hengenheimolaisia. Jatkakaa toistenne mielistelyä siellä huuhaa palstalla tai nähkää oikeasti livenä toisenne. Se voisi oikeasti käynnistää sen teidän kuntoutumisen eikä tarvitsisi masentua muiden kommenteista!

No voi.. Haittaako meidän palstaystävyys ja minun masennus ja ahdistus.. Ja kuule otan lääkkeet, käyn kuntoutumassa ja on ystäviä tukena. :)

• Ilmannimi kirjoitti:

En välitä! Oikeastaan on hassua että valittavat että aloitin ystävät on tärkeitä

Sinullakin taitaa kevät vaikuttaa hyvään fiilikseen? :) Tiedän tunteet, lisääntyvä päivänvali tekee todella hyvää, sekä uusi lääkitykseni.. ;)

Kaikki ei tykkää iloisista ja höpsöistä avauksista.. Mutta kaikkia ei voikaan miellyttää.

• Jokos ne ystävänpäivä lahjat on ostettu? :)

• TOSItahvo

Mikseihän Tahvolla ole ystäviä!

• Koska fiksut ihmiset eivät arvosta narsistia ystäväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3315
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2508
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2406
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1933
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82