Olemme seurustelleet n.vuoden ja miehellä on mäyräkoira.
Koira yleensä huomioi minua enemmän.
Tulee innoissaan vastaan kotiin tullessa, tulee sohvalla minun kinalooni nukkumaan ja joskus poskiposkea vasten, nenä nenää vasten tuijottaa silmiin, tulee sängyssä naaman päälle makaamaan, haistelee hengitystäni ja aamuyöstä jalkopäähän nukkumaan.
Onhan se aivan ihana, mutta miksi näin käyttäytyy.
Mäyriskoira
Mukavaa10
5
261
Vastaukset
- koiratietää
Koira vaistoaa miehesi suhtautumisen sinuun ja ihannoi sinua aivan samalla tapaa kuin isäntänsäkin ;)
- mukavaa12
Olipas ihanasti sanottu :)
- beethooven
Mäyräkoira on niin vanha ja viisas rotu että todennäköisesti ja kaikesta päätellen on hyväksynyt sinut lauman täysivaltaiseksi jäseneksi.
- minelan
Eihän tuossa mitään ihmeellistä ole. Kora haluaa olla kaverisi ja on hyvin sosiaalistsettu.
- mäyris_-
Älä esiinny enää asiantuntijana. Häpeäisit, kun tuolla paljastettiin sun toiminta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826351- 353471
- 443088
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402282Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282181- 1212077
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292009- 1902002
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241608- 381568