Olemme seurustelleet n.vuoden ja miehellä on mäyräkoira.
Koira yleensä huomioi minua enemmän.
Tulee innoissaan vastaan kotiin tullessa, tulee sohvalla minun kinalooni nukkumaan ja joskus poskiposkea vasten, nenä nenää vasten tuijottaa silmiin, tulee sängyssä naaman päälle makaamaan, haistelee hengitystäni ja aamuyöstä jalkopäähän nukkumaan.
Onhan se aivan ihana, mutta miksi näin käyttäytyy.
Mäyriskoira
Mukavaa10
5
256
Vastaukset
- koiratietää
Koira vaistoaa miehesi suhtautumisen sinuun ja ihannoi sinua aivan samalla tapaa kuin isäntänsäkin ;)
- mukavaa12
Olipas ihanasti sanottu :)
- beethooven
Mäyräkoira on niin vanha ja viisas rotu että todennäköisesti ja kaikesta päätellen on hyväksynyt sinut lauman täysivaltaiseksi jäseneksi.
- minelan
Eihän tuossa mitään ihmeellistä ole. Kora haluaa olla kaverisi ja on hyvin sosiaalistsettu.
- mäyris_-
Älä esiinny enää asiantuntijana. Häpeäisit, kun tuolla paljastettiin sun toiminta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883