Olen juuri päässyt vartijakoulutuksesta läpi ja pitäis poliisilta hakea luvat.
Viime vuonna tuli soitto poliisilta että olen epäiltynä rikoksesta.
Menin parin päivän päästä juttelemaan asiasta ja se ei ollut kuulustelu, ei kirjotettu mitään paperille yms. Poliisin kanssa tuli sitten selväksi etten ollut syyllistynyt mihinkää rikokseen mutta sanoi että hän laittaa sen ylös (luultavasti poliisitietoihin). Nyt vähän jännittää että hyväksyykö poliisit sen hakemuksen vai ei. Kun nuhteetonta taustaa vaaditaan.
Nuhteeton tausta
4
229
Vastaukset
- jontu13
Hei hienoa että olet käynyt kurssin ja toivottavasti "pääset läpi"!
Kävin itekkin jv-kurssin 2013, mutta hylky tuli koska olin tilannut netistä kiellettyä ravintolisää laihdutukseen ja salilla paremmin jaksamiseen. Oon vähän kelannu että tekisin turvallisuusselvityksen uudestaan, niin kertoisitko miten se haettiin ja paljonko maksaa? - y7ghbv
Onhan nää trolleja, onhan?
- komisaariopeppon
Mitä trollattavaa tuossa muka on? Itse en kyllä tiiä noista hommista, mutta kun rikosta ei ole tapahtunu, tai rikos liittyy urheiluun ja kasvamiseen niin painaa villasella
- Anonyymi
Nuhteeton,sekalainen ,kyläpäälikkö joka toinen vamma hakija,.ielelää. Palomies Häggman on kyydissä ei ymmärrä,muut on velvollisuus soittaa petokset,rikkikt me ei nähdä poliisin hattu naulakko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2261633- 991478
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1731251Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori381234Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131087- 51964
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_189918Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric284892- 25828
- 48827