Jouduin täänää Renkoon sattumalta ens kertaa vuodesta 2014 puoliksi tunniksi ihan vaan käydä kaupassa reissulla olevani
Voi mikä oo se nyt Matula ei suinka Renko enää. Ne mustaturpat oo siinä kaikilla kaupassa, kaduilla baarin ja pankin edustalla 3-10 henk laumoilla
No ihan nii kun Bagdadissa
Voi ittun kaaatana onnea monikultturista ilonkautta!
Sairasta.
Mikä Matula tuli Rengosta!
16
335
Vastaukset
- rauhanturpaava
Millos Bagdadiin oot eksyny kun kerran tiedät, että siel on samanlaista kun Rengossa?
- itseäänsäästäen
on äijä pahoilla rankkaa aina on joku kolmesta ämmästä sahan vuorossa
- karvakylli
ämmässä on kolme reikää, aina niistä joku pelittää.
- koviakarjuja
nuo jätkät vartoo ämmien tuomia kalja rahoja
- sarinvokki
herrat odottaa ämmien tuomaa rahaa eihän paskat itseään työllä vaivaa
- hienomiesJosep
Sinnekkö se Jooseppi mennyt?
- kadekukkopoika
Nythän on siinäkin kylässä tosimiehiä Renkon impyeille ja hyviä renkilöitä isännille ja
etenkin emännille, on ihkua tiedossa sinnekin tyhjänperälle.- piankotiutus
sopivia maa ja metsä töihin ei tommosiin haaskoihin ees sudet kajoo
- 3ämmänpalkat
ne vartoo ämmiltä palkka rahoja. luuleevat että ne maksetaan joka päivä kun on viittiny töihin mennä
- katuvalotolppa
kummat tummat vai pakoliset
- Charles_Haid
Oliko Hill Street Bluesin Renko Rengosta?
- painukootvittuun
vartoovat miilun polttoa ei tarvii ees saippuaa käyttää kun muutenkin ovat "paskasia"
- RetorinenKysymys
painukootvittuun kirjoitti:
vartoovat miilun polttoa ei tarvii ees saippuaa käyttää kun muutenkin ovat "paskasia"
Onko sinulla hyvä olla?
- viileeu
Menit suomessa minne vaan , näitä matupaskoja notkuu kauppojen nurkilla kuseksimassa,tai liikkeen sisällä pelaamassa puhelimella, kyllä vituttaa veron maksajaa, maa täynnä matupaskoja.
- tiett
Eikö ne ole näitä alaikäisiä karvakakaroita joita suvakkit ruokkii ja juottaa, pyyhkii matujen perseet,
- jooi
Kyllä on, ja lisää tulee kuulema, kyllä näille rahaa riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631073Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ162997Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724