Huomasin vasta kun olin asentamassa, että virtapistokkeessa 8 pinniä kun entisessä oli vain 4, myös emolevyssä vain 4. Antaako ilmoitetun määrän virtaa 4 pinnin kautta ja miten pitäisi kytkeä? Laitoin toiseen reunaan ja ainakin toimii, olisi tainnut pystyä kytkeemään keskeltäkin. Sillä ei varmaan merkitystä kummassa reunassa on.
8 pinninen virtalähde 4 pinniseen emolevyyn
3
144
Vastaukset
- AsusDeluxe
Toimii se. Useinhan noi 8-pinniset on jaettu kahteen osaan juuri tuota varten. Reunaan laitat. Ois sellanen muistikuva ettei sitä voi väärään reunaan edes laittaa, tai jos voi, niin sitten ei kai ole väliä kumpaan laittaa. Keskelle vaikka menis, niin älä laita.
- kävituurisitten
En löytänyt mistään tietoa tuosta, jotain ristiinkytkennästä luki jossain. Antaako se sitten ilmoitetun tehon neljällä pinnillä vai tulisiko vain kaikista? Entinen virtalähde oli 300W, tämä 450W, ainakin toimii normaalisti että tuskin puolitehoilla on. Olin katsovinani että oli saman kokoiset urat joka välissä, mutta renaan tuntui loogisemmalta laittaa.
- kertakäyttövaippa
Tuossa ATX liittimessä on pelkkää 12V virtaa > keltainen on virta ja musta =maa
Jos sait lukkoklipsin kiinni ja kone ei grillannut niin jatka matkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456