Asko huonekalumyyjän palkka

Asko-

Hei!

Millainen palkkaus on Askossa huonekalumyyjillä? Onko pohja provisio?

9

6207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myyntipäällikkö

Pieni pohjapalkka ja laholisä !

• Anonyymi

asko maksaa myyjille pohjapalkkaa ja vajaita viikkotunteja kuka saatana elää suomessa tonnin kuukausipalkalla osaaikaiset eivät ole sitoutuneita firma kärsii myynnin menetyksistä varsinaissuomen tilanne on perseestä onkohan väärä päällikkö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

asko maksaa myyjille pohjapalkkaa ja vajaita viikkotunteja kuka saatana elää suomessa tonnin kuukausipalkalla osaaikaiset eivät ole sitoutuneita firma kärsii myynnin menetyksistä varsinaissuomen tilanne on perseestä onkohan väärä päällikkö

Siivoojillakin on tonnin kuukausipalkka eikä edes ole provikkapalkka eikä kukaan mussuta missään kuinka kukaan siivooja elää tonnin palkalla. Samoin on monia muitakin tonnin kuukausipalkkalaisia sekä vajaita viikkotyötunteja saavia tuntipalkkalaisia eikä kukaan niistäkään tee minkäänlaista numeroa koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tuli käteen sellane 2900-4000e kk. Pitää olla hyvä myyjä 😉😉

• Potkutsilleantakaa

Ja törkeen huono palvelu. Varsinkin sellainen vanha nainen tuossa Martinlaakson lähellä olevassa Askossa. Sellainen, jonka henki haisi ihan hirveelle ja kyttää asiakkaita, jotka tulossa ostamaan jotain kalliimpaa. Mutta oli tosi töykeä, kun en ollutkaan huonekaluja ostamassa.

• Anonyymi

No hyvä myyjä saa noin 3800e keskimäärin kk.

• Anonyymi

Hyvä myyjä saa noin 3800e kk 12vuoden kokemus

• Anonyymi

Jep! Ja enemmänkin. Käteen tuli noin 3500e-4000e

• Anonyymi

Onko askolaisille tulleet palkat ajallaan? Alkuvuoden sähellysten jälkeen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      149
      2023
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      305
      1727
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1557
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1210
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      78
      1193
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1150
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1061
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1007
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      956
    10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
      Ikävä
      45
      937
    Aihe