Miksi tulostin ei toimi Windows 10?

Olen.tööt

Päivitin koneeni Windows 10. Nyt huomasin, että tulostinta ei pysty käyttämään kuten ennen. Se kyllä tulostaa, mutta en löydä mistään valintaa, miten voisi skannata kuvia?
En löydä tulostimen säätöjäkään mistään.

72

6084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keksitehdas_konkassa

      Matti sanoisi " kaikki laitteet uusiksi sillä Windows 10 ei ole käyttöjärjestelmä vaan pa5ka palvelu."

      Voisihan sitä silti katsella valmistajan sivuilta sopivaa ajuria.

      • Anonyymi

        påskå kadotti taas tulostimen.....


      • Anonyymi

        Hyvä avaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        påskå kadotti taas tulostimen.....

        Joo,, Windowsin poisto kannattaa aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        påskå kadotti taas tulostimen.....

        Aina Heh.. titteliä yhdessä Microsoftin Http 404


      • Anonyymi

        ja kaamee latenssi äänissäkin. ei voi edes pelata!


      • Anonyymi

        Alko toimiin heti kun vaihto OS:n.. Ubuntuun
        Ubuntussa ei tarvita kirjoitella koodia
        Ubuntu toimii täysin graafisesti ja todella hyvin, hiirellä likkaillen :D...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        påskå kadotti taas tulostimen.....

        Noh..........Mutta Windowsin poisto on aina hyvä asia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä avaus

        on hyvä


      • Anonyymi

        Mutta tässäpäs se linukshhhulin lapsi yrittää sopottaa jotain ihan kummallista apinalle, joka on kokeillut tubutinta †


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tässäpäs se linukshhhulin lapsi yrittää sopottaa jotain ihan kummallista apinalle, joka on kokeillut tubutinta †

        tuskin ottaa edes antamistani ohjeista vaarin asentaa debian mini.isolta ja hän jatkaa säheltämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuskin ottaa edes antamistani ohjeista vaarin asentaa debian mini.isolta ja hän jatkaa säheltämistä.

        hyvä että täällä varoitetaan. Olin jo melkein ostamassa, mutta nyt muuttui mieli.


      • Anonyymi

        höh. Pois vaan windows....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä avaus

        joo aina ongelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        påskå kadotti taas tulostimen.....

        Se on w10 ominaisuuksia, katoavat USB laiteet ja verkkotulostimet.


      • Anonyymi

        Tulostimet on w10 perisyntejä sen toimimattomuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh..........Mutta Windowsin poisto on aina hyvä asia!

        Katosko kympistä taas ajuri?


      • Anonyymi

        Onko joku saanut tulostimen toimiin kympissä??


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        påskå kadotti taas tulostimen.....

        Syytääkkö itseään. Tuntuu kuin tungkisi käteni kyynerpäitä myöden paskaan, hankkiessa w10-koneen. Nyt myöhästä kun koneen bios jo halki.


    • samavika_möttösellä
      • Mitä_höpötät

        Hyvin on monitoimimustesuihkuni (HP) toiminut Windows 10 kanssa.


      • ubutullatoimi

        Minulla ei toiminut seiskassakaan.


      • Mitä_höpötät
        ubutullatoimi kirjoitti:

        Minulla ei toiminut seiskassakaan.

        Minulla toimi siinäkin ongelmitta.


      • seiska_ei_toiminut

        Ei osannut seiska asentaa ajuria. Ubuntulla toimi suoraan.


      • tuki_lopetettu
        seiska_ei_toiminut kirjoitti:

        Ei osannut seiska asentaa ajuria. Ubuntulla toimi suoraan.

        Se on varman joku ikäloppu, mille ei enää ole valmistajan tukea. Osta uusi laite.


      • MasoJakkara
        seiska_ei_toiminut kirjoitti:

        Ei osannut seiska asentaa ajuria. Ubuntulla toimi suoraan.

        Ei toiminut Tubutin-Ubuntulla


      • Anonyymi

        Ubuntullahan ei ole ongelmia, mutta w10 on tunnetu tulostin ongelmistaa.


    • wertwerttttt

      Kristallipallo ei kerro tulostimesi valmistajaa ja mallia, mutta lähtökohtaisesti pitäisi käydä tulostimen valmistajan sivuilla lataamassa tarvittavat ajurit ja ohjelmat em. toimintojen käyttämistä varten.

      • mitämitämitää

        Eikö sen ihmekympin pitänyt osata ihan itse ladata ja asentaa kaikki ajurit ja vaihtaa jopa jos käyttäjä menee asentamaan.

        Kummallista kun mari-kari kehuskelee kymppiä ja haluaa "auttaa" mutta ei se huomaa ollenkaan näitä ketjuja missä käyttäjillä on ongelmia kympin tai edes ubuntun kanssa.


      • mitämitämitää kirjoitti:

        Eikö sen ihmekympin pitänyt osata ihan itse ladata ja asentaa kaikki ajurit ja vaihtaa jopa jos käyttäjä menee asentamaan.

        Kummallista kun mari-kari kehuskelee kymppiä ja haluaa "auttaa" mutta ei se huomaa ollenkaan näitä ketjuja missä käyttäjillä on ongelmia kympin tai edes ubuntun kanssa.

        Helvetin Packard ei tue laitteitansa hyvin..


      • ettänäinkinvoikäydä
        mitämitämitää kirjoitti:

        Eikö sen ihmekympin pitänyt osata ihan itse ladata ja asentaa kaikki ajurit ja vaihtaa jopa jos käyttäjä menee asentamaan.

        Kummallista kun mari-kari kehuskelee kymppiä ja haluaa "auttaa" mutta ei se huomaa ollenkaan näitä ketjuja missä käyttäjillä on ongelmia kympin tai edes ubuntun kanssa.

        Kympissä toimii tulostuksen osalta esim. allekirjoittaneen 5-6v vanha HP:n monitoimimasiina, mikä-se-numero-olikaan. Skannausta varten piti hakea HP:n sivuilta ohjelma.


      • mitämitämitää kirjoitti:

        Eikö sen ihmekympin pitänyt osata ihan itse ladata ja asentaa kaikki ajurit ja vaihtaa jopa jos käyttäjä menee asentamaan.

        Kummallista kun mari-kari kehuskelee kymppiä ja haluaa "auttaa" mutta ei se huomaa ollenkaan näitä ketjuja missä käyttäjillä on ongelmia kympin tai edes ubuntun kanssa.

        Minä olen opettanut ihmisiä välttämään ongelmia.

        Sitten on näitä jotka itseaiheuttaa harmit laiminlyömällä ylläpidon ja väittää, että järjestelmässä on jokin ongelma vaikka ongelma näkyy olevan käyttäjässä.

        Minä voin neuvoa Ubuntu LTS asioissa, sekä Windows asioissa kaikissa muissakin joissa tehdään sitten niin kuten on neuvottu. Minua ei kiinnosta mitkään Lubuntu, Mint jne. räpellykset kun ne eivät ole mitään Ubuntun ongelmia, eikä minua kiinnosta jos jollain on Windowsissa joku vanha paskaohjelma mikä mennyt 5v sitten vanhaksi jonka ilmeinen korjaus on uusia se.

        YLEISOHJEET KAIKILLE JÄRJESTELMILLE:
        1. Varmuuskopioi kaikki, aina. Aina pitää hoitaa asia niin, että jos jokin menee vituilleen niin pitää voida palauttaa aiempaan niin, että se toimii. Ja sen pitää myös onnistua eikä olettaa, että kyllä se varmaan palautuu. Varmistus ja varmistuksen palautus pitää testata ja omat tiedostot pitää olla tallessa.
        2. Jos tulee ongelma, ensimmäiseksi tarkistetaan onko töpselit kiinni ja kokeillaan käynnistää kaikki laitteet uusiksi
        3. Seuraavaksi varmistetaan onko vika ohjelmassa vai raudassa, eli muistitesti/levypinnan tarkistus ja katsotaan onko ne paskana ja tarviiko jotain uusia.
        4. Jos ei ratkea, seuraavaksi tarkistetaan onko ne ohjelmat edelleen tuettuja, pitäisikö niiden olla edes yhteensopivia, onko ne valmiita vai jotain beetoja, onko päivitykset asennettu ja asennetaan vaikka korjauspäivitykset millä ongelmat saa kuntoon. Tapauksesta riippuen kohdan 4. voi tehdä ennen kuin tekee kohdan kolme.
        5. Jos laite on ehjä, ja ohjelmien pitäisi toimia, voisi seuraavaksi palauttaa tehdastilaan. Sitten kokeilee toimiiko sen jälkeen ja toimiiko vielä sitten kun on asentanut päivitykset.

        Mikäli homma toimii tehdastilaan palautuksen jälkeen mutta ei päivitysten asentamisen jälkeen, päivitykset on viallisia. Mutta jos tuo ratkaisee sen niin sitten se kone on jotenkin sotkettu.

        "Eikö sen ihmekympin pitänyt osata ihan itse ladata ja asentaa kaikki ajurit ja vaihtaa jopa jos käyttäjä menee asentamaan."

        Ei. Se kympin päivitysjuttu tarkisteli yhteensopivuksia ja huomaa jos ei varmasti onnistu. Muuten sitten ladataan valmiiksi kaiken varalta Windows 10 ajurit tai jos ei ole niin sitten vaikka uusimmat Windows 8.1 ajurit kun ne usein yhteensopivat. Osaa se kymppi paljon päivittää ja asentaa itse mutta ei välttämättä kaikkea.


      • wertwerttttt
        mitämitämitää kirjoitti:

        Eikö sen ihmekympin pitänyt osata ihan itse ladata ja asentaa kaikki ajurit ja vaihtaa jopa jos käyttäjä menee asentamaan.

        Kummallista kun mari-kari kehuskelee kymppiä ja haluaa "auttaa" mutta ei se huomaa ollenkaan näitä ketjuja missä käyttäjillä on ongelmia kympin tai edes ubuntun kanssa.

        "Eikö sen ihmekympin pitänyt osata ihan itse ladata ja asentaa kaikki ajurit ja vaihtaa jopa jos käyttäjä menee asentamaan."

        Ei. Tämä on näitä hörhelöiden esittämiä väitteitä, samoin kuin keyloggerit sun muut. Virallisen julkaisun jälkeen kympissä on ollut yksi buginen päivitys, joka palautti yksityisyysasetukset nolliin ja poisti joitain järjestelmänvalvojan oikeuksia vaativia ohjelmia, mutta päivitys vedettiin pian pois, korjattiin ja palautettiin sitten korjattuna.


      • vaippaikäinen

      • kfnhjwhdjfhw
        M-Kar kirjoitti:

        Minä olen opettanut ihmisiä välttämään ongelmia.

        Sitten on näitä jotka itseaiheuttaa harmit laiminlyömällä ylläpidon ja väittää, että järjestelmässä on jokin ongelma vaikka ongelma näkyy olevan käyttäjässä.

        Minä voin neuvoa Ubuntu LTS asioissa, sekä Windows asioissa kaikissa muissakin joissa tehdään sitten niin kuten on neuvottu. Minua ei kiinnosta mitkään Lubuntu, Mint jne. räpellykset kun ne eivät ole mitään Ubuntun ongelmia, eikä minua kiinnosta jos jollain on Windowsissa joku vanha paskaohjelma mikä mennyt 5v sitten vanhaksi jonka ilmeinen korjaus on uusia se.

        YLEISOHJEET KAIKILLE JÄRJESTELMILLE:
        1. Varmuuskopioi kaikki, aina. Aina pitää hoitaa asia niin, että jos jokin menee vituilleen niin pitää voida palauttaa aiempaan niin, että se toimii. Ja sen pitää myös onnistua eikä olettaa, että kyllä se varmaan palautuu. Varmistus ja varmistuksen palautus pitää testata ja omat tiedostot pitää olla tallessa.
        2. Jos tulee ongelma, ensimmäiseksi tarkistetaan onko töpselit kiinni ja kokeillaan käynnistää kaikki laitteet uusiksi
        3. Seuraavaksi varmistetaan onko vika ohjelmassa vai raudassa, eli muistitesti/levypinnan tarkistus ja katsotaan onko ne paskana ja tarviiko jotain uusia.
        4. Jos ei ratkea, seuraavaksi tarkistetaan onko ne ohjelmat edelleen tuettuja, pitäisikö niiden olla edes yhteensopivia, onko ne valmiita vai jotain beetoja, onko päivitykset asennettu ja asennetaan vaikka korjauspäivitykset millä ongelmat saa kuntoon. Tapauksesta riippuen kohdan 4. voi tehdä ennen kuin tekee kohdan kolme.
        5. Jos laite on ehjä, ja ohjelmien pitäisi toimia, voisi seuraavaksi palauttaa tehdastilaan. Sitten kokeilee toimiiko sen jälkeen ja toimiiko vielä sitten kun on asentanut päivitykset.

        Mikäli homma toimii tehdastilaan palautuksen jälkeen mutta ei päivitysten asentamisen jälkeen, päivitykset on viallisia. Mutta jos tuo ratkaisee sen niin sitten se kone on jotenkin sotkettu.

        "Eikö sen ihmekympin pitänyt osata ihan itse ladata ja asentaa kaikki ajurit ja vaihtaa jopa jos käyttäjä menee asentamaan."

        Ei. Se kympin päivitysjuttu tarkisteli yhteensopivuksia ja huomaa jos ei varmasti onnistu. Muuten sitten ladataan valmiiksi kaiken varalta Windows 10 ajurit tai jos ei ole niin sitten vaikka uusimmat Windows 8.1 ajurit kun ne usein yhteensopivat. Osaa se kymppi paljon päivittää ja asentaa itse mutta ei välttämättä kaikkea.

        Kymppiin ei todella saa monien muutaman vuoden vanhojen laitteiden ohjaimia.
        Monet kyllä toimii esim. peruskirjoittimina, mutta multifunktion laitteissa on ongelmia.
        Valmistaja väittää: ei ohjaimia win10:lle.
        Sama oli XP:n tullessa. Kaikki rinnakkaisporttiskannerit lakkasi toimimasta. XP tarjosi ominaisuutta vain kirjoittimille. Myöskään mikään kolmannen osapuolen viritelmä ei tilannetta korjannut.

        Aina kun vaihtaa systeemiä pitää tutkia toimiiko omat laitteet uudella systeemillä, vai joutuuko ne uusimaan.

        Kuitenkin jotkut elektroniikkayritykset käyttää vielä i386 koneita yksinkertaisissa tehtävissä.
        Kun homma toimii ja kone ohjaa vain tiettyä itsenäistä laitetta ei ole syytä päivittää, niin kauan kuin toimivia i386:a on käytettävissä.


      • kfnhjwhdjfhw kirjoitti:

        Kymppiin ei todella saa monien muutaman vuoden vanhojen laitteiden ohjaimia.
        Monet kyllä toimii esim. peruskirjoittimina, mutta multifunktion laitteissa on ongelmia.
        Valmistaja väittää: ei ohjaimia win10:lle.
        Sama oli XP:n tullessa. Kaikki rinnakkaisporttiskannerit lakkasi toimimasta. XP tarjosi ominaisuutta vain kirjoittimille. Myöskään mikään kolmannen osapuolen viritelmä ei tilannetta korjannut.

        Aina kun vaihtaa systeemiä pitää tutkia toimiiko omat laitteet uudella systeemillä, vai joutuuko ne uusimaan.

        Kuitenkin jotkut elektroniikkayritykset käyttää vielä i386 koneita yksinkertaisissa tehtävissä.
        Kun homma toimii ja kone ohjaa vain tiettyä itsenäistä laitetta ei ole syytä päivittää, niin kauan kuin toimivia i386:a on käytettävissä.

        "Kymppiin ei todella saa monien muutaman vuoden vanhojen laitteiden ohjaimia."

        Niin, sitten ne ostetaan uusiksi.


      • Anonyymi
        wertwerttttt kirjoitti:

        "Eikö sen ihmekympin pitänyt osata ihan itse ladata ja asentaa kaikki ajurit ja vaihtaa jopa jos käyttäjä menee asentamaan."

        Ei. Tämä on näitä hörhelöiden esittämiä väitteitä, samoin kuin keyloggerit sun muut. Virallisen julkaisun jälkeen kympissä on ollut yksi buginen päivitys, joka palautti yksityisyysasetukset nolliin ja poisti joitain järjestelmänvalvojan oikeuksia vaativia ohjelmia, mutta päivitys vedettiin pian pois, korjattiin ja palautettiin sitten korjattuna.

        Mä tein näin että asensin printterin kuin se olisi uusi laite ja pelitti heti.


      • Anonyymi
        kfnhjwhdjfhw kirjoitti:

        Kymppiin ei todella saa monien muutaman vuoden vanhojen laitteiden ohjaimia.
        Monet kyllä toimii esim. peruskirjoittimina, mutta multifunktion laitteissa on ongelmia.
        Valmistaja väittää: ei ohjaimia win10:lle.
        Sama oli XP:n tullessa. Kaikki rinnakkaisporttiskannerit lakkasi toimimasta. XP tarjosi ominaisuutta vain kirjoittimille. Myöskään mikään kolmannen osapuolen viritelmä ei tilannetta korjannut.

        Aina kun vaihtaa systeemiä pitää tutkia toimiiko omat laitteet uudella systeemillä, vai joutuuko ne uusimaan.

        Kuitenkin jotkut elektroniikkayritykset käyttää vielä i386 koneita yksinkertaisissa tehtävissä.
        Kun homma toimii ja kone ohjaa vain tiettyä itsenäistä laitetta ei ole syytä päivittää, niin kauan kuin toimivia i386:a on käytettävissä.

        Aina näitä valheita


    • Olen.tööt

      En ymmärrä mitään ajureista tms.
      Ennen Canon mp280 toimi vain kun valitsin TULOSTA. Ja kun klikkasin tulostimen kuvaketta, niin tuli esille valinnat, että voi skannata.
      Nyt oli työlästä saada naapurin kanssa TULOSTIMEN KUVAKE TYÖPÖYDÄLLE. Hän on minua vanhempi, mutta osasi sen. Mutta ei siitä kuvakkeesta mihinkään skannaamiseen pääse.

      • wertwerttttt

        "Ennen Canon mp280 toimi vain kun valitsin TULOSTA. "

        Piti sekin aikoinaan asentaa että toimi... Pelkkä tulostus saattoi toimia, mutta skannaus ei toimi ilman asentamista.


      • ölkää

        Sitten on nöyrryttävä ja kysyttävä sellaiselta joka ymmärtää ja osaa ne ajurit hakea sekä asentaa, jos siihen ajureita on.


      • etsi_cd

        Yleensä niissä tulee mukaan cd, missä ajurit ja ohjelmat, täytyy asentaa koneelle, mutta eihän ne välttämättä kympissä toimi. Valmistajan sivulla voi olla uudemmat, mutta ei ne välttämättä päivitä niitä, varsinkaan mihinkään hutikymppiin mjota harva edes käyttää.


      • A.V._Utonko

      • Anonyymi
        etsi_cd kirjoitti:

        Yleensä niissä tulee mukaan cd, missä ajurit ja ohjelmat, täytyy asentaa koneelle, mutta eihän ne välttämättä kympissä toimi. Valmistajan sivulla voi olla uudemmat, mutta ei ne välttämättä päivitä niitä, varsinkaan mihinkään hutikymppiin mjota harva edes käyttää.

        Ennen kun kaikki asiat oli pakko asentaa cd:ltä ne alkoi toimia mutta toisin on nykyään näiden pilvipalveluiden kanssa...


    • Olen.tööt

      Ei ymmärrä.
      Odotan, että ensi viikolla tulee naapurin poika käymään isänsä luona. Jos hän ehtii samalla katsoa tätä asiaa.
      Aivan ulalla olen.
      Saisivat kehitellä jotain yksinkertiasempia asioita tietokoneen hallintaan.

      • C.A._Non

        Lukutaidolla olisi hyvä aloittaa.


      • insinörtti72

        'Saisivat kehitellä jotain yksinkertiasempia asioita tietokoneen hallintaan'

        Jos tekniikan kehitys junnaisi aina sen tumpeloimman, ja avuttomimman mukaan, käytettäisiin vielä varmaan yleisesti lankapuhelimiakin, joissa pyöriteltävä numerolevy olisi kova juttu.


    • HP laitteet eivät muutenkaan ole niitä laadukkaampia..

      • Joensuunpöllö

        Kommentoija on kyllä sieltä tyhmemmästä päästä vielä muutaman kilometrin vasemmalle.


      • Joensuunpöllö kirjoitti:

        Kommentoija on kyllä sieltä tyhmemmästä päästä vielä muutaman kilometrin vasemmalle.

        Niin olet sinä:)


      • Joensuunpöllö
        Bittisky kirjoitti:

        Niin olet sinä:)

        Onpa hyvä että tunnustit. :LOL


    • Windows 10:ssä on oma skannausohjelma. Kokeile sitä. Katso valmistaja sivuilta onko laitteelle ohjelmistoa Windows 10:lle.

      • Anonyymi

        Ja ei ollut ja ei toimi.


    • olet_sokea

      Se lukee siinä sopimuksessa jonka hyväksyt, että kaikki laitteet eivät toimi.

      • ei_mitään_erikoista

        Niin. Ei tietenkään kaikki laitteet toimi, jos laitteen valmistaja ei ole tehnyt uuden käyttöjärjestelmän kanssa toimivia ajureita ja/tai ohjelmistoja. Ne ovat laitevalmistajan vastuulla, ei Microsoftin.


    • Matti.L

      Minulla 10:n päivitys vaihtaa kirjottimen(samsung scx-4300) microsoftin kirjottimeksi jota minulla ei ole.Näinollen printtaus ei onnistu?Jossain mai-
      nitaan että 10 käyttää entistä printteriä.Miksi vaituu kirjoittimen merkki?

    • kikka_kolomonen

      Jos kyseisen laitteen valmistajalla ei löydy sopivaa ajuria Windows 10:iin, niin kikkailemalla saattaa saada asennettua. Toisaalta jokaisen isomman versiopäivityksen jälkeen (esim Creators Update) homman joutui tekemään uudestaan.

      Esim. mulla on vanha Epson Perfection 1240U skanneri. Mutta tuohon laitteeseen ei löydy 64-bittistä ajuria. Mutta saman valmistajan uudempaan scanneriin (2400U) löytyy 64-bittinen ajuri. Ohjeita löytyy netistä esim englannin ja saksan kielellä, kun "googlaa" ongelmaa kuvaavilla hakusanoilla.

      Toisaalta Winkku 10 asentaa ikivanhaan laserkirjoittimeen (HP Laserjet 5L) automaattisesti PLC-ajurin, joka toimii.

    • tässä-ohje

      ALOITTAJALLE. Asenna se tulostin uudelleen, eli poista aiempi asennus. Samalla siihen tulee uudet päivitykset.

    • Anonyymi

      Yritin asentaa eilen kympissä ohjeiden mukaan Chromella uutta Canonin tulostinta ja kone sanoi, että Chrome ei salli asentaa mahdollisesti haitallista ohjelmaa. Sitten googlasin printterin tyyppinumerolla asennusohjeet ja menin sitä kautta asennukseen heti onnistui. En ymmärrä näitä mutkikkuuksia.

      • Anonyymi

        Ei se Chrome puutu ohjelmistojen asennukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se Chrome puutu ohjelmistojen asennukseen.

        Kyllä se vaan puuttui. En kai minä sitä omasta päästä keksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se vaan puuttui. En kai minä sitä omasta päästä keksi.

        Veikkaampa että Windows sen ilmoituksen teki koska ei pystynyt todentamaan ohjelman tekijää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaampa että Windows sen ilmoituksen teki koska ei pystynyt todentamaan ohjelman tekijää.

        Ehkä se yritti puuttua chromen mielestä haitalliseen lataukseen valmistajan sivuilta?


    • Anonyymi

      Polkua asennus - laitteet-tulostimet ja skannerit. Katso mitä löytyy.

    • Anonyymi

      Valmistajan sivulta löytyy kenties uudemmat ohjelmat jotka on tarkoitettu Windows 10 asennettavaksi.

    • Anonyymi

      Se ajattelee laitevalmistajien tuloja ja ostattaa käyttäjillä uusia laitteita. Senon pakkokin olla hyvissä väleissä laitevalmistajien kanssa.

      • Anonyymi

        Totta kai windows on käpitälismiä


    • Anonyymi

      𝑴𝑰𝑲𝑺𝑰 𝑬𝑰 𝑽𝑶𝑰 ?

    • Anonyymi

      Mikä siinä toimisi..

    • Anonyymi

      Hei, ihmettelin samaa ja minulla ratkesi ongelma näin. Mene Asteuksiin -> Tulostimet/Skannerit-> rullaa alaspäin -> Valitse kohta " Lataa käyttämällä käytön mukaan laskutettavia yhteyksiä" -> Sen jälkeen paina YLhäällä " Lisää tulostin tai skanneri" .
      Minulla tuo täpän puuttuminen esti Windowsia hakemasta laitteita verkosta, käytän puhelimen kautta nettiä voi johtua siitäkin. Mutta kannataa kokeilla. Tämän jälkeen asensi ajurin ja tämän jälkeen myös asensi valmistan ohjelmat loppuun.

    • Anonyymi

      En osaa saatää kun tulostin ei toimi. meillä on valokaapeli fiwi ja ei vain tulostin pelitä

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      690
      5294
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3554
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      157
      3337
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2583
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2399
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1497
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      101
      1409
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe