Samsung Galaxy TAB A 4G

ostanko

Aikeissa hankkia otsikon mukainen tabletti. Kysynkin laitteen käyttäjiltä onko hintansa väärti ? Hyvät ja huonot puolet ? Asiallisille kokemukseen perustuville vastaajille suuri kiitos etukäteen.

8

1518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liikaa turhaa tauhkaa hidastamassa tablettimen käyttöä. En suosittele!

• PeeJiiPee

Ostin sellaisen vajaa vuosi sitten. Kyllä se on toiminut eikä tavalliset toiminnot ole vaikeatajuisia. Käyttöohjeita löytyy, mutta ne ovat totutun tasoiset. Kokeilemalla oppii parhaiten. Vähän turhan omavaltainen, tietää minua paremmin, mitä tarvitsen. Kokonaisuutena olen tyytyväinen, vaikka maksoin siitä 350€. Hinta on tippunut siitä. Osta pois.

• kajuko38

Tietääkö joku onko sama firmis Sansung TAB A SM-T580 ja SM-T585.

Kiitos
      .

• samsungonnopeatabl

Ainakin vielä on myynnissä Samsung tab A 10.1 johon päivittyi 8.1 oreokäyttöj ja tabletti on hinta n230- 270e on hinta ja laatu sekä käyttöominaisuuden suhteen erinomainen. Uusinmalli on 10.5" ja kalliimpi. Vaakatasossa hyvä käytettävyys. Tabletit vaatii kannet jotta käyttö on sujuvaa eikä kädet rasitu eikä laite putoa.
      Laitteen asetukset, säätäminen kannattaa tehdä hyvin ja ottaa turhat asiat,sovellukset pois käytöstä. Vaatii siis tietämystä. Akun kesto on pitkä ja sitä lisää em asetusten läpikäynti. Olen käyttänyt 3 muiden valmistajien tablettia ja Samsung on paras.

• Mitä.tää.on

Viimeisen päivityksen jälkeen ilmeistyi rasittava: " 95% users recommend skip. Mikähän saaaaatanan riesa se on?

• Anonyymi

Sain pari päivää sitten Galaxy tab 7 a:n. En pääse edes aloitukseen laitteen kanssa. Pystyin valistsemaan kielen ja sitten juutuin luuppin: ota wi fi pois , jos käytät sim korttia. No koneessa on sim kortti. Sitten pääsenkin vaiheeseen ota wifi pois ja sen jöälkeen kone kysyy verkon nimeä. KÄytän hybridimodeemia ja kerron sitten verkon nimen. Laite käskee tallentamaan. Tallennan ja sitten pöäösenkin taas siihen wifiinenkä pääse eteenpäin aloituskessa. Juntturassa on laite. Ei anna hyvää kuvaa tästä tabletista. Taiodan palauttaa sen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      104
      4661
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      392
      1397
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1072
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1062
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      970
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      911
    7. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      902
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      901
    9. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      10
      887
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      866
    Aihe