Oli siis vuonna 1959.
Päivä, "jolloin musiikki kuoli"
6
429
Vastaukset
- kuka.tietäisi
Jaahas, joku huomasi tämänkin päivämäärän.
Siihen liittyen knoppikysymys:
Mitä yhteistä on seuraavilla muuskoilla:Buddy Holly, Ritchie Valens, The Big Bopper, Don McLean ja Roberta Flack?- kymppipaita
Tietysti Don sai inspiraation siitä onnettomuudesta lauluunsa American Pie, ja Roberta taas kävi Donin keikalla, ja liikuttui Donin esityksestä senverran, et teki laulun Killing Me Softly.
ps...mut eihän musiikki oikeasti kuollut tuona päivänä, kun lento-onnettomuus sattui....musiikki elää vieläkin, ja voi hyvin.
- en_minä_ainakaan
Jaa. Google-setä kertoi, että nuo kolme ensimmäistä kuolivat lento-onnettomuudessa juuri vuonna 1959. Miten nuo kaksi muuta liittyvät asiaan, en tiedä.
- eieieieieie
Musiikkia alettiin vasta tekemään 70-luvun lopulla.
- vanhapieru
Ei pidä paikkaansa... Led Zeppelin perust. 1968 !
Niin että vedä sanasi takasin ja häpeä. :-)- eieieieieie
Ei putoo Zeppelinit tmv sitten pätkääkään. Tori Amos, R.E.M., Kate Bush sen sijaan iskee muun muassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....808902Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156747Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005950- 1523850
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303241Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.653169- 1672199
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171816- 321478
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191256