Oli siis vuonna 1959.
Päivä, "jolloin musiikki kuoli"
6
352
Vastaukset
- kuka.tietäisi
Jaahas, joku huomasi tämänkin päivämäärän.
Siihen liittyen knoppikysymys:
Mitä yhteistä on seuraavilla muuskoilla:Buddy Holly, Ritchie Valens, The Big Bopper, Don McLean ja Roberta Flack?- kymppipaita
Tietysti Don sai inspiraation siitä onnettomuudesta lauluunsa American Pie, ja Roberta taas kävi Donin keikalla, ja liikuttui Donin esityksestä senverran, et teki laulun Killing Me Softly.
ps...mut eihän musiikki oikeasti kuollut tuona päivänä, kun lento-onnettomuus sattui....musiikki elää vieläkin, ja voi hyvin.
- en_minä_ainakaan
Jaa. Google-setä kertoi, että nuo kolme ensimmäistä kuolivat lento-onnettomuudessa juuri vuonna 1959. Miten nuo kaksi muuta liittyvät asiaan, en tiedä.
- eieieieieie
Musiikkia alettiin vasta tekemään 70-luvun lopulla.
- vanhapieru
Ei pidä paikkaansa... Led Zeppelin perust. 1968 !
Niin että vedä sanasi takasin ja häpeä. :-)- eieieieieie
Ei putoo Zeppelinit tmv sitten pätkääkään. Tori Amos, R.E.M., Kate Bush sen sijaan iskee muun muassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819