Työskentelen hakukoneoptimoinnin parissa, vietän talvea tällä hetkellä Espanjan lämmössä.
Minulla on pieni ongelma, sillä tarvitsen minun täytyy rekisteröidä .fi -verkkotunnuksia, en voi rekisteröidä sivuja loputtomiin omalla henkilötunnuksellani, joten tarvitsen ihmisiä jotka voisivat auttaa minua tässä asiassa.
Mitä sinä saat tästä
- 50€
- Jos saat ystäviäsi mukaan tähän, tienaat jokaisesta suosittelemastasi ystävästä ylimääräiset 25€.
Minä tarvitsen:
Suomalaisen henkilötunnuksen
Lisätietoa:
- Tietoja käytetään, VAIN ja AINOASTAAN verkkotunnusten rekisteröintiin, et tule ikinä kuulemaan näistä sivustoista, eikä sinulle lähetetä mitään eikä nimissäsi tehdä mitään.
Tienaa siis helpot 50€ jo tänään, tai mahdollisesti enemmän.
Mikäli kiinnostuit ota
(helppoja) Etätöitä tarjolla.
jasmintoskala
4
228
Vastaukset
- jasmintoskala
Yhteystiedot:
[email protected] - Minä.varoisin
Minusta tämä vaikuttaa äkkiseltään vedätykselle. Käsittääkseni ei ole mitään estettä rekisteröidä vaikka tuhatta domainia itselleen.
Sinä joka luovutat henkilötunnuksesi käyttöön voit saada laskun esim. domaineista tai palvelintilan vuokrasta itsellesi.
Jos asia on toisin, tämän ketjun aloittaja osaa varmasti perustella avoimesti mihin hän oikeasti käyttää ihmisten sotuja! - Apina16
- poliisitutkii
Tämä samainen mimmi asui viimeksi Kreikassa,laittoi minulle sähköpostiin tuon saman..
Täys vedätys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk802847Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731461Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641395- 1291345
- 1461246
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581220Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j921122Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur771118- 741107