Ketä nuoriso"juoppoja" muistat 80-90 luvulta ja kerro mitä heille nykyään kuuluu jos tiedät... itseppä en päässyt noihin porukoihin juomaan missä lie aina joivatkaan.
Lievestuoreen nuorisojuopot 80-90 luvulla
19
1985
Vastaukset
- antintie1985
olihan siellä ainakin tiikki olli mutta ei tainnut olla nuori tuolloin
- zdxdfgg
Miten jotain voi kiinnostaa jotkut vanhat spurgut jo on tylsä elämä niin ku Lievestuore ylipäätään mikä kuppa kylä
- crrzzr
Ei täällä mitään kuppaa ole.Täällä on mukava asua.Kaikki housuun paskojat on muuttaneet jonnekin missä kuppa on pienin sairaus-
- Anonyymi
Vaan sinä alles paskoja asut vielä
- ddffffff
Hirvein kylä sitten laukaan jälkeen
- Jepjepi
Olihan se joskus lehdessäkin kun liepeellä klamydia jylläs. Kaikki kun nai ristiin toisiaan kylläjän siinä tauditkin leviää kuin kulovalkee. Veikkaan ettei ollut ainut tauti mikä on pyörinyt. Ja hulluuskin on periytyvää...
- mitesmuutenkaan
Varmaan susta lähtösin noi kaikki hulluutta myöten
- Anonyymi
Apinarokko on itse asiassa Liepeeltä lähtöisin.
- Jepjepi
No enpä ole liepeeläinen olluna tuohon aikaan,eikä löydy sukulaisiakaan liepeeltä jotta kyllä ne taudit on ihan liepeeläiset ite hommannu ja suvut hulluutensa :) mutta mitäpä sitä vois tuollaiselta käpykylältä muuta odottaa?? Kukaan täysjärkinen ei asu liepeellä!
- opelius
Kukaan täysijärkinen ei asu suomessa eli?
- ikäväonkova
muistan että mahtavaa oli!
- opelius
Samoin humina ja puuttessa olevat naiset, ja niitä riitti.
- xdffghh
Ja varsinkin tollasia juusto gulleja yök
- opelius
No ei kun löylykauhaa...........Miten saat sen perseesi mahtumaan??
- Anonyymi
opelius kirjoitti:
No ei kun löylykauhaa...........Miten saat sen perseesi mahtumaan??
Sulla on pohjaton musta aukko hyvin se sinne sujahtaa
- Anonyymi
Veli-Matti oli Lievestuoreelta. Muutti välillä Jyväskylään, mutta palasi muistaakseni vielä Lievestuoreelle. Oli kova pelaamaan tennistä ja myös kova juomaan viinaa, jo nuorena viina maistui hänelle.
- Anonyymi
Varsinkin sulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin sulle
Veli-Matti lainasi minulta rahaa 700 markkaa ja antoi tennismailan pantiksi. Lupasi maksaa takaisin, mutta ei maksanut. Tarjosi kuitenkin hyväntahdon eleenä 2 isoa tuoppia olutta. Veli-Matti oli hyvä pelaamaan tennistä, aloitti peliuransa Lievestuoreella.
- Anonyymi
Juopottelin70 luvulla Kisapurrella Pärinän eli Eskon kanssa paljon. Liepeen Likat oli kivoja, vanha sanonta "lue että kun nostaa tuoretta löytyy"
Kuulin sitten aikuisena että kisapursi oli lautta.
Mukavia aikoja.
Me oltiin Hankasalmelta, Pärinä Ja Minä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1203734Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5753221- 981949
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa221434Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821394- 1031193
- 461151
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901119