Minne vaan Eurooppaan

noominen

Löytyiskö eläkeikäiselle reippaalle naishenkilölle matkaseuraa nopeella lähdöllä jonnekkin kotimaan rajojen ulkopuolelle?
Niin kyllästyttää tää talvi.

Ns.ystävät ja kaverit kuka missäkin muka-hommissa kiinni,tai ei ole rahaa,halua,uskallusta ja ovat juuttuneet nojatuoliin tv-n ääreen.
Sinä mies tai nainen,omaat seikkailijan luonteen,olet avoin uudelle ja uskallat haluta nähdä vielä jotain,tartu haasteeseen.

t.ath769gmail.com

7

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vamosole
      • vamosole

Unohdin sanoa että naispuolinen ja samoja ajatuksia monet läsähtäneet tv n ääreen tai muuten eivät saa enää mitään aikaiseksi itsestä löytyy vielä intoa

• mielenitekevi

Ei vielä eläkkeellä, yli 60 nuori heteromies. Matkustaminen sopii joka hetkeen ja minne tahansa mukavan ja saman henkisen tytöntyllerön kanssa. Kun saadaan poikien kanssa f1 shanghai matka pois alta (13.4-19.4-16). Matkustaminen Yksin ja surkean kielitaidon kanssa hankalaa. Loppu elämä aikaa kierrellä.
      [email protected]

• no mikä ettei ite pääsin juuri eläkkeelle asun yksin täällä maaseudullamuuta ei oo kun aikaa olen rauhallinen hiljainen rehellinen tykkään käydä pilkillä näin talvisin ja muutenki lenkkeillä ikäni on 61v mutta terve kuin pukki jos oot kiinnostunut niin kirjoita sp osoitteeseen [email protected] Rakkain terveisin Hannu

• Eläkkeellä oleva 55v on lähdössä 27.3 risteily/hotellilomalle Tallinnaan. Olisi kiva löytää 3 pv:n reissulle seuraa tansseihin ja kaupunkia katselemaan. Jos ketä kiinnostaa.

• Jattuka90

Hei, joko olet löytänyt matkaseuraa? Ellet, kirjoitapa sal.li(ät)suomi24.fi, niin kerron itsestäni enemmän.
      t. Nainen 50

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      863
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      718
    3. 35
      587
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      46
      580
    5. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      35
      577
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      575
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      572
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      540
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      537
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      474
    Aihe