sattuu kohtaloks"
itseensä saa nainen syyttää jos raiskaus
78
340
Vastaukset
- pukekaaitsenne
Samaa mieltä!
- Naisrauha
Jos 3 matua seuraa kehitysvammaista naista ja raiskaa hänet, niin selitäppä kuinka se voisi olla uhrin syy. Osaatko edes hävetä noita oksettavia heittojas.
- Tyhjiöitä
Eivät he osaa. Heille ei ole annettu eli siunattu niin paljon osaamisaiheita.
- keppihevot_hirnuu
Naisrauha kirjoitti:
Jos 3 matua seuraa kehitysvammaista naista ja raiskaa hänet, niin selitäppä kuinka se voisi olla uhrin syy. Osaatko edes hävetä noita oksettavia heittojas.
Selvitä aluksi itsellesi mitä se raiskaus tarkoittaa. Ei, se ei ole sitä mitä likaisessa mielessäsi luulet.
- KerroItseValista
Haloo!!!! Jospa sinä kertoisit meille, mitä se sinun mielestäsi tarkoittaa. Kerro!
- Henkinenkin
Raiskaus on raiskaus. Mutta selitäpä sinä mitä se "kepille" tarkoittaa?
- bt33
Näin kommentoivat metsäläiset:))))
- EI_OLE_NAISEN_SYY
juu,
aika pitkälle nainen pystyy välttämään raikauksen uhriksi joutumista,
esm, voi etukäteen suunitella turvallisen reitin kotiin tai kaverin luokse,
-
on myös todella vaarallisia tilanteita joissaa ei pysty puolustautumaan,
kuten nämä ulkolaisten ryhmä-raiskaukset,
siitä on todella vaikeeta jos peräti mahdotonta päästä pakoon,
jos lauma miehiä piirittää naisen ja käy kimppuun,
ei siis kaikesta voi syyttä naista,- yliampuva.huuli
Kuinka paljon näitä raiskaaja ryhmiä liikkuu kaduillamme
- Medianvaikutusta
Kaikkien pelkäävien pöllöjen päissä niitä liikkuu niin paljon, että he eivät huomaa, että kaduilla niitä ei liiku.
Kuvottava ja tietämättömän kirjoittama aloitus.
Omasta kokemuksesta ja median kautta saadun tiedon - siis t i e d o n - perusteella voin kertoa, että kuka tahansa nainen voi joutua kokemaan raiskauksen tai raiskatuksi tulemisen uhan.
Muistan kammottavan uutisen muutaman vuoden takaa, jossa kerrottiin yli 80-vuotiaan yksin asuvan naisen tulleen ryöstetyksi ja raiskatuksi.
Itse olen kokenut uhkaavan tilanteen teinihipoista kotiin kyytiä tarjonneiden poikien kanssa autossa, toisen kerran nuorena aikuisena puolitutun miehen kanssa hänen autossaan ja kolmannen kerran kevytliikenneväylää pitkin vähän ennen puolta yötä kotiin kävellessäni, kun kaksi miestä alkoivat lähennellä.
Kaikki miehet ovat olleet suomalaisia. Olen selvinnyt tilanteesta pelästyksellä sekä juonittelun ja nopeiden jalkojeni avulla. Pukeutumiseni ei ollut missään näissä tapauksissa provosoivaa tai paljastavaa. Luultavasti enemmänkin sporttista useimmissa tapauksissa.nää vanhusten raiskaamiset on ihan eri asia
nehän on törkeitä tapauksia
mutta se että lähtee tarjottuun kyytiin on jo oma asia
ja joku syyhän on siihenkin oltava että yleensä on puolitutun miehen autossa
ehkä tää mies on käsittäny asian väärin kun kumminkaan mitään ei oo tapahtunu
ja tosiaan kannattaa miettiä kannattaako yksin liikkua öiseen aikaan
mää kerran suutuin silloiseen poikaystävääni
ja lähdin liftaamaan keskellä yötä seinäjoelta jyväskylään ja
yks rekka pysähty ja otti kyytiin
ja ennen kun lähdettiin liikkeelle tää kuski pisti kätensä mun polvelle
ja sanoi että hän voi vaikka maksaakkin
huitasin sen käden irti ja sanoin että en oo ostettavissa
aukaisin oven hyppäsin ulos ja äijä kaasutti tiehensä
näin myöhemmin ajatellen monesti oon miettiny
että jos olisin ollut panikoiva tyyppi olis voinu sattua vaikka mitä
mutta senkin tilanteen koin lähinnä huvittavaksi en uhkaavaksi.- Lomako-loppui
Lähdit sitten pitkälle tauolle :DDD
- OlisiVoinutJatkaakin
:). :D
- tiinaisexi
Lomako-loppui kirjoitti:
Lähdit sitten pitkälle tauolle :DDD
yleisön pyynnöstä tulin takaisin
ja jos sulla ei oo mulle muuta asiaa
niin ole hiljaa
toi sun kommenttis ei liittyny mitenkään tähän asiaan. - YleisönPyyntöMissä
tiinaisexi kirjoitti:
yleisön pyynnöstä tulin takaisin
ja jos sulla ei oo mulle muuta asiaa
niin ole hiljaa
toi sun kommenttis ei liittyny mitenkään tähän asiaan.Kerroha, missä sellainen yleisön pyyntö näkyy?
Ei täällä ainakaan ole näkynyt. YleisönPyyntöMissä kirjoitti:
Kerroha, missä sellainen yleisön pyyntö näkyy?
Ei täällä ainakaan ole näkynyt.kyllä kai sitä muuallakin on elämää kun täällä
ja ihan kuule voi vaikka soittamalla sanoo
eikä kaikkia kirjoittaa tänne
arvosteltavaksi.- YleisöKiinnostaa
tiinaiseksi kirjoitti:
kyllä kai sitä muuallakin on elämää kun täällä
ja ihan kuule voi vaikka soittamalla sanoo
eikä kaikkia kirjoittaa tänne
arvosteltavaksi.Siis halloota vaan. Kirjoitit yleisön pyynnöstä kirjoittavasi.
Yleisö siis tosissaan pyytää sinua kirjoittamaan jotain tänne suomi24-palstan 60 ryhmän keskusteluryhmän tähän ketjuun.
Mistä sellainen yleisö ottaa sinuun yhteyttä ja miten?
Miten yleisö perustelee pyyntöjänsä?
Miksi ja mitä yleisösi odottaa pääsevänsä lukemaan?
Mitä he arvostavat?
Ketä muita he voisivat pyytää?
Minua? YleisöKiinnostaa kirjoitti:
Siis halloota vaan. Kirjoitit yleisön pyynnöstä kirjoittavasi.
Yleisö siis tosissaan pyytää sinua kirjoittamaan jotain tänne suomi24-palstan 60 ryhmän keskusteluryhmän tähän ketjuun.
Mistä sellainen yleisö ottaa sinuun yhteyttä ja miten?
Miten yleisö perustelee pyyntöjänsä?
Miksi ja mitä yleisösi odottaa pääsevänsä lukemaan?
Mitä he arvostavat?
Ketä muita he voisivat pyytää?
Minua?no haloota halloo
se nyt on vaan sellainen sanonta
mutta jos kaikki on sitä mieltä vuodesta toiseen
etten kuulu tänne
mutta yks kumminkin kannustaa jatkamaan
kaikesta huolimatta niin mikä ettei
käytin sit tota sanontaa että yleisön pyynnöstä
haittakse.
- Yöäk
Aloittajan laiset asenteet ovat kaukaa pimeältä keskiajalta - melkein. Vanha isäni oli kallellaan tuollaiseen ajattelutapaan mutta hän sai sen anteeksi pika-pikaa kun nuori nainen, veljeni vaimo, sanoi ääneen samalla lailla. Tosin siitä on pari vuosikymmentä, joten toivottavasti hänenkin, nuoren naisen äidin, päässään on jo tapahtunut jotain kehitystä.
Vaikka nainen kulkisi ilkialasti, se ei ole lupa mihinkään. Eikä edes siitä huolimatta, että vähillä hengen hedelmillä siunatut luomakunnan kruunut niin luulevat. Luulo on osoitus siitä, että jotkut tyypit eivät ymmärrä, että herruus on ollut aina kuvittelua ja nykymaailmassa sitä ei ole olemassakaan. Luojalle siitä kiitos.mutta oikeesti kuka nainen kulkisi ilkialasti
tässä kärjistetään asiaa jo vähän liikaa
mulla on yksi huomattavasti itseäni nuorempi ystävä
joka jatkuvasti syyttää erästä miestä raiskaajaksi
hän oli neljätoistavuotiaana lähtenyt joistain bileistä päissään
selvittämään jotain asiaa tämän miehen kanssa
miehen autoon ja niin hyvin kun tämän daamin tunnen
niin hänen käytöksensä on hyvin tyrkyttävä edelleenkin
no sitten mies ajoi jonnekkin syrjäiselle paikalle ja sanoi
että jos et anna niin jätän sut tänne
voin kuvitella tilanteen tunnen molemmat
enkä kyllä pysty syyttämään kumpaakaan
olen myös mielipiteeni sanonut tälle ystävälleni
mutta hänelle on vaan tullut siitä pakkomielle että hänet on raiskattu
ja että mm tämä asia on pilannut hänen elämänsä.- Lomako-loppui
Lähdit sitten pitkälle tauolle :DDDDD
Lomako-loppui kirjoitti:
Lähdit sitten pitkälle tauolle :DDDDD
koo koo enkeleineen
vois sit lopettaa mun stalkkaamisen
kiitos.
naisena oon aloittajan kanssa pitkälti samaa mieltä
tietysti on poikkeustapauksiakin
mutta kuka käskee menemään tuntemattoman hotellihuoneeseen
kuka käskee käyttämään pimeitä puistoja oikaisu reittinä
ja näitä esimerkkejä löytyy vaikka kuinka paljon
mutta harvemmin ihan tuolla ihmisten keskellä
kaupungissa kulkiessa päiväsaikaan ketään raiskataan
ja iltaisin ja öisin kannattaa miettiä missä liikkuu ja kenen seurassa.- Lomako-loppui
Lähdit sitten pitkälle tauolle :DDDDDDDD
- NiinpäVaan
Harmi, että loppui.
- 1000xx
Kyllähän tosiasia on että täytyy meitän miestenkin ymmärtää etä aina täytyy naisella olla oikeus päättää kelle sitä pesää antaa,vaikkameillä miehillä onkin tapana yrittää sitä vässyttämällä.Jälkeenpäin nainen voi sanoa varsin tein?
- muista-tehävä-eunukki
ON törkeää jos omassa kotimaassa ei enää uskalla turvallisesti liikua työmatkoja, lenkillä, yleensäkki ulkoilla,
ei voi olla niin että naisten pitää pelätä mamuja, kyllä mamut PITÄÄ SAADA RUOTUUN, säänöt pitää olla niilläki,
suomessa EI naisten kimpuun rakaisematta saa käydä,
jos tekee naiselle väkivaltaa,
jokaiselta mauilat pitää munat kuohia,
kaikista tehdä eunukkeja,- ei.pelkoa
kyllä uskaltaa
- äiteeeeee-
ei.pelkoa kirjoitti:
kyllä uskaltaa
Kaikki pitää kuohia heti jos käy yhdenki kerran naisen kimpuun raiskaus mielessä,
- tultapäin
äiteeeeee- kirjoitti:
Kaikki pitää kuohia heti jos käy yhdenki kerran naisen kimpuun raiskaus mielessä,
Auttaisiko polttopullo
- ent.siivoojaparka
Samaa mieltä.
Jos mieheltä puuttuu aivot pitää munansa kurissa, niin ei hän saa silloin olla mies fyysisestikään. - äiteeeee-
tultapäin kirjoitti:
Auttaisiko polttopullo
Ei auta, mutta munat leika irti se autaa,
ukko ei kävisi naisten kimppuun, - Ihankuinkurillaan
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Samaa mieltä.
Jos mieheltä puuttuu aivot pitää munansa kurissa, niin ei hän saa silloin olla mies fyysisestikään."Jos mieheltä puuttuu aivot pitää munansa kurissa.."
Mut ku se vaan tahtoo aamuisin kurkistella, pyjaman sepaluksesta, joskus.. - viekoittelua
Munat ohjaa aivotoimintaa, järki seisoo muna seisoo, silmissä lasittunut katse sängyssä nainen alaston levittellee jalkojaan, suu vienosti hymyssä silmät katsoo kutsuvasti.
- ent.siivoojaparka
Ihankuinkurillaan kirjoitti:
"Jos mieheltä puuttuu aivot pitää munansa kurissa.."
Mut ku se vaan tahtoo aamuisin kurkistella, pyjaman sepaluksesta, joskus..Siinäpähän kurkkii, mutta miksi normaali ihmisellä on aivot?
Minunkin silmäni kurkkivat kaikenlaista, mutta minulla on aivot, jotka sanovat, että se mikä ei ole minun, on jonkun toisen ja sitä ei mennä ottamaan ilman toisen suostumusta. - ölkoiyytast
Ihankuinkurillaan kirjoitti:
"Jos mieheltä puuttuu aivot pitää munansa kurissa.."
Mut ku se vaan tahtoo aamuisin kurkistella, pyjaman sepaluksesta, joskus..Mustille.
- näin.suomessa
Mä olen mies ja minut on raiskattu.
Olisin teinä aika hiljaa siitä, miltä tuntuu kun raiskataan.- rajansa_kaikella
Oli muuten tekijä aivan kantasuomalainen mieshenkilö.
Naisetkin monesti lääppii ja puristelee perseestä.
Yliseksualisoitunut yhteiskunta. Se on normaalia tiettyyn rajaan asti.
- hytinäx1
Aloittajan mielipidettä yhä vieläkin käytännössä toteudetaan käräjillä ja muissa tuomioistuimissa anno vuonna 2016. Ihmetyttää kun aikuinen ihminen raiskaa oman lapsensa tai lapsensa leikkikaverin niin kenen syy se silloin on?
Entäs kun pojat ja miehet raiskataan onko sekin naisen syy? - hyii-helekutti-
raikaajat leikkauspöydälle heti,
--
Kaikilta raiskaajilta on munat leikattava irti ja pistettävä puunoksaan lintujen ruuaksi,
ja nimi kenen munat siinä roikkuu,- joo_hyi_helvtti
Viimeaikoina uutisoiduissa raiskauksissa ei ketään nussittu.
Ihan tosissanneko luulette että esim. Limingassa,35 pakkasta,metri lunta, joku mamu alkaa bylsimään naista hangessa ??? Missä helvetin metsässä te asutte ??? - VoihanHittolaine
joo_hyi_helvtti kirjoitti:
Viimeaikoina uutisoiduissa raiskauksissa ei ketään nussittu.
Ihan tosissanneko luulette että esim. Limingassa,35 pakkasta,metri lunta, joku mamu alkaa bylsimään naista hangessa ??? Missä helvetin metsässä te asutte ???Taidat olla todella tietämätön?
Onko lähetyssaarnaaja ainoa paritteluasento, jonka tiedät?
Oliko muka uutisissa sanottu, ettei olisi hässitty. Miten ne raiskaukset on sinun mielestäsi tehdy?
Ellei mamu tietäisi, miten voi toimia lumesta ja pakkasesta huolimatta, suomalainen mies tietää ja pystyy luultavasti toimimaan. Varsinkin, koska ei välitä hittojakaan raiskauksensa kohteesta.
- aproosia
tiedänpä sellaisenkin tapauksen että oma puoliso on raiskannut. !!!
miten sellaista voi puolustella mitenkään. Pitääkö naisen alkaa kotonaankin kulkee purkka päällä! Ihan sama vaikka kulkisin alasti, vaikka vokottelisin ketä ja viime metreisseiku senteissä sanoisin Ei Kiitos, niin ei sitä siltä väkisin ketään saa ottaa! Se on just tasan jämptisti näin!
Lässyttäkää mitä lässytätte, miehelle on pienempi pahe ettei päässytkään purkautumaan kuin naiselle että häntä maataan väkisin.- nurmelaccx
Ja minähän en suojaudu, Koska minuun ei saa koskea, laki sanoo niin! ;) Kuin jänis joka panee pään penssaaseen ja kaikki on hyvin.
Järki käteen, pitää yrittää itsekin. Pippurisuihke monella turvana, islamislaisilla purkat suojana, mutta suomalsinen sanoo ett minen suojauvu! ja sit raiskaus tapahtuu, ei auta niskoittelu, minen suojauvu vandaalailta. nurmelaccx kirjoitti:
Ja minähän en suojaudu, Koska minuun ei saa koskea, laki sanoo niin! ;) Kuin jänis joka panee pään penssaaseen ja kaikki on hyvin.
Järki käteen, pitää yrittää itsekin. Pippurisuihke monella turvana, islamislaisilla purkat suojana, mutta suomalsinen sanoo ett minen suojauvu! ja sit raiskaus tapahtuu, ei auta niskoittelu, minen suojauvu vandaalailta.Suojaudunhan. Tukka on nutturalla ja crocksit jalassa ;)
Totta kai pitää yrittää itse, mutta jos kuljen (öh, silloin kun vielä kuljin) rannassa bikineissä niin ei se oikeuta mihinkään. Jos joku nainen menee kavereiden kanssa bilettämään viekottelevasti pukeutuneena, niin ei sekään oikeuta ketään mihinkään.- sepelkyyhkyt
hmp.f kirjoitti:
Suojaudunhan. Tukka on nutturalla ja crocksit jalassa ;)
Totta kai pitää yrittää itse, mutta jos kuljen (öh, silloin kun vielä kuljin) rannassa bikineissä niin ei se oikeuta mihinkään. Jos joku nainen menee kavereiden kanssa bilettämään viekottelevasti pukeutuneena, niin ei sekään oikeuta ketään mihinkään.ei, oma syy, miksei suojautunut vaikka siihen purkkaan!!!
- menee-yli-ymmärrykseni
Kanssasi samaa mieltä saattavat olle he, joita ulkomuoto suojelee.
Naapurin opiskelijatytär ei voi enää pelkonsa vuoksi työskennellä lehdenjakajana, mitenkään en voi käsittää sen olevan oikein.
Vain sairas mieli voi kuvitella uhrien olevan syyllisiä.- mietihän
Ketä pelkäät ketä pitäisi pelätä, suomalaista jos nyt jotain pelätä.
- menee-yli-ymmärrykseni
mietihän kirjoitti:
Ketä pelkäät ketä pitäisi pelätä, suomalaista jos nyt jotain pelätä.
Hän kyllä pelkää näitä uudisasukkaita, on joutunut muutaman kerran häirinnän kohteeksi. Itse en pelkää, aina on taskussa kättä vahvempaa, eiväkä edes taida niin kovin olla miehistä kiinnostuneita.
Raiskaus ei ole koskaan naisen/miehen/lapsen OMA vika. Jokaisella on oikeus omaan kehoonsa ja kulkea sellaisissa hynttyissä kuin huvittaa.Näin se on meillä täällä Pohjolassa. Onneksi vielä. Sama pätee kaikissa moderneissa länsimaalaisissa yhteiskunnissa.
Naiset ja nuoret tytöt saisivat kuitenkin miettiä minkä puiston läpi lähtevät oikaisemaan kun lähtevät muodinmukaisesti seksuaalisesti kiihoittavasti puettuina kotiin kapakista kello kolme aamuyöllä jos tietää että alueella kiertää nuorten miesten laumoja, oli ne sitten maahanmuuttajia, paikallsia jehuja tai mitä. Mahdollisuus tulla raiskatuksi on edelleenkin häviävän pieni, mutta se on aina olemassa, niin kauan kuin lainsäädäntö on aikaansa elänyt ja oikeudessa käytäntö on ollut miehiä suosiva jo pitkään, ainakintäällä Ruotsissa ja sama näkyy olevan Suomessa. Tuomiot ovat lyhyet ja usein ehdonalaiset ja naisen tulee todellakin pystyä todistamaan että hän oli sanonut ei, että hänen kimppuunsa oli hyökätty, että väkivaltaa oli käytetty."Paloma.se.co"
Mitä pitäisi miesten tehdä, jotta naiset eivät pukeutuisi arvattavasti/arveluttavasti?
-
Jos minä sitten pukeutuisin kuten haluatte.
Mitä tekisit minulle :)
Haluaisitko edes tehdä?
H.hunksz kirjoitti:
"Paloma.se.co"
Mitä pitäisi miesten tehdä, jotta naiset eivät pukeutuisi arvattavasti/arveluttavasti?
-
Jos minä sitten pukeutuisin kuten haluatte.
Mitä tekisit minulle :)
Haluaisitko edes tehdä?
H.Minä en halua kontrolloida kenenkään pukeutumista. Jos haluaa lähteä yökerhoon alusvaatteisillaan ja sitten kulkea pimeän puiston läpi yksinään pienessä laskuhumalassa, niin sitä ns. terveen maalaisjärjen puutetta. Sekään ei oikeuta raiskaamista.
Paloma.se.co kirjoitti:
Minä en halua kontrolloida kenenkään pukeutumista. Jos haluaa lähteä yökerhoon alusvaatteisillaan ja sitten kulkea pimeän puiston läpi yksinään pienessä laskuhumalassa, niin sitä ns. terveen maalaisjärjen puutetta. Sekään ei oikeuta raiskaamista.
"Paloma.se.co"
Unohdit kertoa miesten terveistä järjistä.
Miten heidän pitäisi pukeutua puistoissa?
Ota nyt tosissasi tämä.
En minä ole sellainen höpötin kuin kaikki nuo toiset.
H.hunksz kirjoitti:
"Paloma.se.co"
Unohdit kertoa miesten terveistä järjistä.
Miten heidän pitäisi pukeutua puistoissa?
Ota nyt tosissasi tämä.
En minä ole sellainen höpötin kuin kaikki nuo toiset.
H.Minä sinuna pitäisin karvalakin päässä ja housut jalassa, Ja jämpsäläiset huopikkaat. Niillä on kiva tallustella kinoksissa.
juu ei siinä raiskaaja syyllinen ole lainkaan.
Raiskaus on aina rikos, kyllä silloin tiedetään kuka on syyllinen ja kuka syytetty. Lieventäviä asioitahan voidaan aina hakea.
Surullisia ovat mielestäni myös raiskaukset neljän seinän sisällä, ei se suomalainen avioliittokaan aina mikään raiskauksien ulkopuolella kuljeskeleva instituutio ole. Vaan harvemmin sieltä syytteitä haetaan, vaikka olisi aihettakin. Painetaan villaisella, unohdetaan tai annetaan olla, tunteet ovat niin vahvasti silloin pelissä tai pelko.Tiedämme kuka on syyllinen ja kuka on syytetty. Lieventäviä asianhaaroja ei mielestäni ole. Naisen ei on aina ei. Sanotaan se sitten hiljaa tai kovaa. Kysymys on siitä että ruotsalainen tuomari uskoo enemmän miesten kertomuksiin, siitä miten hän luuli että nainen oli sanonut ei ,mutta tarkoitti ei. et saa lopettaa.
Perheväkivalta (seksuaalinen väkivalta mukaan luettuna) on aivan liian yleistä ja sitä katsotaan monesti sormien välistä.- ent.siivoojaparka
Paloma.se.co kirjoitti:
Tiedämme kuka on syyllinen ja kuka on syytetty. Lieventäviä asianhaaroja ei mielestäni ole. Naisen ei on aina ei. Sanotaan se sitten hiljaa tai kovaa. Kysymys on siitä että ruotsalainen tuomari uskoo enemmän miesten kertomuksiin, siitä miten hän luuli että nainen oli sanonut ei ,mutta tarkoitti ei. et saa lopettaa.
Perheväkivalta (seksuaalinen väkivalta mukaan luettuna) on aivan liian yleistä ja sitä katsotaan monesti sormien välistä.Ei ole helppo työ tuomareilla, ei.
Prostituutiohan on kiellettyä Ruotsissa ja paremminhan sillä tienaakin, jos nostaa syytteen miestä vastaan raiskauksesta ja laittaa hänet maksamaan korvauksia. Milläs sen todistaa, että nainen on sanonut ei, jos itse lähtee miehen mukaan? Milläs sen todistaa, etteikö nainen houkutellut miehen mukaansa?
On ihan oikein, että asiaa tutkitaan perinpohjaisesti ennenkuin langetetaan tuomio, muuten "raiskaukset" lisääntyisivät laviinimaisesti. ent.siivoojaparka kirjoitti:
Ei ole helppo työ tuomareilla, ei.
Prostituutiohan on kiellettyä Ruotsissa ja paremminhan sillä tienaakin, jos nostaa syytteen miestä vastaan raiskauksesta ja laittaa hänet maksamaan korvauksia. Milläs sen todistaa, että nainen on sanonut ei, jos itse lähtee miehen mukaan? Milläs sen todistaa, etteikö nainen houkutellut miehen mukaansa?
On ihan oikein, että asiaa tutkitaan perinpohjaisesti ennenkuin langetetaan tuomio, muuten "raiskaukset" lisääntyisivät laviinimaisesti.Nainen voi lähteä miehen matkaan ja voi jopa houkutella miehen mukaansa asunnolleen tai hotelliin. Nainen voi kuitenkin muuttaa mielensä, ehtiä selviämään jne. ja kieltäytyä seksistä ja jos mies hänet siihen pakottaa niin se on raiskaus.
Aika pieni prosentti raiskatuista naisista kuuluu tuohon sinun mainitsemaasi paatuneeseen ryhmään prostituutteja jotka ilmianatavat raiskauksia vain hyötyäkseen rahallisesti. Paha on maailma sinun silmilläsi katsottuna.- sepelkyyhkyt
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Ei ole helppo työ tuomareilla, ei.
On ihan oikein, että asiaa tutkitaan perinpohjaisesti ennenkuin langetetaan tuomio, muuten "raiskaukset" lisääntyisivät laviinimaisesti.Siis onko tosiaan Ruotsissa prostituutio kielletty?'
Ei huoria?
Suomessa prostituutio lienee sallittua? sepelkyyhkyt kirjoitti:
Siis onko tosiaan Ruotsissa prostituutio kielletty?'
Ei huoria?
Suomessa prostituutio lienee sallittua?Ruotsissa on ostaminen rikollista ja rangaistavaa, mutta ei myyminen.
- kaikkionkaupan
sepelkyyhkyt kirjoitti:
Siis onko tosiaan Ruotsissa prostituutio kielletty?'
Ei huoria?
Suomessa prostituutio lienee sallittua?"Suomessa prostituutio lienee sallittua?"
Onhan se, mutta ei saa mainostaa eikä muuten tyrkyttää;) Ja verottajakin mököttää kun ei saa osuuttaan.
Suomessa saa ostaa yksityisyrittäjältä eli ''turskalle'' ei saa maksaa. - ainaainaaina
kaikkionkaupan kirjoitti:
"Suomessa prostituutio lienee sallittua?"
Onhan se, mutta ei saa mainostaa eikä muuten tyrkyttää;) Ja verottajakin mököttää kun ei saa osuuttaan.
Suomessa saa ostaa yksityisyrittäjältä eli ''turskalle'' ei saa maksaa.Maksaako huorat veroja?
- ent.siivoojaparka
Paloma.se.co kirjoitti:
Nainen voi lähteä miehen matkaan ja voi jopa houkutella miehen mukaansa asunnolleen tai hotelliin. Nainen voi kuitenkin muuttaa mielensä, ehtiä selviämään jne. ja kieltäytyä seksistä ja jos mies hänet siihen pakottaa niin se on raiskaus.
Aika pieni prosentti raiskatuista naisista kuuluu tuohon sinun mainitsemaasi paatuneeseen ryhmään prostituutteja jotka ilmianatavat raiskauksia vain hyötyäkseen rahallisesti. Paha on maailma sinun silmilläsi katsottuna.Maailma on pahempi kuin siellä Dalajoen varressa luuletkaan, Paloma.
Suuri osa niistä, jotka on tosiaan raiskattu (etenkin jos ovat itse möhlineet ja menneet jonkun vieraan asuntoon), ovat hyvin hitaita ilmiantamaan sitä, koska eivät halua yksityiskohtaisiin kuulusteluihin tapahtumasta.
Kaikkein avoimemmin ja yksityiskohtaisemmin siitä haluavat keskustella ne, jotka ovat dollarinkiilto silmissään.
Millä sinä oikeudessa todistaisit, että muutitkin mieltäsi kesken kaiken? Siinä on vain naisen sana miehen sanaa vastaan. Olisiko helppo ratkaista kumman sanaan uskoo? - MyyjäMyyJaMaksaaVerot
ainaainaaina kirjoitti:
Maksaako huorat veroja?
Muistan lukeneeni muutamasta tapauksesta, jotka maksavat.
Ja onhan televisiossakin esiintynyt ihmisen, joka on sanonut myyneensä seksipalveluita.
- Viaton.miesparka
Aloittaja osoittaa, että mies on niin himojensa vietävissä, että syytä ei voi mitenkään kaataa hänen niskaansa.
Mies olettaa tilanteessa, että lupa on vaatetuksella tai yksin kulkemisella hänelle tarjottu ja empimättä hän sen käyttää. Mitään vastuuta tapauksesta ei voi toki miehen niskoille syytää. Hän on avuton.
Miksi mies kulkee yksin iltaisin. Miksi kulkee puolihumalaisena myöhään ulkona, puistoissa? Miksi haluaa saattaa tuntematonta naista, jolla on minihame? Miksi kutsuu naisen luokseen? Sitä ei kukaan koskaan kerro.
Hän raasu sitten saa syytteen.- Omanäkemykseni
Nii-in, ei sille mitään voi kun osalla siitä sukukunnasta aivot riippuvat haaruksissa. Eivät ne siellä voi millään toimia normaalilla tavalla. Ja mikä silloin sojottaakaan korvain väliss'?
- marjomaa
"Aloittaja osoittaa, että mies on niin himojensa vietävissä, ...
no mitäs yitä raiskaamiseen muita voi olla? - mesimarja123
marjomaa kirjoitti:
"Aloittaja osoittaa, että mies on niin himojensa vietävissä, ...
no mitäs yitä raiskaamiseen muita voi olla?Raiskaus on vain toissijaisesti seksuaalinen teko. Mies raiskaa osoittakseen mahtiaan, valtaansa naisen yli. Seksuaalinen väkivalta on lähes aina (jos miehellä on normaali seksuaalielämä ja testosteroonitasot kohdallaan) naisen alistamista ja nöyrryytämistä.
- nokumamuopetti
mesimarja123 kirjoitti:
Raiskaus on vain toissijaisesti seksuaalinen teko. Mies raiskaa osoittakseen mahtiaan, valtaansa naisen yli. Seksuaalinen väkivalta on lähes aina (jos miehellä on normaali seksuaalielämä ja testosteroonitasot kohdallaan) naisen alistamista ja nöyrryytämistä.
Kun suomalainen mies ihastuu naiseen,siinä on tosi kyseessä
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1454656871184.html - oikeeesti
mesimarja123 kirjoitti:
Raiskaus on vain toissijaisesti seksuaalinen teko. Mies raiskaa osoittakseen mahtiaan, valtaansa naisen yli. Seksuaalinen väkivalta on lähes aina (jos miehellä on normaali seksuaalielämä ja testosteroonitasot kohdallaan) naisen alistamista ja nöyrryytämistä.
tuohon et usko itsekään eikä kukaan muukaan, sanokaa miehet!
- mesimarja123
oikeeesti kirjoitti:
tuohon et usko itsekään eikä kukaan muukaan, sanokaa miehet!
Raiskaus on aina väkivaltaa naista kohtaan. Ei miehet raiskaa rakkaudesta .
- tätä-mieltä-
EI_KU MUNAT KUUSEN OKSALLE LINTUJEN SYÖTIKSI JOS RAISKAA YHDENKI NAISEN !
-
puukolla irti juuria myöten, eipä enää raikaa ketään, - ällöttää
Ketä kiinnostaa meneillä oleva keskustelu
- EttäSimmottis
Näköjään sinua ainakin. Ethän muuten tietäisi, mitä ketjussa lukee.
- ghimshh
Monenmoista ihmiskohtaloa ja tarinaa maailmaan mahtuu
siinä missä naistenvihaajiakin
- jottenkin ihmisten poliittiset pelit ovat myös sellaisia että sokea usko tekee joskus ihan sivullisistakin valtapelinsä pelinappuloita - seksuaalisuudesta harvemmin koskaan on
kysymys vaan mieluummin vallan/väkivallan käytöstä ynnä varainhankinnasta
ihmistä riistämällä - totta, vain itseäni minäkin syytän - lapsenuskostani
- pettyä sai ihmisiin monta kertaa - omatpa ol murheeni.
Miksi petit ihmisen kotimaa - en liene ainut joka niin kysyy - raskas ol kulkuni maisella tiellä - kuin monien muidenkin, ehkä jo menehtyneidenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a647084Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�2325833Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,744555Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K1063792Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii742956Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut662917Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1192620SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het252083Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan621937Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2551831